|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема
|
Chevrolet Captiva
|
|
Автор |
ДeдoTpифoн () |
Публикувано | 01.02.07 02:18 |
|
Пичове, днес си купувам чисто новичък Captiva. Ако се интересувате, ще ви разказвам. Гледам, че вече щъкат по улиците, но още са рядкост, самият модел е нов. Очакванията ми са големи, дано се потвърдят!
Виновни са някои. Отговорни са всички.
Хеншел
| |
|
Ха да ти е честито! Кой модел е - бензин, дизел, какви са ти първите впечатления?
| |
|
Благодаря! Най-ниският модел: LS. Няма 4х4, няма компютър и климатроник. Още първия ден отидох до Пловдив, а на следващия - до Солун. Това са вече към 1000 км., достатъчни за по-сериозни впечатления. Минах и през магистрали и през черни пътища, ползвах Тракшът контрола, почти всички други възможности на колата, прояви се и първият дефект.
Впечатлението ми едва ли е релевантно: не съм карал такава хубава кола досега и съм безкрайно доволен! Някой по-опитен сигурно ще бъде и по-обективен. Все пак:
- разходът отначало е умопомрачителен. Стрелката падаше буквално пред очите ми! Казват, че с времето спадал, но първоначално даде около 15 на 100 междуградско, после слезе на 10-12.
- двигателят е бензинов, 2400 кубика, 136 коня. С 4 човека е слабичък, дори с двама набира бавничко, така че ако някой иска да кара спортно, това не е неговият двигател - ясно. Но все пак мощността ми е достатъчна, макар на баирите да ме задминават.
- максималната скорост е 185 км/ч
- управлението е удобно, лостът за фаровете е малко неудобен, но съвсем малко
- уредбата е фантастична!
- след първото отваряне стъклото на задната врата вече не ще да се затвори - ще се ходи в сервиза :(
Има и още, но друг път, че е работен ден :)
Виновни са някои. Отговорни са всички.
ХеншелРедактирано от ДeдoTpифoн на 05.02.07 13:39.
| |
|
Мойта Каптива е на 10 дена. Модел LT 2.0 150 hp дизел с автоматични скорости. За сега всичко и работи-електроники, компютри, но все пак съм изминал само 500 км.
Извън града още не съм ходил, но на градско разходът според компютъра е около 14.5/100. Много е, но все пак двигателят е нов и неразработен. Казват че след 10-15 хиляди вече ще работи така както е проектиран. Сега ще го засичам и по стария начин - пълниш до капачката, караш, пълниш пак и смяташ. След като се разработи очаквам среден разход от 10-11/100 смесено градско и извънградско каране.
Чудя се къде са 150-те коня на двигателя, малко тромаво набира, може да е от скоростната кутия или колата е тежка.
На един заснежен плац на Витоша я развъртях малко, не губи контрол, общо взето мисля че ако не караш неразумно, можеш да излезеш от доста критични ситуации. Много добри спирачки!
Фаровете ми се струват малко слаби - късите, тези за мъгла помагат малко.
Вътре е широка, има достатъчно място отпред, отзад, за багажника да не говорим. Има удобни и хитри кутийки и чекмедженца за всякакви дреболии. Подлакътникът между предните седалки не ми харесва много, наистина е мек и с две одтеления за съхранение на вещи, но е доста изтеглен назад и не може да се мести, не можеш да си облегнеш цялата предмишница. А пък ако решиш да го отвориш и да бръкнеш вътре, трябва целия да се усукваш.
Лостчето за фаровете наистина не е много удобно, и е претрупано с функции. Няма лампа на таблото, която да показва че си на габарити или къси.
Парното е много добро за нула време стопля и не бучи силно.
Автоматикът е голяма глеза. Има и възможност за ръчно превключване, но е малко дървено. На автомат даже ускорява по-бързо.
