|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: nqkoi1 ®]
|
|
Автор | p.p (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 02:02 |
|
вариянтите за поевтиняване са два или се ползва един диференциален сензор както БСМ и някои полски системи или се ползва мап само за "хващане" на повече точки при автоматична настроика. Двата вариянта имат следните недостътаци
1 вариянт - правилни изчисления при регулировка но:
- лопса на информация за състоянието на газоразпределителния механизъм
- лопса на информация за налягането на изпарителя.
2 вариянт правилна регулировка , но не дотам прецизна работа след това
- невъзможност за правилни корекции по налягане и не дотам прецизно превключване на бензин когато свършва газта.
1 вариянт не ощетява клиента , но е чанч за сервиза при необходимост от диагностика
колегата "някои" е прав . че борбата за ниски цени ще доведе до много помия
ще се появят вариянти на добре работещи системи с орязани възможности и хардуер , и като цяло ще загубим всички.
и това е защото от търговците на едро се поставят условия на производителите "направете ми система за "хххх"лв зашото Пешо продава подобна на тази цена . Но никои не иска и да знае какво може системата на Пешо и от кави компоненти е изградена важното е , че е на тази цена. Ефекта е ,че фирми които традиционо работят добре се принуждават да пускат изделия на същото ниво.
В борбата за клиенти не е важна само цената , а обслужването добрата работа на ситемата през експлоатациония период и не на последно място увереноста на клиента , че ще получи следгаранциона подръжка.
затова бъдещето е на фирми изградили добра сервизна база и оставили доволни клиенти.
две краткаи истории :
-клиент си монтира "агис" внесена от неизвестеа фирма в сервиз/гараж в София след 6 месеца гори коютъра гаража където е монтирана състемата вече прави аспуси и каква е развръзката - клиента си купува почти цял инжекцион наново.
- монтирана система турска в пловдив / ориглната електроника е на "виктор" или "вектор' неразбрах точно, но нещо не работи. Въпросния куфарен търговец любезно достабя нов компютър след десетина дни за скромната сума от 300лв , но се оказва че турската фирма си е сменила доатавчика на електоника и сега компютара е на АГ полша. гаранцията е минала и клиента си купува почти цял инжекцион на ново, като си има и ЕЦУ на АГ
това се случва постояно и заради тази деиствителни истории пуснах тема върху която никои нищо не написа :)
А на сервиза дето не намирал кабела за ламбдата каквато и цена да предложи на клиента , ако не се образова е въппос на време пазара да го изплюе.
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: p.p]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 15.06.09 03:14 |
|
Пропуснах те третия вариянт(демонтирали сте и пак не сте го разбрали :):):Р ),затова да го добавя,а именно:
Ползва се МАП-а, които използва и бензиновата инжекциона система(ще дам за пример ОПЕЛА моноинжекция ,онази черната китийка с зенената три пинова букса де е закачена отзад на агрегата и влиза едно маркуче от колектора и когато го разкачиш след време светва чека ,много и от френските коли ползват същия,на други е монтиран дитектни вурху смукателите е едно М6 болче с ламаринено капаче на което пише БОШ ) ,но понякога не е точен (по-много причини) и затова се поставя "еталонен"(въпрос на софтуер) ,по който двата датчика се сравнява и ако е нужно системата се уеднаквява с системата на бензин ,за да се изчислява делта пето правилно, когато агрегата работи на газово гориво.Затова при ползване на външен датчик когато датчика на бензиновата система изгърми ,агрегата заработва с извесни колебания на бензин а на газ се дъжи добре и много от диагностиците на бензин го отдават на проблеми с дюзи и много рядко се сещат да сравнат датчика ,които мери налягането на смукателния колектор с еталонен ,защото тои работи ,но не с реалните си параметри и не комутира грешка в бензиновата система в следствие на което се променят параметрите на агрегата на бензин.Когато се ползва, както е изградена системата Омегаз, тоз проблем се засича от газовия софтуер и след подмената на датчика агрегата заработва с зададените му от бензиновия софтуер параметри, които са почти аналогични на газовите (само алгоритъма на изчисляване е различен),и при условие, че няма и други дефектирали възли и агрегти.Затова много от параметрите по които се настроива бензиновата система ,са параметри и на софтуера за газово гориво на системата ОМЕГАЗ .
Нищо ново под слънцето,затова според мен всеки агрегат създаден да работи с течно бензиново гориво е възможно да работи и с пропан - бутан (двете като гориво за близки по много показатели )и е въпрос на знания и технология как да го направиш.
