Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:17 27.04.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Автосалонът в Париж  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано10.10.10 01:22



Автосалонът в Париж - електрически и хибридни коли колкото щеш.
А за някои съфорумци с американско подсъзнание - май американските марки бяха твърде малко представени.
Интересни снимки тук:





Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.

Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор croesus (хлевоуст)
Публикувано10.10.10 01:24



Е той nnnlo май не е изтъквал американски марки, освен Форд. Хонда рекламираше, за което сме на едно мнение между другото.





Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано10.10.10 01:42



Автосалонът в Париж - електрически и хибридни коли колкото щеш. Което потвърждава думите ми, във всички мои теми.

Всъщност главният инженер на BMW сам си каза, че визията на компанията е да бъде лидер в електрически и хибридни коли.



Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано10.10.10 02:36



На главните инженери на Форд, ГМ и Крайслер думата вероятно изобщо не е била дадена, защото никой не се интересува от мнението на служители в треторазрядни производители и технологични аутсайдери, които са били спасявани от фалит с чисто комунистически методи от правителствата си.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано10.10.10 18:46







Тема Не бързай да ги отписваш американцитенови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 04:10



Автомобилната промишленост в САЩ е със свои особености. Техните коли ги купува поколението което е израснало в епохата на лидерството на САЩ. Плюс, никога преди не са имали проблеми с разхода на гориво. На кого му пука, когато часовата минимална заплата е достатъчна да налееш 20 литра бензин.

Сега американската автомобилна промишленост е поставена в нови условия - както бяха поставени другите страни през 70-те години - и почват да работят при реална конкуренция. И първото което трябва да направят е да ограничат профсъюзите. Понеже пълните разходи на Хонда за един работник са около 55 долара на час, пък в заводите на Дженерал Мотърс общата сума на разходите е над 90 долара на час. Затова и трябваше Обама да ги спасява, за да не фалират неговите основни гласоподаватели - членовете на профсъюзите. Ама даже той им постави условия - да си намалят апетитите, ако искат да продължат да съществуват на пазара.

А като стана дума за липса на фирми - в Канада и САЩ никой не е виждал Фиат, Рено или Пежо. Такива коли тук просто не съществуват. И това е също част от проблема. Пълно е с нископлатени работници, които биха си ги купили и накарали американските инженери да си размърдат задниците и да си спомнят времената, когато автомобилните новости са идвали главно от Северна Америка.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Не бързай да ги отписваш американцитенови [re: Analyser]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано11.10.10 05:59



проблема на италианските и френските коли е, че са толкова нежни, че мяма да издържат и една година по американските пътища, или на американския начин на каране.



Тема Има и друга причинанови [re: ~@!$^%*amp;()_+]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 06:46



Американците кола с двигател по-слаб от два литра не признават. Пък както веднъж писа едно списание за Фиат, Рено и Пежо - това са фирми които никога не са произвеждали двигател над 3 литра.



"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Има и друга причинанови [re: Analyser]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано11.10.10 07:05



това е част от същата пеичина



Тема Re: Има и друга причинанови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 09:29



"Силата" на един автомобил се измерва не с кубатурата на двигателя му, а с мощността и въртящия му момент. Точно в тези показатели американските двигатели са в каменната ера в сравнение с европейските и японските си конкуренти. Преди време бях давал на Мунчо Клозетиански данни за сравнение. При една и съща кубатура европейските и японските (а и корейските) мотори имат около 50% по-голяма мощност. Естествено са и много по - икономични.
Ниската цена на горивата в Щатите се дължи на малките данъчно-акцизни ставки върху тях. Но използвайки неикономичните голямообенми двигатели на американските таралясници, обществото така или иначе плаща петрола, от който се произвежда горивото. Замърсяването и парниковите газове - отделно.

Качестовото на американската изработка и сглобка при автомобилите е нарицателно за калпавост от години. Липсата на технологичен прогрес в инженерно-техническите решения - също.

Да, Рено, Пежо, Фиат в Америка практически няма, но за сметка на това МБ, БМВ, Ауди, ФВ, Волво имат сериозен дял. Да не говорим за японските Тойоти и Лексъси, Хонди, Нисани и Инфинити и т.н. Сериозен дял имат вече и корейците които в цивилизована Европа не се ползват с кой-знае колко добро име. Явно на фона на американските боклуци, корейките са добри коли.

Проблемите на американското автомобилостроене едва ли се дължат само на "лошите профсъюзи". Според мен сериозен дял има и поддържаната дълги години деформираност на пазара заради цените на горивата (обясних защо са толкова евтини), американския "лъжепатриотизъм" да се купуват родни коли, независимо че са гробници, протекциониските мерки на администрацията - наливането на десетки милиарди държавна помощ в изправените пред фалит автоконцерни е много показателно. А високите разходи за заплати се дължат и на ниската степен на автоматизация на производството и старите технологии.

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Има и друга причинанови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Roxy (joie de vivre)
Публикувано11.10.10 09:36



Разкажи повече за ниската автоматизация, защото от друга страна, те са сред първите във въвеждането й. Друг е въпросът докъде са стигнали в приложението досега.

Редактирано от Roxy на 11.10.10 09:37.



Тема Re: Има и друга причинанови [re: Roxy]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 10:20



Ами ти сама го каза. До къде са стигнали - до под кривата круша.. т.е. кривата палма на Обама :)))))

Ако човек си направи труда да сравни американското автомобилостроене с автопрома на бившия СССР от времето на социализма ще види много сходни моменти. Липса на конкуренция най-вече заради протекции. "Патриотизъм" на купувачите "Лада Самара - лучший автомобиль в мире". Евтини горива.
Резултатът - ясен. Пословично калпави автомобили.

Криво да седим, право да съдим


Тема За тази работа си има статистикинови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 15:05



Ето ти класацията на фирмите по надеждност на колите продавани в САЩ. Направена е от най-реномираната в света фирма JD Power. И показва съвсем конкурентно ниво на американската техника.

Нещо повече. Моя Фолксваген е последен в класацията. И аз го знаех, когато го купих. Ама само те и Ауди дават 12 години гаранция от корозия. Пък в Торонто половин година хвърлят сол като ненормални, та това беше причината да се спра на него.

Та посмали малко тона.

Buick
Lexus
Lincoln
Mercury

Porsche
Honda
Toyota
Acura
Audi
BMW
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Ford
GMC
HUMMER

Hyundai
Infiniti
Jaguar
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
SAAB
Saturn

Subaru
Volvo
Dodge
Jeep

Land Rover
Mazda
MINI
Mitsubishi
Pontiac
Scion

Suzuki
Volkswagen



"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Ти беше от онези,нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 19:19



които ми се обясняваха, че хибридите били калпави, щото американците ги правели. Сега се оказа, че на изложението в Париж 70% от изложените коли са или хибриди, или 100% електрик коли, като моделите на Рено.