Ще карам още и ще пиша пак
| |
Тема
|
Re: Chevrolet Captiva
[re: ДeдoTpифoн]
|
|
Автор | 4X4 (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.07 18:07 |
|
Да са ви честити! Дедо, защо не се бръкна още малко?! Досвидяло ти се е и сега ще караш ни рак ни риба Кощунство някакво - джип без 4Х4... Майтап, да се не обидиш, ей! Този двигател ще да е най-стария в гамата според мен, докато на Тонус напротив, би трябвало да е комън рейл, щом от 2 литра вадят 150 коня. Значи имаме най-ниското и може би най-луксозното изпълнение у вас двамката. Интересно би било да кажете нещо за цените на двата модела, при каква гаранция и има ли лизингови схеми вносителя. А аз даже и не знам кой е той
| |
|
Приемам забележките, но това ми бяха възможностите. На мен лично 4-те колела не ми трябват, защото рядко излизам от пътя. Карам предимно в града, по работа и ми трябваше представителна кола. Днес спрях пред Гранд хотел София, до някакъв баровски джип VW и хич не изглеждах по-зле. За 41 700 лв. с ДДС (което ще си удържа, понеже е 7-местна) взех джип като слънце! Мощност повече също не ми трябва, вдигам си 180 км./ч., ако съм на зор, състезател няма да ставам. И без това на магистралата почти никой не ми се опира, само на баир един Ландровер ме настигаше, но на равното го оставих далеч назад.
Лизингът е за 5 години, от Интерлийз. Колата е от София Ауто, магазина на Ботевградско шосе.
Впрочем, заради тъпа грешка на застрахователя Армеец на Кулата ми се наложи да купувам ВТОРА Гражданска отговорност, защото тяхната не бе придружена от Зелена карта, струваща 10-на лв. Добре, че имаше тримесецни, та платих "само" 70 лв. Излязоха менте всички приказки, че:
- за ЕС няма да трябва Зелена карта. Гръцкият митничар ми поиска САМО Зелена карта и личната ми карта разбира се.
- Зелената карта ще струва стотинки. Така е, но никой застраховател не я продава отделно и когато твоят няма бюро наблизо, ти излиза както на мен - на стойността на нова Гражданска. Сега заслужават, ако недай Боже ми се случи нещо, да искам пари и от двамата застрахователи :)
Споделям всички оценки на Тонус, може би без забележките за подлакътника отпред, но явно той е по-опитен потребител от мен.
От доставчика споменаха, че за тези, които нямат компютър в колата, ще предложат алтернативен вариант - нещо като GPS. Дано офертата да е добра!
Днес бях в сервиза, където за два часа оправиха проблема с незатварящото се задно стъкло и ме изпроводиха с препоръка да го хлопвам малко по-силно. Сега вече всичко работи.
Като цяло София Ауто обслужват добре, не само при продажбата, което и баба знае, но и при сервиза: има много приемчици, обърнаха ми нужното внимание, поеха нещата веднага.
Силно впечатление ми направи, че вече никой не ми бибитка, всички чинно ме чакат да си направя маневрите. Обещал съм си да не злоупотребявам, но е очевидно как българинът е "възпитан" в респект към големите коли.
Тонус, не ти ли се струва, че воланът се върти твърде леко? Това ми създава леко чувство за нестабилност - всяко неволно движение на дланта размърдва колата, особено при висока скорост. Но пък при маневри в града е голямо удобство!
Поздрави!
Виновни са някои. Отговорни са всички.
ХеншелРедактирано от ДeдoTpифoн на 06.02.07 04:34.
| |
Тема
|
Re: Chevrolet Captiva
[re: ДeдoTpифoн]
|
|
Автор | jorko (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.02.07 18:57 |
|
поред мен по-добрият вариант е Новата Витара - по близко е до понятието джип, а каптивата е повдигнат лек автомобил
| |
|
Ако исках да имам истински оф-роудър, щях да си купя Лада Нива срещу скромните 13 000 лв, вместо да давам 42000 за Каптива. Отдавна обаче тези коли не са просто високопроходими возила, а удобни градски коли. В нея се чувствам супер, макар никога да не ходя на лов, нито имам чифлик в планината. Виждам пътя и света отвисоко, возията е невероятна, отвън също изглежда добре. В снега на Боровец бяхме стабилни, дори само заради теглото от 2 тона, плюс електрониката ESP (всъщност тук малко се изфуках - досега не съм я виждал да се включва, просто колата не е занасяла).
