|
Тема |
Re: Gluposti!!!!! [re: imitev] |
|
Автор | D_C (Нерегистриран) | |
Публикувано | 19.06.05 23:41 |
|
|
Ако се спре напълно подаването на гориво и няма поне някакъв момент създаден от горивен процес,цилиндрите започват да действат като 100% спирачка(само с компресиране на въздуха)!Плюс това при наличие на положителен момент (настъпващ в случая с нахлуването на зоната на МАХ момент,който се поддържа;2500-3000 оборота)двигателя заработва(предполагам че горе-долу при 3000 се задейства подаването),без значение дали си нагоре,надолу,направо,настъпил газта или не!(виж режимите на работа от примера,виж и таблиците).Той си заработва както и в примера беше писано!
Да,мотора се върти на сила,тоест момента създаван от него е отрицателен.ТОВА ТЕ ЗАБАВЯ!
Сега за постановката:Една е икономията при ПХ и скорост до 120,друго е дати бачка двигателя при 2500-3000 и да ти дърпа скоростта под 120!.Икономията се представя при едно и също разстояние!Извод?
Н.Б.Имах един доста неприятен случай,при който си летях с 160 и ми се детонира сместа на газ,оттам останах без ДВГ-то и няма да ви разправям "за това спиране на горивото на двигателя",за какво разстояние спрях,имайки предвид,че като спрях да си оправя предпазeн клапан,въздухопровод,какво ухание се носеше от съединителя(ха познайте що!).Съединителите не търпят големи разлики между моментите на плочите(затова изпускат).Диагнозата е повече от ясна(потвърдена и от майсторите после)!Та ми стана доста интересна тази тема и мненията който се дават!
|
| |
|
|
|