|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
.
......................................................
| |
|
Блъд е в тотална заблуда.
В твоя пример - учителката може и да греши. А и много деца получават тройки, защото материята им е поднесена неинтересно и неразбрано, по време на изпитване в училище са в стрес.
И въобще - на никое дете, че и на по-пораснал човек, не бива да се казват подобни неща.
| |
|
Учителката не греши. За 3 г. работа с тях, са показали кой колко може.
| |
|
Учителката, ако се има за такава, да се запознае с работата на д--р Карол Дуек.
| |
|
> Благодаря ти, но трябва да е скрач. Това учат. Голяма глупост е.
напротив , скрач не е глупост а е най-популярното учебно средство за програмиране при малките деца. Какъв е проблема?
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television.
| |
|
Да се въздържаме от непоискани съвети.
| |
|
Ами трябва да направи игра с въпроси и отговори. Схващам замисъла на програмата, но малката не може да се справи. И аз. заеби, не проблем за умиране.
......................................................
| |
|
Здрасти, Рози. От няколко дена ти гледам затрудненото положение, обаче не знаех как да реагирам. В крайна сметка изтеглих този "програмен език" и направих една елементарна "игра" с въпроси и отговори. Игра е, защото изисква да се натиска шпацията, след което следват въпроси и отговори... Макар че е много скучна.
Изтегли и го зареди у вас на компютъра, за да го разгледате. Исках в началото да се появят инструкции и след провеждане на разговора, да се появи възможността котката да се управлява със стрелките, така че ако се премести от играча така, че да докосне патицата, да се появи заключително съобщение, известяващо, че котето е изяло патицата, а след това съобщение да се смени декора и актьорите и да започне нов рунд на игра с въпроси и отговори... Обаче успях да направя само разговора.
Самият този софтуер Скрач е направен като sandbox игра (от вида на Minecraft), която позволява да се правят всевъзможни забавни неща. Бих те посъветвал да го разучите с щерката заедно и да го третирате като това, на което прилича – игра. Още по-добре би било, ако тя си разменя файлчета със свои съученици, така че да обменят идеи и евентуално да научава по нещо и от тях. Доколкото схванах, просто се редят блокчета с команди и така децата се занимават с концепции като последователност, ако-то конструкции и т.н... Интересно би било да се види Скрач програма, която използва всички налични блокчета "код". Видях, че може да се правят и доста по-сложни и любопитни игри с този "програмен език", така че не го пренебрегвайте това занимание. Нещо като Лего, само че блокчетата изпълняват разни неща по екрана, забавно е.
ПП: Не я оставяй сама да се мъчи със софтуера само на спомени и записки от училище... Все едно й помагаш да реди пъзел. Има английски думи, освен това както виждаш, дори и за възрастен може да е трудно. И тествайте строго и взискателно програмата, за да я изпипате хубавичко, преди да я предадете в час. В смисъл да има достатъчно време за прочит на текста в балончетата и т.н., така че да не остава място за забележки и да е нещо грабващо. Ще се справите!
А, и ако вие имате някаква програма, моля, ползвай този , за да ми пратиш тук линк към някоя от вашите програми, понеже ми е интересно да разгледам какво сте направили.
Редактирано от Nuke Dukem на 05.04.21 02:46.
| |
|
Ти разбираш повече от мен, Нюк. Аз на 100% няма да се справя с това. А се водя програмист от 12 години, разбираш ли. Предложих на Розмари да помогна, но хал хабер си нямам, тя и без това отказа, де. Добре, че не се съгласи, щях да се изложа. Май се надценявам много често.
Редактирано от blue jewel на 05.04.21 15:01.
| |
|
ОК - приемам, че ти оттегляш обръщението си към Розмари. И същевременно разбираш нелепостта на твърдението си и увереността си в това, че учителката не греши.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
|
|