Какво излиза? Излиза това, че аз познах, а ти не! Познах, че светът върви към без-петролни автомобили. Без значение, дали става дума за японски, американски, или европейски коли.

Копмании като Ягуар и БМВ твърдо стоят зад това, че бъдещето на техните фирми е в електрическите двигатели.

Неудобно ти е, да си признаеш, че съм познал. При това, аз писах за тази масова промяна на автомобилите още преди две години. Ти тогава ревеше, че думите ми били фантазия. Но Париж 2010 се оказа, това което аз съм писал. А не ти.

Сега, след като знаеш, че светът върви към електрически коли, помисли си добре, какво ще стане петролната индустрия, какво ще стане с руската мечта за "безкраен" монополизъм на Европа и света.

Свършено е и с тази руска мечта. Чавес ще си гризе ноктите, арабите също.

Можем да кажем едно амин за петролните монополисти, след като БМВ имат хибрид с разход на гориво 1 галон / 70 мили. И това число ще расте още и още, т.е. все по-малко и по-малко употреба на петрол





Тема Помниш ли Тесла Родстърнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 19:49



Беше една от първите спортни коли с 100% електрически двигател. Когато ти я показах, ми написа, че било американска глупост.

После писах за Nissan Leaf. Пак се отнесе по същият начин.

Мина време, Рено пускат това:



100% електрик. Ела сега, кажи на франсетата, че са тъпи като американците от Тесла.



Тема Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 20:19



Я скивай, какво ще ти каже главният дизайнер на БМВ.



Преди време, ти ми обясняваше, че теглото на колата нямало значение. Също и за аеродинамиката. И гордо обявяваше, че незнам физиката.
Очевидно, и главният дизайнер на БМВ незнае физиката, като мен. Защото основното нещо, на което той набляга е лекотата на колата.

Също, забележи, какво казват останлите инжежери на баварците. Всички говорят за електрическите двигатели

Редактирано от nnnlo на 11.10.10 20:20.



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 20:24



Всички говорят за електрическите двигатели
И аз така. И говоря, и даже мечтая да подменя двигателя на Нивата с електрически.
Добри двигатели има (електрически), ама няма акумулатори.
А това че всички говорят, означава че всички говорят.
Ако беше погледнал какви са прогнозите за продажбите на електромобили, би имал някакъв макар и твърде дребен шанс да разбереш за какво става дума.

Bеer? Mоre?




Тема Re: За тази работа си има статистикинови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 20:25



Статистика правена от американска фирма, чрез допитване сред американци (зомбирани и патриотично настроени в стил л...а ще ядем, но американски да са)... И ти очакваш да повярвам в нейната обективност? Смях в залата.
Да не говорим, че очевидно са събирани баби и жаби, защото се сравняват не модели автомобили, а марки. Което е несериозно. Но за пред американци става. Буик е на първо място по надеждност, ура, Бог пази Америка.

Аз явно ненапразно съм провел в предния си пост паралел между американската и съветската автопромишленост. Руснаците също се късаха да се хвалят, какви прекрасни коли се произвеждат в АЗЛК, ВАЗ и даже ЗАЗ. И статистики са вадели, предполагам.

Адашът Путин наскоро прави един дълъг тестдрайв на последния писък на руското автомобилостроене - Лада Калина. И естествено много ласкаво се изказа за колата. Само дето на едно от клипчетата от този тестдрайв, които гледах, се виждаше че една от трите жълти Калини върви не на собствен ход, а на платформа за пътна помощ.
Та колко му е и онзи черния, да се повози на някой свръхнадежден Буик. Естествено след като попие челния руски опит и си осигури още два-три за смяна по пъти. И евакуационни коли, разбира се.



А ако искаш да имаш малко по-обективен поглед върху нещата, направи си труда да сравниш какъв е процентът на неамериканските автомобили в Америка и какъв е на американските в света. И тогава пак ще си приказваме.

През 50-те и дори 60-те години в Европа и не само, се смяташе за престижно да се кара американска кола, а с малки изключения като бръмбърът и микробусът на ФВ, европейски автомобили в Америка нямаше. За японски, корейски и др. никой не беше и чувал. В момента в Америка е престижно да се кара Порше, Ауди, БМВ, МБ, Лексъс... А на щатски автомобили в Европа карат или вманиачени американофили като тукашния Мунчо ("като" е употребено умишлено, да не би някой да остане с погрешно впечатление, че този, тукашния екземпляр може да си позволи реален автомобил, пък бил той и евтина американска трошка) или хора, държащи да са екстравагантни по специфичен начин. Единствено изключение - джиповете, където Чероки и производните му, незаслужено все още ползват славата на името - легенда от Втората световна война Jeep, но определено отстъпват значително пред европейските и японските производители.

Твоята Джета е още един пример за технологичното превъзходство на европейските производители пред щатските. Нали знаеш на какво се основава тази 12 годишна гаранция на купето, която дава Фоксваген-Ауди гезелшафт?

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 20:31



Чекай малко ве. Ако няма пазар, защо в Париж почти всички коли са електрик?

Освен това, тук не става дума "говорене", а за напълно нови технологични стандарти. Затова, няма значение дали колата е американска, японска, или европейска. Новите стандарти са наложени административно и глобално. Точно за това, всички автомобилни фирми преминават на електро. Тя нямат друг вариант.
Разликата между САЩ, Япония, и Европа е само в нюансите на законодателството, и изпълнителите на държавните поръчки.

Всъщност, всички правят едно и също. Затова, оттук нататък, твоята Нива е извън стандартите. Защото не се вписва в глобалната политика за преминаване към електричиески двигатели.

Скоро ЕС ще ти натресе нов данък за Нивата, защото нанотехнологичната индустрия вече има по-голямо влияние върху политиката.



Редактирано от nnnlo на 11.10.10 20:33.



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 20:53



Ами моята Нива е по стандартите. А като ги сменят - ще ги сменят, ама преди да са ги сменили, стандартите са такива каквито са.
Ако няма пазар, защо в Париж почти всички коли са електрик?
Не знам - не съм ходил в Париж не знам какви са им колите. Все пак това което съм чувал че по улиците на Париж няма електромобили, освен някакви изключения.
Виж - чел съм че има италиански градове, в центъра на които можеш да караш само и единствено електромобили. Дори и хибридите не са разрешени. Но беше отдавна, и няма да мога да извадя линка.
Странно дали в САЩ в момента има град чийто център да е забранен за коли с ДВГ.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Ти беше от онези,нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 20:55



Мунчо Клозетиански, ти пак умишлено или по-вероятно поради малоумие не си в час. И в междучасие не си даже... защото си извън двора на училището.

