|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
Тема
|
"БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 09.06.09 01:36 |
|
Предлагам тук всеки да си чеша езика и да бращолеви всякакви спамерски приказки.
Когато просто искате да коментираме нещо по автомобила, без непременно да е проблем, когато някоя тема се изчерпи и започнем със спама, се местим тука!
Ако модератора го одобрява ,да го постави да излиза винаги на първа страница,или ако не го одобрява да е изтрие като тема .(Ако сте ЗА редактираите )
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: nqkoi1 ®]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 09.06.09 15:09 |
|
Като пишете темата сама ще се вдига. Ако няма интерес - ще потъне.
Естествен тематичен подбор
| |
|
Oк, що ми предоставяте възможността ще открия с един въпрос, бидейки любопитното човече, което съм.
Що е то "външен сигнал за обороти" и защо "не е препоръчително да се ползва информация от инжекторите за източник" вместо външния сигнал за обороти?
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: golemne6tastnik]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 09.06.09 21:45 |
|
Защото по някога се губи сигнала на някои агрегати от инжекторите и софтоера мисли, че агрегата е загубил обороти и връща системата на бензин и отчита грешка "НЯМА ОБОРОТИ"
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: nqkoi1 ®]
|
|
Автор | aз (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.06.09 22:47 |
|
Колега,ти наистина ли мислиш,че този сигнал за това се ползва?Минаването на бензин е най-малкият проблем за правилната работа на системата.
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: nqkoi1 ®]
|
|
Автор | p.p (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.06.09 22:54 |
|
Не е само това при 80 процента от автомобилите, ако се подаде рязко газ бензиновия компютър освен основния инпулс изработва и допалнителен(и) и в този случаи при 3000 оборота (реални) софтуера може да прочете 6000 , а при 6000 оборота горивото което е предвидено е различно от необходимото.
Тази особеност на бензиновият компютър се нарича асинхроно обогатяване. Някои коли придърпват други просто горят повече.
ps. някои фирми отричат, че това съществува
А инсталаторите се чудят защо колите имат проблеми, но не си признават.
Е има и положителни страни инсталатора работи по малко
пуска по малко кабели.
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: aз]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 09.06.09 22:59 |
|
Това малко камъче може да ти затлачи реката и да се удавиш.Ако преди клиента и монтажника, не ги е довело до лудост
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: p.p]
|
|
Автор | aз (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.06.09 23:21 |
|
Защо ли си знаех,че ще се стигне до този развой на темата?Едни от нас или не знаят,или не изкат да кажат,а други не могат да се въздържат.
И като сме в темата "бъра бъра" да питам с какво това ланди е по-добро от всички останали системи?Цена,разход,надежност?Почти всеки средностатистически потребител я монтира за около 100000км. после си сменя колата или колата се разпада преди АГУ-то.И предимствата на МЕТ пред "клапанчетата" на другите системи за потребители.
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: aз]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 11.06.09 00:46 |
|
От около 10 години изключително се занимавам професионално с системите на Ланди Груп и почти всичко мога да кажа(приемете ,че това не е реклама, а споделяне на това което е минало през ръцете ми) ,че знам за техните системи.Ще ти отговоря на въпросите ти колкото мога :
1.Да рапочна с редукторите им - самия замисъл на конструкторите които са разработвали редуктора Рензоматик са се съобразили с много неща, които могат да го издънят и и са търсили неговата динамичност и надежност.Разделена подгряваща система от газовата с алуминиева преграда и апсолютно изключваща смесвенето им.Проста конструкция на 1-вата и 2-рата степен и диаграма запазваша си линеиноста в голям диапазон в разликите на наляганията на газта в захранващия газов търбопровод. Близо 70% от повръхноста се явява подгряваща се повръхност ,не срещана в друг редуктор,а пътя на газта от 1-ва към 2-ра степен е 12 см с голям диаметър изклучваща запушването й в времето.На база Рензоматика и аналогично са изградени и редукторите SE 81 използвани за системи покриващи стандарта Евро 2 и от частсти Евро 3.Редуктора IG1 разработен за газовите инжекциони нама аналог в света ,тои е 2-ву степенен ,изключително надежден и почти недефектиращ незавизимо от качеството на горивото (за моите наблюдения нямам дефекрирал изпарител монтиран от мен на коли ,които следя и за сега са минали над 300 000 км и то на изключително натоварен режим и деноноштен пробег).Изпарител от тоз тип монтиран на управлявана от мен кола, вече е на 450 хил преминал през 3 коли,на 3 апсолютно различни газови системи от АИДЖИЕС,ОМЕГАЗ и сега на полската ЗЕНИТ.Непознавам др редуктор да се държи като тоз при 5 литра на час подавано количество газ и при 40 литра на час, без да има някакво изкривяване на харектеристиката на наляганията.
