= Учителят ми по тай чи ни преподаде и научи на разни даоски практики. по времето, когато започнах, имаше остра форма на гастрит, стигал е до кръв. Сега младее, въпреки тежкия живот, който е имал.
Участвал е в няколко свободни двубоя, в момента е личен ученик на човек, доказал се в много двубои с хладно оръжие. Скоро бяха цял месец във Филипините на интензивен тренировъчен лагер. Гарантирам че може да се бие и е изключително добър в това, което прави. Миналата година ходиха в Германия и той и негов ученик станаха съответно първи и втори в свободния спаринг.
= Учителят, при който ходих известно време на Вин Чун е един от най-добрите преподаватели, също има участие на свободни двубои. Занимава се с тибетски будизъм, изключително скромен и трудолюбив човек, с голяма дисциплина. Преподава една от най-точните и ясни системи на обучение в БИ.
Има заболяване на гръбнака, казвали са ми (братовчедка му), че не е можел да се наведе. Сега ако го види човек как се движи и с каква сила и бързина удря, няма да повярва.
= Учителят ми по йога - изключително скромен, търпелив, но също така и държащ на дисциплината човек. В момента ми се струва, че има заболяване на костите, според трудността, с която се движи (това са мои предположения), но въпреки това преподава и показва. Чувал съм, че преди години е бил изключително гъвкав.
НИКОГА, не съм го чул да импровизира, когато някой го попита нещо, което не знае от личен опит. Винаги казва "Не зная". Системата, която преподава работи, много добре е изпипана и е направена за абсолютни лаици.
Всяка година ходят 1-2 пъти за по няколко месеца в Индия или гръцкия ашрам на тяхното направление на йога.
Тия хора ги познавам лично(някои повече, други по-малко) и гарантирам за тях. Свидетел съм на каква дисциплина и какъв труд са се подлагали и какви резултати са имали или какво могат. И не са единствени примери! Същото важи за талантливи певци, цигулари и т.н. все хора, които работят и то систематизирано по цял ден, постоянно подобрявайки способностите си в областта, която са избрали.
___________
|