Хибрид и електромобил са много, ама мнооооооого различни неща. А с теб си говорехме и тогава и наскоро за електромобили. А сега отиди да поровиш в клозетните кошчета за вестникарска статия, която да ти изясни разликата.

Много от показаните хибриди и електромобили в Париж са прототипи? Знаеш ли какво е прототип? И каква е разликата между него и серийния автомобил? Огромна!!! Да не говорим за МАСОВ сериен автомобил.

Така че съветвам те да не харчиш и без това крайно оскъдните си доходи за надгробни цветя на петролната индустрия. Префразирайки един от малкото умни хора, родени в Америка "Слуховете за нейната смърт са леко преувеличени".

Вместо да си пънеш малкото и обло мозъче с това каква хипер-ултра-мега глупост да напишеш тук, вземи да понаучиш по няколко думи на руски, испански или арабски. Че както върви изкупуването на Америка за жълти стотинки от собствениците на "гърчещата се в агония" петролна индустрия, току виж ти се наложи да чистиш кенефите на някой руснак, венецуелец или арабин. И ако не знаеш поне няколко думи - отиваш на царевичните или памучните плантации да превиваш гръб под плющящия бич на надзирателя :))))) Всъщност...там поне ще си на чист въздух, така че решавай :)))))

Прост си, ама мноооооооооооого си прост. И тъп!

П.С. БМВ е европейска фирма, а ние, в цивилизована Европа, измерваме обемите в литри, а разстоянията в метри...километри. Изобщо ползваме системата Си. Не като вас диваците в Кравария


Иначе автомобил с разход 3.5 ЛИТРА на 100 КИЛОМЕТРА не е нищо ново в ЕВРОПА и съвсем не е необходимо автомобилът да е хибрид, за да постигне подобни показатели.
Днес засякох моя расов германец - 5.5 извънградско. Без да е хибрид, просто турбодизел с директно впръскване на горивото. При това е с нископрофилни широки гуми и съвсем не е лек...към къде 1800 кг. Така че... 3.5 на 100 е доста лош показател, нещо си се объркал.

Криво да седим, право да съдим

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 22:54.



Тема Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 20:55



Фирмата не пита "харесва ли ти колата", а прави съпоставки на дефектите през първите 90 дена (начална надеждност) и след три години. Резултатите са в цифров вид и показват колко проблема е имал даден модел на 100 автомобила. И си е баш фактор за автомобилостроителите. Във всеки случай тези дето са в първата десетка по надеждност не пропускат да го споменат в рекламите си.

Виж, ако говорим за "кола на годината" - в Европа, САЩ, Канада и т.н. - тя е чисто субективна. Определя се от стотина журналиста, след като пробват колите.

Като искаш цифрови сравнения, ето ти ги. Така получаваш реална картина. Лидера Порше има 110 проблема, Фолксваген - 255. Пък сега те са една и съща фирма. Или недей да разчиташ на общи приказки и тупания в гърдите.



Porsche 110
Lincoln 114
Buick 115
Lexus 115
Mercury 121
Toyota 128
Honda 132
Ford 141
Mercedes-Benz 142
Acura 143
Hyundai 148
Cadillac 150
Infiniti 150
Subaru 155

Industry Average 155

SAAB 158
Saturn 164
BMW 165
GMC 165
Chrysler 166
Kia 167
Volvo 167
HUMMER 169
Jaguar 175
Chevrolet 176
Nissan 180
Audi 182
Dodge 190
Pontiac 192
Mazda 195
Scion 201
Mitsubishi 202
MINI 203
Jeep 222
Volkswagen 225
Suzuki 253
Land Rover 255




"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 20:57



Стандратите ги менят всяка минута. Виж, от сега ти казвам, че ако искаш да си запазиш Нивата, ще трябва да използваш Технологията на Флинстоун. Режеш две дупки в пода и буташ с краци. Купи си по-здрави чепици, за по-дълъг майлидж.

Редактирано от nnnlo на 11.10.10 20:58.



Тема Re: Помниш ли Тесла Родстърнови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:01



Не е луд онзи, който изяжда трите зелника, а онзи, който му ги дава.

Тази кола да си я кара някой откачванчо като теб. Само че с пари.
Да спира за продължително зареждане на всеки 100-200 км, да се поти вътре през лятото без климатик, и да мръзне през зимата без отопление.
Пък и Рено...знаеш ли... Лично аз не бих си купил кола, на емблемата на която е изобразено някакво извратено кубистично подобие на женски полов орган

.

Прост си, ама много си прост!!! И още толкова тъп!!!

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:06



Хахахахаха, аз съм ходил... сравнително скоро бях. Няма електромобили по улиците, само прототипи на изложението :)

В центъра на тези италиански градове, забраната за използване на класически автомобили е заради агресивните по отношение на мрамора от старинните сгради съединения, които се образуват във въздуха, от изгорелите газове.
Ама то пешеходно-велосипедни зони си има навсякъде.

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:09



Неговата си е баш в стандартите, ама не знам с твоите скъсани потурки и протрити обувчици дали можеш да се появиш някъде, без да те сметнат за екзотична атракция.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ти беше от онези,нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 21:10



Там е проблемът, че ти беше отписал и хибридите, и 100% електрк. Доколкото си спомням, Тойота и Хонда бяха първите серийни коли от този тип. Но ти понеже имаш тикове от САЩ, все на там биеш.

Прототипи викаш. Моделът на Ягуар не е прототип. Дори самите представители на Ягуар не споменаха, че е прототип. Казаха, че това е което ще произвеждат оттук нататък: хибриди.

А навремето, всички се смееха на Тойота Приус. Дойде времето на истината



Редактирано от nnnlo на 11.10.10 21:11.



Тема Re: Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:19



Пак сумираш баби и жаби. Говориш за модели, а после долу в списъка се появяват марки!!!

В първият ти списък лидер беше Буик, тук Порше. Е, как да вярвам при подобни разминавания. Пък данните в цифров вид...звучи много авторитетно на прима виста, обаче като се замислиш...ами в какъв още да са, след като те са си числови :)))))

Би ли споделил, ако имаш информация естествено, как по-точно фирмата събира данните и от къде? От собствениците, от официалните сервизи на производителя или от гаражните тип "Анкъл Джо". Защото има голяма разлика. И което е по-интересно, нито един от трите източника няма да даде обективна информация. Сещаш се, надявам се, защо.
Интересно би било също да се види в методиката, за какви проблеми става дума? И как се съпоставят те. Защото и изгорялата крушка в плафона на багажника е повреда и блокиралата кормилна система, пръснатият спирачен маркуч, скъсаният колянов вал, също.
Как се сравняват проблемите, възникнали в Нисан Патрул, юркан 90% на тежък офроуд от трапера Джо, с проблемите на Тойота Ярис, с която леля му Джоана ходи на църква в неделя през две преки?


