|
Тема |
Re: мойте наблюдения [re: Ascona83] |
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
|
Публикувано | 20.06.05 15:02 |
|
|
Дюзата не отваря пропорционално на напрежението - тя се отваря на импулси с различна дължина - от там и различното количество гориво което пуска.
От там и не може с някакво напрежение да пуска по-малко гориво - тя или пуска или не пуска.
Както вече неведнъж писах (аз) като ти паднат оборотите на двигателя под 1500 се възобновява подаването на гориво. Т.е. ти си караш по нанадолнището с 3000 оборота на моторна спирачка. Познава се по разреждането в смукателните колектори, положението на педала за газта и т.н. и т.н. Гориво не се подава. Натискаш по някаква причина съединителя, оборотите започват да падат от 3000 и като стигнат след 1 секунда 1500 започва да се подава гориво (искрата не се спира!) и колата започва да работи на празен ход.
Оборотите не могат да паднат толкова рязко както си мислиш - форсирай на 3000 оборота и изгаси двигателя както е на обороти на място да видиш че си падат съвсем спокойно и не толкова рязко надолу... Маховика си е маховик и точно за това служи - да успокоява резките промени в оборотите...
|
| |
|
|
|