За доказателство мога да ви дам един пример :Ако на един агрегат МРi му спрем дюзите и му подаден бензиново гориво ,чрез карбуратор преди дроселната клапа при пробив в високоволтовата запалителна система или бедна горивна смес и тои ще пука и то повече и по силно отколкото на пропан - бутан поради простата причина ,че бензина се разпалва по-бързо от газовото гориво .Интересно става тогава с колегите бензинови механици ,които почти винаги се оправдават ,че проблема е в газовата система, а бензина и системите които управляват таз система са на ред. А когато е с пласмасови колектори се разхвърчават за миг ,нищо че е само на бензин
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: nqkoi1 ®]
|
|
Автор | 333 (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 11:43 |
|
Лелееее колко си словоохотлив батко Краси, Иво малко да те бутне и можеш километри да изпишеш за всяка никого не интересуваща дреболийка, също така можеш със месеци да плюеш българските уредби.....а за китайските "еднодневки" както сам ги наричаш по нагоре нито дума не обелваш, страх те е да не ти се скарат шефовете вносители или че ще се светнеме колко е убава таз система ?
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: 333]
|
|
Автор |
nqkoi1 ® (плямпало ®) |
Публикувано | 15.06.09 12:12 |
|
Аз шефове си нямам ,много добре го знаете ,винаги сам си бил единак и когато българин направи нещо свясно и хубаво винаги шапка ще му сваля и ще се поклона пред него .Но когато има издънки в системата никога няма да си замълча.
Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: 333]
|
|
Автор | p.p (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 13:37 |
|
абе краси е готин и помага , е поовлича се в обясненията ама това е по принцип се иска талант да пишеш мого, а да не казваш нищо.
аз честно от последния пост за маповете нищо не му разбрах.
ланди ползват мата на колата ли не става ясно.
| |
Тема
|
Re: "БЪРА-БЪРА" - Тема за всякакви изненади и глупости
[re: p.p]
|
|
Автор | 333 (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 21:58 |
|
Краси е пич, спор няма, аз обаче ще попитам...ако българин без никакъв опит след години труд направи нещо не дотам съвършено, ти му го казваш в очите, няма лошо и така трябва, но ако талантлив италианец направи бюджетна, компромисна и не дотом съвършена система ти си траеш и шикалкавиш ?
Що бе Краси тези двойни стандарти, какво ти запушва устата да си кажеш думата, обясни ни каква е рейката, изпарителя, екюто....ти знаеш какво ни интересува, любопитни сме ?
| |
Тема
|
Re: към 333
[re: 333]
|
|
Автор | landi (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 22:56 |
|
Господине,по горе съм описал кое по системата къде е произведено,но на теб явно не ти се чете и единственното което можеш да правиш е да плямпаш врели некипели.Хайде със здраве,че лаладжийте ме нервят
| |
Тема
|
Re: za p.p
[re: p.p]
|
|
Автор | landi (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 23:03 |
|
Много евтино искаш да минеш за информацията която искаш да получиш
| |
Тема
|
Към Ямболския нервак
[re: landi]
|
|
Автор | 333 (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.09 23:41 |
|
Господине със нервите си отблъсквате всякакви потенциални клиенти, при вас явно е наследствена черта на фамилията Ви, защото и вашия брат Ицо Танев има сходни на вашите проблеми в общуването.
Това което сте написали по-горе е недостатъчно и прекалено оскъдно като информация, аз се интересувам не само къде е произведен детайла а какви параметри има и каква е окомплектовката на тази промоционална система, разгледайте си ВНИМАТЕЛНО сайта и ще установите че предлага само общи приказки и нищо конкретно.
Как например сте обявили промоция във сайта си без да опишете абсолютно никъде какъв модел газов инжекцион Ренцо Ланди продавате за 990 лева, това е нарушение на закона, и ако ви надуши федерацията на потребителите ще ви разплаче от глоби.
И най-накряя, тук не е приет такъв тон като вашия, правилника забранява обиди, моля прочетете го !!!
| |
Тема
|
Re:kam 333
[re: 333]
|
|
Автор | landi (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.06.09 01:09 |
|
Iavno osven 4e ne 4ete6 ne zne6 4e ima i drugi mesta ot kadeto moge6 da polu4i6 infokoe ti dava pravo da dava6 zaklu4eniq za ne6ta koito ne poznava6kak togava da te oka4estvqPREBERI SI BOGE ....................
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | (покажи всички)
|
|
|