Порше и ФВ са под обща шапка на ВАГ. Под нея, между другото, освен това заедно с Ауди, Сеат, Шкода са и Бентли и за ужас на наш Мунчо Бугати.

Но общите черти между ФВ и Порше се изчерпват май единствено с общата платформа на Кайен и Туарег. Е пообменят си и по някоя и друга технологийка от време на време. Но брендовете са съвсем различни. С всичките му последици.

Криво да седим, право да съдим<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 23:06.</EM></FONT></P>

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 23:15.



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:23



Егати стандартите, дето се менят всяка минута. Горките производители, свят ще им се завие.
Да не бъркаш стандартите с водата в тоалетните казанчета, когато неграта във фаст-фууда, чиито отходни места хигиенизираш, са яли развалени хамбургери?

Прост си, ама много си прост. И тъп!!!

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 21:29



Стандартите за чистота на кенефа който миеш може и да ти ги сменя шефа всяка минута, ама има други стандарти дето са за доста години, и преди да ги сменят са единствено валидните.
А ти мен не ме мисли. Аз имам достатъчно кинти да си сложа и електромотор на Нивата. Ама когато му дойде времето и нито минута преди това. Хем ще издъня до дъно текущия мотор, хем цената на електромоторите ще падне, хем ще се появят по читави акумулатори.
Между другото нали знаеш че Нивите са доста разпорстранени из Швейцария и някои райони на Франция и Италия?

Ти кажи има ли поне един град в САЩ който да е ограничил движението на колите с ДВГ из някой свой район? Щото такива градове и в ЕС и в Япония има.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Ти беше от онези,нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:31



Ти си по отписванията...на петролната индустрия и печелещите от нея араби, руснаци, венецуелци.
Аз ти казах, че електромобилите са една перспектива...но все още далечна, шо касае масовостта и доминирането им над класическите автомобили. Хибридите също са перспектива, макар и по-близка, но все още перспектива?
И знаеш ли защо са по-близка. Именно заради акумулаторите, за които ти твърдеше, че вече не са проблем, защото ще са нано. По-точно заради липсата на подходящ акумулатор за 100% електро :)))))))


Така че не се изживявай като Делфийския Оракул. Помни, че си и винаги ще бъдеш простия и тъп Мунчо Клозетиански!




Казаха, че това е което ще произвеждат оттук нататък: хибриди. - т.е. ти твърдиш, че класическо Джаго от тук нататаък няма да има , що се касае до силовия агрегат? Защо ли нещо ми подсказва, че скоро ще има "майната му на Джаго".
Прост си, ама много си прост. И неспасяемо тъп!

Криво да седим, право да съдим

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 21:40.



Тема За поредно нищо не си чатналнови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 21:34



Всички сме отписали хибридите. Ако наистина имаш хибрид, ще разбереш защо ги отписваме много ама много скоро.
Никой не отписва електромобилите - просто отписваме текущите електромобили. Заради акумулаторите. Виж водородната икономика май няма да я бъде.
Странно защо толкова вопли извопля на тема електромобили и хибриди а дума не мяцна за водородни автомобили на изложението?

Bеer? Mоre?




Тема Re: Помниш ли Тесла Родстърнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 21:48



Що бе - издуваш климатика. Е ще пътуваш два пъти по малко, ама какво му плащаш?

Bеer? Mоre?




Тема Re: Помниш ли Тесла Родстърнови [re: bira_more]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 23:17



Или пиеш нанахапче и ти е все тая. За пълнота на емоцията запяваш "А нам все равно" в госпъл аранжимент.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано12.10.10 01:42



Има, например, преди години разрушиха цял паркинг. На негово място сега има градина с цветя, дървета, и пейки. Развалят паркинги, за да правят зелени площи без коли.
Знам, че в Европа го има.

Ти кажи, кога ще го видим в България ? Кога ще видим, някой да разруши паркинг, за да направи градинка?



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано12.10.10 02:34



Ти кажи, кога ще го видим в България ? Кога ще видим, някой да разруши паркинг, за да направи градинка?
М да - за това си прав. Единственото което мога да дам като времеви маркер е - ще видим превръщането на паркингите в градинки горе долу когато разбереш че:
1. Топенето на сладководен лед плуващ във сладка вода няма да промени нивото и.
2. Когато разбереш защо атомното гориво (на база тежки изотопи) не е възобновяем източник.
Между другото аз не говоря за превръщане на паркинги в градинки, а за забрана на цели градски зони за коли с ДВГ. Има съществена разлика. В ЕС има градски зони, в която ако живееш не можеш да стигнеш с кола ако колата ти е с ДВГ, а само ако е с електромотор. И това е от години.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано12.10.10 02:57



Обяснявам JD Power cа критерия за всички автомобилни фирми. Всяка година те следят техните отчети и се стремят да намалят количеството на възникващите проблеми. Което не е лесно, като се има предвид, че отчета за 2010 включва и отказите за последните три години И през първите 90 дена след купуването на нова кола.

Ако си прочел статията, там ясно е обяснено, че независимо от подобреното качество на купувачите им трябват до 10 години за да си сменят мнението за качеството на автомобилите. И това е проблема с който в момента се сблъскват американците. Новите им коли са напълно конкурентноспособни, но имат лош имидж. За да се смени трябва време.

Та можеш да не им вярваш. Това се отчита в стратегиите на автомобилните производители. Доверие се губи бързо, но се завоюва бавно. Това е и причината да си купя Фолксваген Дизел. Те може да са с проблеми, но си държат цената далеч повече от американските коли. Не че са по-здрави или пък ремонта им е по-евтин. Просто такива като тебе не четат статистиките, а слушат какво разправят другите незнаещи.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано12.10.10 10:23



Сега остана да кажеш че са и ЕДИНСТВЕНИЯ критерий, пред който, при всяка нова проява, управите на автомобилните компании падат на колене, технологичните отдели изпадат в транс, в всички младички секретарки групово хвърлят във въздуха сутиените и бикините си, пищейки екзалтирано.



Аз пък ще ти цитирам нещо друго. Една фраза, която без да претендира да е всеобхватна истина от последна инстанция, според мен е доста показателна.
И така става дума за едно популярно британско предаване, мисля че се казваше "Топ спийд" или нещо такова. Екипът, определено е от експерти в областта на автомобилите - бивши състезатели, автоинженери и т.н. А и британците определено разбират от коли.
Та повод за конкретната фраза беше сравнителен тестдрайв на няколко автомобила от високия клас. Доколкото си спомням имаше британски, немски и щатски. Оценките за първите два автомобила бяха добри, без да липсват някои дребни забележки, разбира се. Оценката за "бедния американски роднина" беше едно презрително "Абе, като за кола, произведена в колониите - става".