Въпрос на лични предпочитания е, но за мен джиповете на Сузуки са малко груби като дизайн. Каптивата ми хареса заради елегантния си вид, 3-те реда седалки и изгодната оферта. Все още мисля, че направих добър избор! В дъждовно и снеговито време чистачките са перфектни, изпотените стъкла се изчистват за миг, на завоите сме като на релси... не мога да изброя всичките дреболии, които придават нови удоволствия от пътуването. Цената на всичко това е високият разход на бензин, който не пада под 12-13 л. извънградско. Разбрах, че така е и с други коли от този модел, после щял да падне, да се надяваме!
Според мен, на описанието "повдигнат лек автомобил" по-добре отговаря Renault Scenic RX4 например. Тестовете с Каптива дори показват по-добро поведение извън пътя, отколкото на асфалта.
Американците не правят джипове от вчера. Нищо, че фабриката е в Южна Корея и моделът е за Европа, технологиите са от GM.
Виновни са някои. Отговорни са всички.
Хеншел
| |
Тема
|
Re: Chevrolet Captiva
[re: ДeдoTpифoн]
|
|
Автор | тдинд (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.03.07 08:53 |
|
Важното е на теб да ти харесва и да ти е удобно.Ако е така - дълги и безавариини километри.Дано разхода падне с 3-4 литра
| |
|
Тази кола ти дава усещане, че яздиш леопард - стегната и някак мускулеста. Е, в моя случай е малко тежичка за двигателя си, но ако не държиш на резкия старт, всичко останало е ОК. Няма лашкане, отпуснато подрусване... наистина сякаш яздиш силно и бързо животно с меки лапи. Дадох си сметка, че откакто я карам нито веднъж не съм изругал на тема дупки по улиците! Има ги, и полегналите полицаи си лежат, но не се усещат. Много ме кефи!
От първия ден на таблото светят лампички, сигнализиращи за различни проблеми. Всъщност няма повреда, а според мен компютърът се е прецакал. Понякога угасват, после пак светват... Вече 3 пъти ходя в сервиза на София Ауто за това, но следващия път няма да минат с "оправи се, но няма да пишем нищо в сервизната книжка". Някое чипче е изгоряло.
Стъклата не се вдигат, ако ги забравиш свалени и заключиш с дистанционното. Сигурно е за да се предпазят евентуално пътници от нараняване, но рискът да оставиш колата с отворени прозорци е голям, а идва лято и не ми се мисли какво ще стане само веднъж ако ги забравя.
Електрическото стъкло на водача се сваля с едно натискане, но не се вдига пак така, а трябва да държиш бутона непрекъснато, докато се вдигне стъклото. Това нормално ли е...
Особено ме кефят чистачките - стъклото става като ново! Докато с предните чистачки това е нормално, задната е по-добра от тези на други модели, защото се намира под задното стъкло и съответно рамото е по-дълго. Днес гледаш един джип Ауди, неговата задна чистачка е забита в стъклото и съответно рамото е късичко. Заради малката си височина успява да почисти едва 50% от широчината на стъклото, докато при каптивата се избърсва почти цялото задно стъкло.
Някой да знае какво да правя с плъзгащата се щора за покриване на багажното отделение, когато я свалям и отварям третия ред седалки? Не мога да й намеря място :(
Това е засега, чудя се защо няма повече хора в този форум - гледам, че по уличите пълзят все повече каптиви...Редактирано от ДeдoTpифoн на 21.03.07 18:41.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|