|
Тема |
Хайде отново да преговорим! [re: D_C] |
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
|
Публикувано | 20.06.05 10:32 |
|
|
Ако се спре напълно подаването на гориво и няма поне някакъв момент създаден от горивен процес,цилиндрите започват да действат като 100% спирачка(само с компресиране на въздуха)!
РАЗГЕЛЕ
(настъпващ в случая с нахлуването на зоната на МАХ момент,който се поддържа;2500-3000 оборота)двигателя заработва(предполагам че горе-долу при 3000 се задейства подаването)
Не четеш внимателно (или мислиш че те лъжа) - 1500 оборота е цифрата на която се пуска горивото...
Да,мотора се върти на сила,тоест момента създаван от него е отрицателен.ТОВА ТЕ ЗАБАВЯ!
Да де - нали това коментираме от 1 седмица!
Сега за постановката:Една е икономията при ПХ и скорост до 120,друго е дати бачка двигателя при 2500-3000 и да ти дърпа скоростта под 120!.Икономията се представя при едно и също разстояние!Извод?
Представи си следната постановка - караш си зад камионче или чичка с москвич алеко спорт инжекция. Те спускат баира с около 110-120 км./ч. Ти се спускаш след тях без да ги изпреварваш защото е забранено и милиционерите вардят да те глобят - кое е по изгодно:
1. Да караш на свободна и да обираш скоростта със спирачките (изтърквайки при това и феродоро, което струва мангизи), бензина да си върви през мотора като за празен ход.
2. Да караш на 4та на 2500 оборота, при спряно гориво и да не натискаш спирачката като по този начин реализираш икономия и на гориво и на феродо.
Представи си друга постановка:
Караш към светофар който свети червено или ще светне червено. На 3та си. Светофара е сравнително далеч- можеш да убиеш доста от скоростта като върнеш газта. Ти искаш да намалиш защото милиционера се вижда от другата страна с палката, а точките са кът. Какво ще направиш:
1. Изключваш от скорост и намаляш със спирачката, като така търкаш накладките и мотора работи на празен ход.
2. Връщаш газта и колата започва да намалява скоростта на ППХ като спирачките се ползват чак накрая и така спестяваш феродо и бензин.
Аз карам по начина описан в точки 2 вече 140 000 км само на тази кола, като съединителя ми е сменен преди 80 000 км и още не приплъзва а и никога не е намирисвал...
А ти като не вярваш на нито една моя дума - ми направи си тест - както си на 3000 мин-1 по баир на долу на бензин просто изключи от контакт за да изгасне двигателя и виж дали ще има разлика в спирането на моторна спирачка - така гориво няма да влиза със сигурност, и ако преди това е влизало ще трябва да се усети разлика. После помисли за постановките които коментираме тук и чак тогава ми отговаряй!
|
| |
|
|
|