Завеса!

Ако немски или британски екип от автомобилостроители получи подобна оценка, сигурно ще последва тотална групова отставка от бигбоса до чистачката. Самураите вероятно ритуално ще забият късите мечове в стомасите си.

Не разбрах все пак защо ВАГ дава 12 г. гаранция на купетата, а Форд, ГМ, Крайслер - не.
Не разбрах и как така в цитираните от теб списъци веднъж Буик е пръв, веднъж Порше. Ти ли проявяваш небрежност или уважаемите служители на Джеймс Дейвид Пауър трети.
Не разбрах и как, мерейки качеството и надеждността на отделни модели, накрая се формира списък с марки. Тюрлю гювеч от моделите на една марка ли се прави или с някакви теглови коефициенти. Ако последното, то кой и как ги определя.
Не ми отговори и какво представлява, като цяло, методиката, по която събира и данните си Джей Ди Пауър. А от нея зависят много неща, нали? Трябва ли да ти припомням вица за надбягването на 100 м, между Хрушчов и Кенеди, мир на праха им? Или онзи за изпитните въпроси за стогодишната война?
Най-накрая не разбрах и как американските автомобилни компании, произвеждащи уж напълно конкурентноспособна продукция, работещи на най-големия пазар за автомобили и защитени с протекциите от страна на правителството си, митнически, данъчно-акцизни..., експлоатиращи, традиционния за скудоумните си купувачи, американски фанатичен патриотизъм, все пак я докараха до там, че да бъдат спасявани с държавни финансови инжекции от десетки и стотици милиарди долари, което си е жив комунизъм. А ти казваш профсъюзите били криви че много защитавали отрудения американски пролетариат. Нещо повече, едно солидно парче от ГМ, а именно Адам Опел АГ за малко не беше купено не от кой да е, о Яхве, а от консорциум, собственост на омразните руски мечки.
А от другата страна на океаните, европейските и японските им конкуренти, в огромното си болшинство, съвсем успешно се справиха с кризата и са в кондиция вече без да получават държавни помощи. Единствено за Пежо-Ситроен, която е отчасти държавна, се чу за нещо като субсидия, но в ЕС се вдигна такъв шум, че май нещата не стигнаха до реални инжекции. ВАГ дори успя да придобие не кой да е а Порше, говори се и за закупуване на Алфа Ромео от италианците. При това, забележи, германците от ФВ никой не ги защитава с мита от италианските Фиати и Алфи, френските Ситроени, Пежо и Рено, че и дори от очевидно безумно евтините румънски Дачии.

Ти толкова ли подценяваш купувачите, които не пият от благотворния извор на цитираната от теб рейтингова компания, а робуват на някакви десетгодишни наслоявания. Хайде, ако не други, но поне евреите, известни със своята хитрост и практичност, би трябвало масово да се хвърлят да купуват Буици. Ама нъц. За драстичен скок на продажбите на тази марка в Израел не се е чуло.

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: За тази работа си има статистикинови [re: Analyser]  
Автор Щиpлиц(щaндapтeнфюpepSS) (прогресор)
Публикувано12.10.10 17:31



Добре си го написал

Спомням си Джентълменът Скромний беше правил обширен анализ на американския автопром за 90-те години. И то от инженерна гледна точка...Все пак на тях като инженери от БОИНГ им предоставят като спецове макар и по космическа техника и полети- но са достатъчно кадърни за да дадът като инженери качествен и независим анализ на автомобилните изделия...
Та там доста логично и с доказателства в тоя анализ беше описано от инженерна гледна точка как американските коли са по-качествени от останалите коли и бяха намесени и мащаба на пазари сума ти други фактори...
Доста интересно четиво



Тема Бих добавилнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано12.10.10 18:24



едно солидно парче от ГМ, а именно Адам Опел АГ за малко не беше купено не от кой да е, о Яхве, а от консорциум, собственост на омразните руски мечки.

Естествено, че няма да го продадат. Първо защото това е най-печелившия бранд за ГМ. И второ, заради него се нацоцаха с държавна помощ от немското правителство.
Учуден съм че в класацията фигурира на доста предна позиция една марка със затихващи функции като СААБ. Всъщност ГМ е продадоха на китайци и в този бранд не остана нищо американско. Може би ще живне.
Още за "класацията" - добре , че в нея липсваха марки като Понтиак и Лада. Първата защото всеки втори американец щеше да ти се закълне, че е най-готината кола. А се оказа най-губещия бранд на ГМ и те го ЗАКРИХА.
А колкото за Лада Класик ... ами ако тя беше инспектирана от "специалистите", сигурно щеше да даде най-малко дефекти. Ми то в нея няма какво да дава дефекти! Всякакви изгъзици (т.е. екстри) просто не са включени в пакета. Освен това може да издържи голям студ и кални пътища.

И последно, като видях Джип ми стана тъжно. Преди време, 3 години карах едно Чероки (служебно). Мога да ти се закълна (както и всички колеги), че това е колата която ДАВА НАЙ-ЧЕСТИ откази. Пълен боклук!
На практика Тойотата, която ползвахме като оборотна (докато Черокито е в бокса), навъртя повече километри. Накрая шефовете го подариха на полицията.
Пълния цирк стана една зима, когато закъсахме в кал и сняг в една нива при минус 5. Колегата ми (професионален шофьор повече от 15 год) повика един УАЗ 469 който ни измъкна като едното нищо. За срам на всички мутри дето се фукаха с Черокита ...

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Бих добавилнови [re: Aлaдин]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано12.10.10 22:07



УАЗ и Нива - тва е. Нема други кат тях.



Bеer? Mоre?



Тема "ГМ е продадоха на китайци"?!нови [re: Aлaдин]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано13.10.10 00:09



Всъщност ГМ е продадоха на китайци и в този бранд не остана нищо американско.

И затова 61% от ГМ е собственост на американската държава :)

-United States Department of the Treasury (61%)
-United Auto Workers Union Voluntary Employee Beneficiary Association (17.5%)
-Canada Development Investment Corporation (7.9%)
-Government of Ontario (3.8%)
-Bond holders of Motors Liquidation Company (9.8%)



Тема Re: Бих добавилнови [re: bira_more]  
Автор Пич Бoжи (beat machine)
Публикувано13.10.10 00:24



Карайте колелета.



------


Тема Re: Бих добавилнови [re: Пич Бoжи]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано13.10.10 00:54



А бе колело в дълбок или дори не толкова дълбок сняг - не е работа.
А и като тръгнеш на по дълъг път - пак не става.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Бих добавилнови [re: bira_more]  
Автор Пич Бoжи (beat machine)
Публикувано13.10.10 01:18



За сняг не става, факт.

