Прочетох го цялото,много ясно,защото е доста интересен и завършен като цяло(и е един от малкото).
БИХ СЕ СЪГЛАСИЛ С ВАС!НО:
-ако забелязваш в този фракмент се споменават две системи,едната е с пълно спиране,а другата с постоянно подаване на някакво гориво.ЗАБЕЛЕЖИ,пише че НЕ ЗНАЕ кога точното,колко хвърля и в какви ситуации едната взима превес над другата,но е забелязъл отчетлива работа едва при 1500 при показание на комп-а си(прави и извода който и аз,за това че в непредвидими ситуации по-добре е да се подава гориво,за да може ДВГ-то да е гъвкаво)!Всичко би било както казвате,ако дори той не се усъмняваше още повече,гледайки таблицата на МАП-а!Забележи,че във всички ситуации има подаване на гориво поне до 3200!
-дори той коментира,че НЯКОЙ от инструкциите на комп-а МОЖЕ да се резнат поради разни причини!
-забележи останалите режими на работа,при който дадени сензори могат да бъдат пренебрегвани с цел гонене на оптималния режим на горене
-вземат се предвид и показанията,който скоростната би дала,ПРИ НАЛИЧИЕ на такава възможност(при мен както и много други мех.скоростни кутии такова животно няма)
Тъпо!Но това е!Нищо точно!
За глапана при карбураторите,намерих КАКТО И ВИЕ КАЗАХТЕ САМИ,че не навсякаде го има.И още,че не е сигурно КОЛКО ТОЧНО Е ЕФИКАСЕН с тази си цел.
Изхождайки от всичко до тук изписано,стигам поне аз до извода,че не може да се вземе твърда позиция като общо!Все пак новите технологии ще са по-добри от старите,но не всички ги имаме,за да се конкретизира.Това е възможно само в конкретен случай за даден автомобил!
В този ход на мисли.ЗАБЕЛЕЖИ как е зададена темата!?!Празен ход срещу на скорост понадолу.Иска се само икономичност.Това означава,че фактори като възможни ситуации,разстояние,правилник,спирачки се изключват!Тогава помисли логично,като вземеш инфото за инжекциона в предвид:
Спускаш се по наклон,скоростта ти нараства(изминаваш по-голямо разстояние)с еднакъв разход,защото двг-то работи на празен ход(720-950 оборот-а) при изключване от скорост!
НАСРЕЩА:
Спускаш се по същия наклон,скоростта ти е ограничена(от една страна от предавка на която си,от друга оборотите в който може да работи двигателя).Всички знаем че оборотите са доста високи и падащи ДО МОМЕНТ,в който момента създаван от двигателя стане положителен(това е МАХ момент,който при опел е при 2500-3000 оборот-а).Тогава разхота е като за тези обороти,плюс-минус малко,имайки предвид формулата за отварянето на инжектора.
Сега най-малкото сравни разхода при 850 срещу 2500 оборот-а!Разбра ли позицията ми!Разбра ли защо може да се спори още!
П.С.За спиране на цилиндрите,такава инструкция има,но и ти забелязваш че тук я няма.Но имайки педвид идеята и,тя може да бъде заместена от комбинаци между другите инстукции(включващо и тази за ппх!).Виж,че всичко се настройва при нужда и при гонене на емисии!Навън те са доста впрягани!
|