http://www.sacskyranch.com/eng55.htm,това първо скокна от гоогле-то!Вярно е,че е за самолетен карбуратор,но принципа е същия!Сори,че е на английски но така ми е най-лесно да ви покажа!
На кратко какво съдържа текста(за тези на които англиша не е на ниво,не че съм и идеален преводач,но!).Та,при затваряне на дросела,въздух трябва да постъпва за да не загасне двигателя(въпреки че е в полет и перката се върти,има какво да развърта ДВГ-то!).Това става с отвори след дросела,които поддействието на атмосферното налягане(на разликата),започват да вкарват въздух(за сравнение при инжекциона това върши моторчето за празен ход-въпреки че то не се върти,а просто повдига едно като бленда) за да запазят горивния процес.Като факт е,че се впръсква и леко повече гориво от това за празен ход,с цел ако леко се отвори дросела да не се получава давене и от там спиране на ДВГ-то.За допълнително инфо,сега ще кажете,че това все пак е за самолети,Но ако загасне ДВГ-то на тези самолети могат да летят и без него(за разлика от реактивните си събратя),но са ограничени все пак с маневрите.При ситуация при гаснене на ДВГ-то при автомобил е същия,като загасне разполагате само с инерцията(подържана донякаде и от силата на тежеста на автомобила).Спиране на подаването на гориво и при самолета и при колата не е възможно.
За ППХ,както спорехме за инструкцията с колегата Аскона83,е за спиране на подаването на гориво на ТОЧНО определени цилиндри при празен ход.Нищо повече!Наложено е като стандарт от V6 нагоре мотори,не толкова за пестене на гориво,колкото за вредните емисии(ми така де за какво да ти работят на празен ход 6 цилиндъра,като и 3 ще са достатъчни,като повечето време в града си на празен ход,където тя работи!;ех-тая икономия ми скъса нервите тоя семестър,сакън да не вигнем цената на изделието излишно с 10-20 стотинки.).
И да попитам,без да се засягате,ама колко от вас (тези които писаха) са имали нещо с техническо училище и колко са самоуки майстори по неволя(еми българия си е!)????????????
N.B.Имайте в предвид,че при авиацията всичко е възможно най-просто,не с цел да се пестят средства(по 1мил.лв.не е никак евтино),а с цел че колко е по-сложно шанса нещо да се повреди е огромен(примери бол:Колко боинги са падали поради технически повреди и колко ТУ134?Отговора е лесен,за боинги доста често,докато ТУ134 досега,откак е започнат да се произвежда не е падал поради технически причини.Най-вече са сваляни с ракети)?Та,изхождайки от това,мислите ли че на колици кат наще някой ще се трогне да ви набута такава "екстра" особено на соц.возилата!Без да ви плаша,ама това са си измишльотини да ви хвърля прах в очите!
Сега за ладите,познавам доста хора то фен клуб на лада и ще разбера що за ППХ система имат!
|