никъде не съм казвала подобно нещо ("Освен това, нали учението им беше на хиляди години, с точни стъпки, които да се следват? ")
Ти не, шаманите - да.
ей ся вече са заяде откровено. ("Може би се бъркаш от случая с любимия гуру, който е бил изключение и са го обучавали според "знаците".")
Хич биля! Точно това казва лудия дядо на любимия гуру, а именно, че понеже е КК е последен от линията и различен от всички останали, то не е следвал стандартните стъпки при неговото обучение, а само знаци.
Ей за тия стандартни стъпки говоря - споменават ги, явно ги има. Що не са ги приложили и да видят дали работят с "обикновените" хора?
с книги, интервюта и филми се популяризира системата, ама ако има такава.
Твърдят, че има и то на няколко места.
разказах ти вече кво представляват пасите според мен:
Не ми се сърди, но пак шаманите казват, че лични интерпретации може да прави само нагуала и то в начина си на изразяване и формулиране на познанието. Останалите неща са формулирани и то не от нас и практикуващият трябва да ги следва, без да ги променя. Специално за пасите, това е казано пак на няколко места.
клиъргрийнците никога не съм ги броила за явление...
Клиъргрийн са останалите живи жени от групата на кастанеда т.е. единственият източник на информация, който има. Ако той не става, значи няма нищо насреща...
преди време, когато никой по тая земя не е бил чувал за азбука, един Грамотен изскочил от нищото, раздал на неграмотните дузина азбуки и после бързо избягал обратно пак отдето е дошъл и се направил, че никога не го е имало.
Ми процесът от скалните рисунки, през йероглифите, до аналитичните и синтетични езици е отнел няколко милиона години... Точно затова ти говоря, че няма кой да се появи, да домъкне работещи слети в система. А предполагам, нямаш на разположение няколко милиона години в проби и грешки?
готската част на нямането на система и учител е, че можеш да отсвириш всичко, дето не ти харесва и да добавиш квото си искаш. а като не ти се получава, не можеш нито да обвиниш системата, нито да си зарежеш учителя. кофти, но пък вълнуващо!
На изток му казват 3-те златни перли, без които едно учение не може да съществува: учител-наставления-ученик. Махаме две от тях, които носят знанието и накрая остава един човечец, който прави каквото си иска и като си поиска...
Всичко хубаво, обаче ако тоя човечец беше толкова светнат и щастлив, защо ще отива да си променя живота? Ако не е и не може сам, а се обръща към учение/система, която да му покаже как по-рационално да го изживее и промени, тогава като няма система и учител, какво правим, към кого се обръща?
___________
|