Ало "възмутения",първо от тъпия университет и работата не ми остава време да пиша много много на PC-то(нищо че всеки ден ремонтирам такива,но аз не пиша по тях!)!Не съм казъл,че имам проблеми с писането на кирилица,а че съм загубил рутина и ми отнема малко повече време и да си проверявам за грешки(все пак съм и на работа)!
Ми ти "гений" на науката,къде си!Вече да не си хванал плуга?!Да не си в минното или лесото,хванал гората о'тмах?!
Отностно това дали съм "дебил"!Нещо умно казали ти или просто от тоя форум не вдяна и ред и се чувстваш като такъв?!Плюс това,гени'о,що не вземем да се видим да те светна що за "дебил" съм!
Плюс това,за наличие на ППХ и подаването на гориво в такъв режим може най-точно даде точно инфо тунинг фирма за чиповете,и то можеби такава,която не се занимава само с отключване на лимита за скорост и прехвърляне на показанията на комп-а към МАХ мощност на ДВГ-то!
Пробвахте ли да си спрете двигателя направо вместо да го оставите без гориво?!Какъв беше ефекта?Как е съединителя след това,замириса ли ви?!
N.B.Освен това,за "възмутения",вместо да се излагаш,по-добре си спести коментара!Гений,все пак не уча точно за ДВГ конструктор,но заразлика от ТЕБ,имам приятели,които се занимават и с това,и за разлика от теб съм се консултирал и с тях(да не говорим,4е някои от тях са вече и дипломирани,и че някои от тях са и авиоинженери)!Та,да те питам о,мъдри,като ти се скапе колата кака Мара чистачката ли търсиш или инженера,а?!Мисля че в тоя форум не се занимаваме с такъв сорт коментари,но явно си е,има и такива!
|