|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Имат ли право да разпитват децата ми
[re: _dexter_]
|
|
Автор |
Deern ( ღ) |
Публикувано | 15.11.11 17:54 |
|
Тук става дума за поведение, а не за съдържание на разговорите.
| |
Тема
|
Re: Имат ли право да разпитват децата ми
[re: snich]
|
|
Автор |
Deern ( ღ) |
Публикувано | 15.11.11 17:57 |
|
Сходното поведение навън и вкъщи трябва да е налице- готово, постигнато, още в детската градина.
Ако децата не го могат, то те не са социализирани и остават в детска градина, докато законът го позволява ( мисля че до 7 или 8 години).
| |
|
Монтессори системата е разпостранена само в частните училища, където на практика може да се отдели внимание на всяко дете поотделно.
Провизионни педагогически системи от Първата или Втората световна война не са наложени в Германия. ( ясно защо- провизионни)
Редактирано от Deern на 15.11.11 18:00.
| |
|
Децата имат състезателен дух, който ги подтиква да се надпреварват и да надскачат себе си и другите в постиженията.
Това нещо има странични ефекти, като моббинг и разни терористични акции, като натъпкване на нечий обувки в тоалетната на училището или скриване на обувките и подобни.
Тогава разбира се има стрес, но вършителя е наясно какво прави и се е погрижил да няма свидетели
Между другото, как мислиш че биха се справили тези седящи на столчетата и пеещи деца в една екстремна ситуация - конкурс, съревнование, надпревара, ако някой иска да ги избута от състезанието, ако някой иска да им вземе нещо?
Редактирано от Deern на 15.11.11 18:08.
| |
Тема
|
Re: всъщност
[re: Deern]
|
|
Автор |
ariel$$ (стар клубар) |
Публикувано | 15.11.11 18:13 |
|
Може ли да ми разкажеш по-подробно какво е това моббинг и в какво се изразява?
Аз още смилам инфото на Декстър щото...
| |
|
| |
Тема
|
Re: всъщност
[re: Deern]
|
|
Автор |
ariel$$ (стар клубар) |
Публикувано | 15.11.11 18:28 |
|
Въпреки че съм про-английски възпитаник и съм обиколила 2/3 от света за първи път чувам тази дума и това явление. Попитах те с цел да се ограмотя.
За тази седмица това ми е втория термин след телегония.
Потресох се! Честно! Искрено се надявам да е рядкост и случаите да са изолирани.
За системата Монтесори чух са първи път през 1994 в Германия като описание. Не знаех, че така се нарича. Знаех само какво представлява.
| |
Тема
|
Re: Имат ли право да разпитват децата ми
[re: Deern]
|
|
Автор |
snich (top4o) |
Публикувано | 15.11.11 18:29 |
|
Не знам какъв специалист си ,но това пусто социализиране нещо не го използваш на място ми се струва :) Ако детето е неконтактно ,както в къщи така и навън,социализирано ли е според теб.Това дали поведението му е сходно в къщи и навън няма нищо общо със социализацията :) Независимо как се държи детето в домашна обстановка,ако контактува свободно навън то Е социализирано.
Дъщеря ми е много по концентрирана в училище,по-дисциплинирана.Същевременно с различните деца е изградила различни отношения. У дома правилата за нея са други и това определя промяната в поведението като се прибере.Още повече аз не съм й приятелка-връсничка,нито учителка.Нормално е в училище да не си позволява да капризничи ,както у дома .... Изобщо не виждам какво толкова ненормално има в това поведението на детето в различната среда да е различно. Възможно е поведението да е сходно,ако в училище е като в къщи - или че и там си свободен и тук си свободен,или че и там те гледат чужди хора и у дома те гледат чужди хора,или .... и аз не знам ...
| |
|
Като вземем предвид причините:
Децата имат състезателен дух, който ги подтиква да се надпреварват и да надскачат себе си и другите в постиженията.
Какво ти подсказва твоята висока интелигентност?
Дали е рядко срещано, особено в държавите, които гонят постижения?
| |
Тема
|
Re: всъщност
[re: Deern]
|
|
Автор |
ariel$$ (стар клубар) |
Публикувано | 15.11.11 18:38 |
|
Просто се опитах да бъда мила, което има общо с доброто ми възпитание, а не с интелигентността!
Адски добре те разбрах и предполагам се сещаш какво изпитах, когато те прочетох!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | (покажи всички)
|
|
|