|
Тема |
Re: Gluposti!!!!! [re: D_C] |
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
|
Публикувано | 19.06.05 22:53 |
|
|
Спускаш се по същия наклон,скоростта ти е ограничена(от една страна от предавка на която си,от друга оборотите в който може да работи двигателя).Всички знаем че оборотите са доста високи и падащи ДО МОМЕНТ,в който момента създаван от двигателя стане положителен(това е МАХ момент,който при опел е при 2500-3000 оборот-а).Тогава разхота е като за тези обороти,плюс-минус малко,имайки предвид формулата за отварянето на инжектора.
Сега най-малкото сравни разхода при 850 срещу 2500 оборот-а!Разбра ли позицията ми!Разбра ли защо може да се спори още!
Пич не разбираш постановката, ефекта ли какво ??? Защо упорстваш толкова ???
На ППХ (принудителен празен ход) при спускане по наклон на скорост и 2500 оборота на двигателя гориво не се подава! Все едно си го изгасил! Мотора се върти НАСИЛА чрез трансмисията от движението на автомобила - ТОВА Е ППХ. А оборотите са такива, при които системата от сили действащи на колата се уравновесява. Може да са 2500, може да са 4000... Зависи от колата, наклона и предавката...
Но при всички случаи на БЕНЗИН при указаната ситуация ГОРИВОТО СЕ СПИРА ОТ ИНЖЕКЦИОНА с цел икономия на гориво.
И колата няма да угасне - нали мотора се върти чрез трансмисията - за какво му е гориво - той така и така се върти насила!!! И като изключиш от скорост, като вземе да гасне и оборотите паднат под 1500 - се пуска гориво чрез дюзата(дюзите) и мотора започва да работи на ПХ (празен ход)! Не е толкова сложно нали ? Нито за разбиране, нито за техническа реализация! Всички инжекциони го имат реализирано! И доста карбуратори също!
Реализира се икономия, чрез елементарна система за празния ход!
|
| |
|
|
|