Ама за дълъг път - защо не?



------


Тема Re: Бих добавилнови [re: Пич Бoжи]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано13.10.10 01:44



Ми щото багажника му е малък.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Бих добавилнови [re: bira_more]  
Автор Пич Бoжи (beat machine)
Публикувано13.10.10 02:01



У раницата.



------


Тема Да те светна ощенови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано13.10.10 02:05



Ако погледнеш само едната съставляваща на техните статистики, началната надеждност, дефинирана като количество проблеми на 100 коли през първите 90 дена, показва друга картина. Тук Форд е пред Хондаа Шеви пред Тойота. Или явно се работи по въпроса с качеството на американските марки.

Само моето любимо Фолксвагенче си е пак в дъното на таблицата.

Porsche 83
Acura 86
Mercedes-Benz 87
Lexus 88
Ford 93
Honda 95
Hyundai 102
Lincoln 106
Infiniti 107
Volvo 109
Industry Average 109
Ram 110
Audi 111
Cadillac 111
Chevrolet 111
Nissan 111
BMW 113
Mercury 113
Buick 114
Mazda 114
Scion 114
Toyota 117
Subaru 121
Chrysler 122
Suzuki 122
GMC 126
Kia 126
Jeep 129
Dodge 130
Jaguar 130
Mini 133
Volkswagen 135
Mitsubishi 146
Land Rover 170

ПС. И не се опитвай да доказваш, че резултатите са фалшиви. Автомобилното производство е бизнес за трилион долара и ако JD Power лъжат заинтересованите ще им разкажат играта.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: "ГМ е продадоха на китайци"?!нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 08:15



Мунчо, толкова си зомбиран, прост и тъп, че вече не можеш да анализираш и разбираш елементарни фрази, щом според облото ти мозъче, те по някакъв начин застрашават Кравария.

Аладин имаше предвид, че ГМ е продала бренда СААБ на китайците

.

А това че ГМ е 61% собственост на държавата не е добър атестат за компанията. А и за държавата. Още повече, че национализацията беше принудителна.

Прост си, ама невероятно много си прост. И удивително тъп!!!! Повтаряй си го!!!

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Бих добавилнови [re: bira_more]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 08:20



Нивата наистина е изключително проходим автомобил. Заради удачната компановка, малкото тегло и късата база и чисто джипърското задвижване на колелата с раздатка. Става дума за двувратата. За дългата база чувам много лоши отзиви.

А УАЗ-ката си е военен джип със зависимо окачване и отпред, каквито са Г-класата, ТЛК-80. Ех, ако имаше и хубав дизелов мотор за нея...

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Да те светна ощенови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 08:32



Никой не казва че лъжат. Манипулация винаги може да се направи и без да се казват неистини.

Ето ти един пример в хумористично одеяние.

Хрушчов и Кенеди решили да се надбягват на 100 м гладко бягане. Естествено по-младият, стегнат и трениран Джон, надбягал трътлестия дядо Никита Сергеевич. На следвашият ден, Уошингтън поуст подробно описал събитието, публикувайки и обилен снимков материал под заглавие:
"Джон беше пръв, а Никита последен".

Газета Правда скромно написала" "На състезанието между двамата държавни ръководители на СССР и САЩ, Първият секретар на КПСС, Героят на Съветския Съюз, .... Никита Сергеевич Хрушчов беше втори, а президентът на САЩ Джон Кенеди - предпоследен"

И никой не излъгал.



Зададох ти достатъчно въпроси, на които ти не отговори. Направи го, може и само за себе си и току виж се оказало, че не ти е чак толкова калпава Джетата и неслучайно си държи цената.

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Бих добавилнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано13.10.10 13:28



Късата база разбира се. Дългата е "подобрена" а руснаците не ги бива много поне в това отношение. А бе Нивата като цяло май е една от малкото удачни руски коли.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Бих добавилнови [re: bira_more]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 13:34



Нивата като цяло май е една от малкото удачни руски коли - определено!!!

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: "ГМ е продадоха на китайци"?!нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (▄▄&)
Публикувано13.10.10 17:47



Аладин имаше предвид, че ГМ е продала бренда СААБ на китайците



Spyker китайци ли са, или холандци, последно ?



Тема Re: "ГМ е продадоха на китайци"?!нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 20:13



Ти Сааб не ги мисли, щом не са в американски ръце, ще се оправят.
Обясни защо стана така, че ГМ беше принудително национализирана.



Криво да седим, право да съдим

Тема Бифоркациинови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (▄▄&)
Публикувано13.10.10 20:30



Обясни защо стана така, че ГМ беше принудително национализирана.

Е това е то бифоркация. Диалогът вървеше по "линията", кой е собственик на ГМ, после кой е собственик на СААБ, сега отново бифоркация в посока "защо ГМ е национализирана".

Пълно доказателство, че мисълта ти е без определена посока.





Тема Re: Бифоркациинови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 20:38



Пак бягаш от отговор, Мунчо Клозетиански.


Хайде, кажи, кажи! Или те е страх да не те погнат ако кажеш нещо лошо за Америка.

Прост си, ама много си прост. И пословично тъп!!!

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Бифоркациинови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (▄▄&)
Публикувано13.10.10 20:40



Няма за какво да ти отговарям. Диалогът е пълен с бифоркации, което значи, че няма да имаме крайно заключение. Демек, пишем спам и си губим времето.



Тема Re: Бифоркациинови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 20:59



Няма да отговориш, защото просто не могат да ти се извъртят пръстите да напишеш, че ГМ - флагмана на автомобилостроенето в щатите изпадна в НЕПЛАТЕЖЕСПОСОБНОСТ! И се наложи държавата да го спасява от неизбежен иначе ФАЛИТ. Да го ОДЪРЖАВЯВА с парите на данъкоплатците! Че държавата, която се пишеше за най-големият борец срещу комунизма в света, действа точно според правилата на марксизма-ленинизма че и маоизма. Сега чернилката като ви врътне и една културна революция и като нищо ще хукнете да унищожавате врабците с дрънчащи тенджери и тигани. Който не дрънчи, ще го линчуват хунвейбините :))))
Ако разбира се дотогава Америка не бъде окончателно изкупена от европейци, японци, китайци, араби и руснаци... и то за жълти стотинки, защото като гледам долара пак е тръгнал да гони нивата 1 долар за 1/2 евро.
Ще е за добро, чужденците, ако не друго, поне зелена енергетика ще ви докарат. От наистина възобновяеми енергоизточници. Да не се гърчиш от яд, че палейки газената лампа в чичо-томовата си колиба, пълниш гушата на петролните компании



Криво да седим, право да съдим


Прост си, ама много си прост! И тъп, тъп, тъъъъп...!

