|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | (покажи всички)
|
Това, за което пиша трябва да е налице още в детската градина.
Ако беше чела преди да коментираш, щеше да разбереш, че става дума за периода детска градина и започване на първи клас. Това е последната граница, до която държанието на децата вън и вкъщи да е сходно. В противен случай те не са социализирани.
Детската градина е за социализация. Училището е за обучение и участване в обществото на по-горно стъпало за децата. То не е за наваксване на пропуските в детската градина.
п.п. Някакви аргументи срещу Монтесори, или да защитаваш някаква друга форма? Или си просто опозиция, без конкретно мнение?
| |
|
Детска градина от колко до колко години визираш? Детето на приятелката ми в Англия не е ходило на градина, на 5 тръгна на училище, но е доста социално :). Баба му го гледаше 5 години, чудно къде се е научило да е такова. До колкото знам, в Англия детските градини не са такава институция, както в България, например. А има и други държави - така съм чувала, в които майките си седят в къщи да си гледат децата, които също няма проблеми с вписването в обществото :). Има и други теории за детските градини, може и да ги знаеш, и не са толкова приятни, като тази за социализацията :))).
| |
|
ти по начало съзнателно си говориш глупости за да дразниш хората така че не ми се сърди, че няма да ти обръщам внимание
| |
Тема
|
Re: Имат ли право да разпитват децата ми
[re: snich]
|
|
Автор |
jensen-110062 (рекордьор) |
Публикувано | 16.11.11 10:45 |
|
не вярвам майки на покорни и безволеви деца роботчета, които само се чудят какд а направят добро впечатление да разберат кво им говориш.
Вчера казах на социалната, понеже тя каза, че не разбирала защо Давид се държи така, че и аз не разбирам датските роботчета и за мен те са ненормални но ги приемам и това е
| |
|
Визирам възрастта до 5 години.
Има деца, които до тази възраст са отглеждани вкъщи, това значи че те имат контакт с външния свят по друга схема, но принципът на социализация е налице.
Има деца, като коментираните тук, ходили на детска градина и все още несоциализирани.
Визирам детската градина като учреждението, което слага ясна форма на социализацията. Тази същата форма може да я сложи отглеждащия детето, в случая не е тежестта на принципа.
| |
|
Само едно не мога да разбера - защо смяташ доброто държание за липса на характер?!?!? И защо е лошо хората да се разбират без бой, крясъци, насилие, налагане на волята? Винаги говориш за такова поведение като за "роботизиране", и според мен влагаш в това много негативни чувства. Защо да е лошо, ей това не го разбирам?
За децата ти разбирам, или поне се опитвам. Но ти като че ли не искаш да признаеш, че може и обратното поведение да е нормално, следователно добро :)? Това няма да направи автоматично твоята позиция грешна или лоша. Просто има различни неща, не е задължително да са взаимно изключващи се.
Повярвай, има деца, които по характер са си такива - не създават проблеми на родителите си (поне не такива, че да се налага намесата на държавата). Те сами искат да се гушкат, да се разбират, да не им се крещи, сами искат да се държат добре, защото виждат, че по този начин и с тях се държат добре. Не е "роботизиране" - за тези деца това е нормалното им състояние. Ей това защо ти е трудно да повярваш?
| |
Тема
|
Re: всъщност
[re: Deern]
|
|
Автор |
ariel$$ (стар клубар) |
Публикувано | 16.11.11 10:57 |
|
Да, чували сме. Само дето олимпиадата по математика се печели от ученици от конвенционалната математическа и природоматематическа гимназия, а не от Монтесори ученици.
Пикая ти на системата, която поражда явлението моббинг, с което толкова много се гордееш. Никой не меже да ме убеди, че няма самоубийства във висок %. Да ти имам постиженията и личностното развитие, щом стават за сметка на емоционалното издевателство и терор над по-слабите.
Съвсем изтрещя в опитите да наложиш вижданията си! Днес мисля да си дам почивка от форума, че лудостите на двама-трима ми идват в повече.
| |
|
Монтессори учениците са до края на основното училище. Гимназиите oбикновено не са препоръчителни по монтессори програма, защото това е програма за по-малки деца. ( виж пак концепта)
Моббинг има за съжаление навсякъде, но изразен по различен начин.
Това е страничен ефект на съревнованието и състезателния дух (моля нечелите темата да не го бъркат със спорта и физическата енергия)
п.п. Пробвай да пикаеш в тоалетната, а аз обосновавам позицията си, всеки може да направи същото със своята.
Редактирано от Deern на 16.11.11 11:08.
| |
|
Споко, ariel$$, не си сама. То бива изтрещяване, ама...
Синът ми ходи на училище вече 2 г. Води се senior infants и днес баш ще правят тест за ниво. Теста по математика ще му го дам утре у дома.
И стига с таз социализация. Децата са различни. Моето се справи за 2 месеца с новото място/училище/деца/език и пр. и ги настигна. Тръгна на училище 5 дена след като кацна в страната. По пързалката го пуснах с бясна скорост. Но ОДЗто в София му даде много. Жалко, че дребното няма да мине школата ясла/градина в София. Яд ме е, ама...Тукашните може да не се бият, ама са хванати за полите на майките си...ми не ми харесва.
Има дете от неговия клас от Малайзия. 3 г са тук вече. Нито майката знае английски като хората, а детето го водят хиперактивно. То не успява да се "социализира". Що ли? Ми щото си зависи от темперамент, възпитание и пр. И какво става с асоциалните? Изхвърлят ги от училище или работят с тях???? Във всеки клас има дете със специални нужди и с тях също се работи. Но се социализират за различен период от време. Но не им се набива в канчето, че ако е асоциално е кофти, нали?!
Никифин, искай да присъстваш на тези срещи. Твое право е.
Deem, къде се намираш, че си позволяваш такъв тон и речник? Ммм?
| |
|
Deem, къде се намираш, че си позволяваш такъв тон и речник? Ммм?
Копи и пейст буквално от мой постинг онова, което имаш предвид.
Така въпросът ти е несъстоятелен.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | (покажи всички)
|
|
|