|
Тема |
Re: Недописан пътепис [re: kiko64] |
|
Автор |
Pollyanna33556 (и стар и познат) |
|
Публикувано | 27.04.20 10:52 |
|
|
Тапите на двигателите не са за да не се пука двигателя зимата, ако е с вода.
Тва са технологични отвори за обработка вътре в блока ( не всичко може да се достигне и обработи отгоре и отдолу ).
Английскто наименование на тези тапи е "freeze plugs". Копнато от Гугъл -->Freeze plugs are usually aluminum or brass plugs pressed into holes in the water jacked of your engine block. In some cases, as the water freezes and expands in your block, the freeze plugs will push out relieving the pressure of the freezing water and partially draining your cooling system.
Представяйки си отливката на двигателният блок, вътрешността му е достъпна най-вече през отворите на цилиндрите, които още не са пресовани на мястото си в блока. През малките отворчета на тапите нищо не може да се направи, след като достъпа до вътрешността на блока е силно ограничена.
Представи си на картинката с двигателя, че цилиндрите още не са пресовани на мястото си. Откъде ще ти бъде по-удобно да обработваш вътрешността? През отворите на тапите или през отворите за цилиндрите?
\"Колкото повече знаеш, виждаш колко повече не знаеш\"
|
| |
|
|
|