|
Тема |
Re: Gluposti!!!!! [re: Pierre_CLX] |
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
|
Публикувано | 17.06.05 08:40 |
|
|
Темата е интересна колеги
Обаче има някой неточности.
При ППХ или принудителен празен ход подаването на гориво не спира а е доста ограничено и е по-малко от това за празен ход на място. В зависимост от стръмността на баира може да се окаже че на текущата предавка колата ускорява и за да се използва ефекта на "моторна спирачка" е необходимо да се премине на по-ниска предавка. Това се дължи на трансмисията и разликата е диаметрите на зъбните колела вътре. Също има на по-старите двигатели едно Вакоумче на делкото което контролира в малки граници ъгъла на запалването, а на съвремените автомобили това става електронно, та с това вакоумче делкото разбира в общи линии дали се движиш на равно, по баира нагоре или надоло и тъй става възможно да се постигне работа на двигателя с по-малко гориво от празния ход. Всичко това е валидно за ръчни трансмисии, за автоматичните не съм на ясно и според мен там щом пуснеш педала на газта си все едно по инерция. Карал съм автоматик по магистралата тракия но не съм обръщал внимание ускорява ли при спускане и дали ускорява повече или по малко когато лоста е на N.
От това което съм чел разхода на колата на място е не е по-малко от 3(може за някой да е 2.5) литра на час, като този разход много зависи от включените екстри в момента. За пример разход на място с включен климатик е със сигурност по-голям от този без климатик.
Според мен в бг няма достатъчно голямо спускане, където да има чувствителни разлики в разхода при спускане на 5-та или при спускане без включена предавка. Единствената разлика ще е че единия път ще ускорява със сигурност(ако е достатъчен наклона) а при включена предавка може и да не ускорява.
От личен опит при каране на газ и бензин мога да ви кажа че на моята кола аз не усещам разлика при спускане на скорост.
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
|
| |
|
|
|