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 13.10.10 21:10.



Тема Re: Бифоркациинови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Щиpлиц(щaндapтeнфюpepSS) (прогресор)
Публикувано13.10.10 23:35



това винаги ми е интересно, защо у българина има такова особенно мнение към държавата- и това такова вредно мнение е наложено от доста години.. историчесски имам предвид...
Ето сега се крънкате че видите ли американската държава подпомогнала някоя корпорация- едва ли не я национализирала... Ами че то това е от край време социалистическа методика на американската държава, като се вземе още от времената на усвояване на Дивия Запад...Че то дори ако прочетете колко стандарта жп линии е ималов САЩГ... мился че бяха над 100 и пак държаватае трябвала по социалистически да вкарва ред...
Ами земемерството и новите райнои - за да изтласкаш индиянците... Мислите че е било частна инциатива ли... глупости на търкалета... Отново държавата с държавната си армия е свършила социалистическа работа за да проправи път на частните компании...
Е понякога идва време когато отново държавата трябва да се намеси по политически причини за да спасява корпорации поради алчни и некадърни техни диреци както се изразява Джентълмена Скромнии...
Я ми кажете като сте толкова ербапи- защо нито една частна американска кропорация която има седалище по света и говоря особенно в разни недермократични страни... Защо винаги изисква ако сгази лука да не бъдат съдени по тамошното законодателство - ами задължително по американското законодателство...Ами що като са толкова големи ташаклии тия компании и имат цели батальони адвокати.. защо не се защитават сам самички ами искат американската държава да ги защитава по американското...



Тема Re: Бифоркациинови [re: Щиpлиц(щaндapтeнфюpe]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано13.10.10 23:53



Защото знаят, че задниците им са оцапани. Като кенеф, преди хигиенна акция на Мунчо.

Колкото до държавната помощ за компаниите, не се изказвам срещу самата нея, а срещу лицемерието да ратуваш фанатично на думи за свободен пазар и конкуренция, а реално да действаш антипазарно. Защото чистият пазар, означава фалити за некадърните и липса на външна намеса и финансиране.

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Бифоркациинови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (▄▄&)
Публикувано14.10.10 00:04



Защото чистият пазар, означава фалити за некадърните и липса на външна намеса и финансиране

По тази философия, "Бугати" също са умряли. Ако не е VW да им бута пари, този бранд няма да го има. Това е дереджето и с "Ягуар", и всички други лукс-марки.

Редактирано от nnnlo на 14.10.10 00:06.



Тема Re: Бифоркациинови [re: nnnlo]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано14.10.10 00:39



парите на wv са си пари на wv, може да прави с тях каквото си иска
парите на държавата идват И от моите данъци



Тема Най-добрата за шофиране кола за 2100нови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано16.10.10 14:00





- в десетката нито една американска!!! Когато фактите говорят, дори и тъщите мълчат. Пък били те и от племето Моисеево.

Криво да седим, право да съдим

Тема Тоя път е ТОЧНО като във вицанови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано16.10.10 14:16



"Те взимат 11 автомобили на обща стойност 1 000 000 паунда и ги тестват"

Или "класацията" на десетте автомобила е била преди да почнат сравненията



В отличие от точния и методичен статистически подход към всички марки и фирми продавани в САЩ на JD Power, който не се оспорва от нито един производител на автомобили, за да не си правят черна реклама.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Тоя път е ТОЧНО като във вицанови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано16.10.10 14:36



Ти да не мислиш, че тази класация се оспорва от някой?

точния и методичен статистически подход към всички марки и фирми продавани в САЩ - на който ти не можа да посочиш нито методиката, нито критериите. До тук единственото вярно във фразата е продавани в САЩ, което автоматично прави резултатите съмнителни като цяло.



Криво да седим, право да съдим

Тема Те имат и филиал в Англиянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано16.10.10 14:46



ама мен не ме интересуват марките продавани там. За какъв ми е да знам колко дефекта показват Фиат или Шкода.

Между впрочем, мисли преди да пускаш "класации". 11 коли, дето струват 2 милиона долара не говорят нищо за масовата продукция. Иначе Бразилия щеше да е световен лидер, понеже те имат своя кола сред 10-те, пък японците нямат.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Списанието се разпространява и в Щатите :)нови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано16.10.10 15:03



По същата логика мен не ме интересуват колите продавани в Щатите и в Канада, понеже живея и карам в Европа. :) Само че темата на дискусията не беше какво те интересува теб и какви коли се продават в Канада и щатите, а на какъв хал е автомобилното производство в Америка. А халът е ясен, след като две, от трите големи автокомпании, са на държавна рехабилитация, като едната и то най-голямата принудително национализирана на 2/3. При това става дума за държава, в националната идеология на която, икономическия либерализъм е основен стожер и верую.

Дадох пример за тази класация защото тя е точно толкова обективна, колкото и цитираната от теб. Дори малко по-..., защото британците не са чак такива "коне с капаци" като "стюпид янки" и проявяват чувство за реализъм, като не класират задължително родните произведения на първо място



Криво да седим, право да съдим

Тема Не се хаби, няма да се разберемнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано16.10.10 15:30



Продажбите на автомобили в света са за около един трилион долара годишно. От тях към четиристотин милиарда се осъществяват в Северна Америка. Или оценката на качеството на колите на ТАКЪВ пазар е достатъчно обективна, защото там присъстват всички сериозни играчи.

Да го сравняваш с 11 елитни коли - щото даже Мерцедеса там е с AMG или с издълбан подпис на специалиста който го е тюнинговал - е не подигравка, а порнография.

Иначе за Фолксвагена мога да приема скептицизма ти. Моята Джета е правена в Мексико. И въпреки, че е сглобявана по метода СKD (Complete Knock Down), което означава, че туземците получават абсолютно всички части от фирмата производител, може да се спори дали същата направена в Германия би давала толкова проблеми.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Не се хаби, няма да се разберемнови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано16.10.10 19:45



Единствената истинска оценка, е тази на купувачите, съответно и на продажбите. Автомобилите, както и всяка друга стока се произвеждат, не за да се пъчи производителят, че е в челото на класации, а за да се ПРОДАВАТ и то с ПЕЧАЛБА. И колкото по-големи са продажбите и по-голяма е печалбата, толкова по-успешен е производителят.
Немците, както се оказва, успяват успешно да продават колите си, дори и в Америка, където са подложени на дискриминационен натиск от американското правителство. Японците също. Че и корейците даже. А американците, не успяват. Факт. И затова се налага съвсем по комунистически американското правителство, с парите на американските данъкоплатци, да спасява калпавите си автомобилни компании. Такава е била присъдата на купувачите. Включително на онези 40% между северните части на Атлантика и Пасифика. А класациите, те са...повече за ... душата. И понякога за спасяване остатъците от самочувствието на падналите... духом...и в борбата.