2.Хардуера и софтуера ще ги обединя в едно за по просто обяснение.Хардуера е изграден много просто и надешно ,като са използвани и елементи за първоначално вграждане в агрегатите на водещи фирми в автомобикостроенето,да кажем че една от тях е БОШ.Датчицика за налягане на газта и неговата температура са аналогични на вгражданите в колекторите на почти всички агрегати предоставен от БОШ вграден в инжекторната рейка ,МАП сензора е вграден в корпуса на ЕЦУ-то изработено от алиминии и вакумирано, издържащо до около 150 градуса по целзии,при температура над 120 се самоизключва и когато температурата спадне под заводски зададената си възтановява функциите.Датчика за температура е 4,7 омов и е вграден в редуктора или може да се използва тоз на агрегата който управлява инжекторната система на агрегата и в софтуера има възмохност да се избира един от двата и да се донастрой по параметрите на външния датчик.Софтуера на ГИ системите е разработен съвместно с екипите на автопроизводителите на автомобили и агрегати за тях и има визможности да покрие с настроики и параметри огромен брои агрегати независимо на какво шаси са монтирани ,а същевремено има и готови софтуери за новите автомобили направо зареден в кита, които се предоставя за съответния агрегат и шаси с пълно описание ,как да бъде монтирана системата на това шаси до последното болче и скоба .
3.Дюзите МЕД са разработени в екип с др доказали се в годините производители на инжекторни дюзи за бензин и конструктивно и технологично(как са направени ,моля Ви не го искаи те от мен да ви го кажа) нямат аналог в света и доказал се пробег при правилна експлоатация от над 6000 работни часа, което се равнява на около 300 хил километра на автомобила.Дузите са универсални в 3 модификащии и покриващи от 13 киловата на цилиндър до над 40 киловата и колкото и чудно да ви изглежда имат минимално сумарно време от 1,2 милисекунди при което работят стабилно и гарантирано.
Системата ОМЕГАЗ работи стабилно от монтирана на 800 кубиков Фиат до 12 цилиндров двигател на БМВ с над 350 конски сили.
Цената на системата ОМЕГАЗ ПЛЮС за наи-масовите три и четири цилиндрови двигатели за краиния клиент в диларската мрежа от сервизи е от над 1000 до около 1350 лева и зависи от много неща свързани с монтажа й.Разнода на гориво се доближава до разхода на бензин и също е зависим от ....... немисе коментира тук,Всички го знаете.Надежноста и е гарантирана с гаранционен пробег от 80 000 км или 2 годишна гаранция (което настъпи първо) в сервизна мрежа на 4 континента в над 33 държави.
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: nqkoi1 ®]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 11.06.09 00:53 |
|
Системата ОМЕГАЗ ПЛЮС е избрана от над 15 производители на автомобили за първоначално вграждане на предлаганите на пазара с двугоривна система и покрива стандарта Евро 4.Мога да изброя само част от тях : ОПЕЛ,ВАГ(АУДИ,ФОЛСФАГЕН,СЕАТ,ШКОДА)ФИАТ,ЩАВРОЛЕТ,СУЗУКИ,МАРУТИ,НИСАН,ТОЙОТА,РЕНО,ПЕЖО ..............
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
|
|