А ти, уважаеми, също си направил своя избор. Забивайки още едно гвоздейче в ковчега на американската автоиндустрия.
Между другото, има още нещо, доста показателно, в случая с твоята Джета. Ако ти е интересно и ако смяташ, че това няма да засегне фатално американофилските ти чувства, ще ти споделя.

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Бифоркациинови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано16.10.10 20:25



Мунчо, става дума за ВЪНШНА намеса и финансиране. Бугати е част от ВАГ. То е един вид екстра за концерна.
Както кенефът, който ти чистиш, е екстра към закусвалнята. Издръжката му, вкл. твоята мизерна заплата е грижа на черния маймуняк - собственик на фастфуда, а не на общинската администрация. И в този случай всичко си е по пазарному. Но ако по някакви причини мерията или държавата започне да ти плаща заплатата или пък изобщо да национализира клозета, то тогава това ще е антипазарна мярка. Моли се да не стане така, защото тогава ще си изгубиш работата най-вероятно, тъй като имам чувството, че не всичко с престоя ти в Кравария е легално.

Прост си, ама много си прост. И тъп чистач на клозети!



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: "ГМ е продадоха на китайци"?!нови [re: nnnlo]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано16.10.10 23:32



Явно ме съм разбрал правилно съобщенията в медиите. Действително Спайкър Карс е холандска фирма (в което няма нищо лошо), а не китайска. Може би при наддаването е имало и китайски инвеститори.
Но все пак, нещо интересно. Задай си въпроса как една фирма като Спайкър Карс може да закупи СААБ, без "външна" помощ? Та общата сума на активите на Спайкър Карс е едва 64 млн долара, а официално е платила на ГМ 74 млн.д. в брой и още 326 млн в преференциални акции...

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Да те светна ощенови [re: Analyser]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано16.10.10 23:40



Каквтото и да обясняваш за тази класация тя изглежда доста съмнителна. В нея не се сравняват модели коли , а МАРКИ автомобили. Което какво означава? Ами, че с марката БМВ има и мотоциклети, а с Пежо или Форд има освен леки коли и още пикапи, бусове и дори велосипеди (за Пежо). Не е невъзможно някой да се хване и да им описва дефектите които дават, ама резултата от това какво показва?

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Има и по маркинови [re: Aлaдин]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано17.10.10 01:46



Аз дадох средната температура в болницата



Просто по марки са десетина класа - малолитражки, семейни, спортни, полулуксозни (каквото и да означава това), луксозни и така нататък. Което е по-обективно, понеже се сравняват аналогични модели, но не е за форум. Ако ти се рови, ето ти сайта



Иначе някой ще го отнесе, ама няма да са американците. Улянов, Ленин разправя че в Северна Америка имало протекционизъм, ама истинския е в Азия. Не са им чак толкова съвършени колите на японците, че да не пускат нито една неяпонска фирма да произвежда в Япония. Понеже като се махнат митата ще трябва да се съревновават с европейците и американците наравно.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Ти мани тованови [re: Aлaдин]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано17.10.10 01:52



Голям пакет акции от холандската фирма се държеше от руски олигарх от клана на Путин. И Големия Черен Човек, дето сега управлява ГМ, заяви че ще продаде СААБ-а само ако руснаците нямат достъп до технологиите.

Та се наложи холандците на само да плащат за марката, но и да купят всички акции от руснака. Откъде са намерили пари, те си знаят.



"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Ти мани тованови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано17.10.10 10:26



но и да купят всички акции от руснака. Откъде са намерили пари, те си знаят. - А познай от първи път дали купуването на акции, не е било фиктивно и парите не са били от някоя офшорка, дето пак е собственост на същия руснак.




Преди време имаше една американска щуротия наречена КОКОМ. Ембаргова програма за недопускане на високи технологии и високотехнологични продукти в страните от източния блок. Имаш ли представа колко лесно беше да се заобикаля? С помощта на подставени фирми и малко "неточности" в документите. Например, минавайки през такава фирма, ембарговият процесор на Интел 80486 с малка "грешка" в обозначението в документите се превръща в 80386, който е неембаргов.

А глуповатата администрация на Рейган си мислеше, че "лошите комунисти" нямат достъп до високите технологии. И тъй като под слънцето няма нищо ново, и няма никакви индикации днешната американска администрация да е по-умна от тогавашната, то технологиите на СААБ сигурно вече са преведени на руски.

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Има и по маркинови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано17.10.10 10:44



Като се махнат кои мита? Тези за внос на европейски и японски автомобили в щатите ли?



Да се продават калпавите американски коли в Япония ще е много трудно, дори и да няма вносни мита. Дори и само заради това, че японците имат по-жестоки изисквания за продуктите за вътрешния си пазар, отколкото тези за износ. Май са единствената страна с подобни мерки. Т.е. няма никакъв шанс за сериозни продажби на американски таратайки в Япония.

Криво да седим, право да съдим

Тема Баща ми кара американска коланови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано17.10.10 14:25



Форд Мондео. Фирмата е била пет пъти кола на годината в Европа. Последния в 2007.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема коком си действашенови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано17.10.10 14:31



Това че червените успяваха да краднат, чрез подставени фирми някой ембаргов продукт не означаваше, че имат достъп до технологиите за производство. Понеже точно това беше стратегическата цел на програмата - контролирано технологично изоставане на комунистическия лагер. И си работеше много добре, иначе Горби нямаше да повярва, че американците са способни за създадат СОИ и да събуе едностранно гащички, като ликвидира ядрените ракети със малък и среден обсег на действие.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор Pимл@нин (а posteriori)
Публикувано17.10.10 15:52



Нивата, ще трябва да използваш Технологията на Флинстоун. Режеш две дупки в пода и буташ с краци. Купи си по-здрави чепици, за по-дълъг майлидж.

Не, не такива неща няма да има. Ти сигурно не помниш как въведоха задължителните катализатори? Еволютивно. Просто в един момент спряха да произвеждат коли без катализатор, но никой не забрани движението на вече произведените коли без катализатор. :-) След това времето върши своето.

Електрическите коли наистина са бъдещето, но за ширпотреба. Още доста време много хора ще си карат мощните бензини. Аз лично, също само в краен случай бих купил елкола. Има само един начин да ме принудят - да забранят със закон употребата на двигатели с вътрешно горене.





Тема Re: Баща ми кара американска коланови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано17.10.10 16:03



И как допускаш ти, преуспелия емигрант, баща ти да кара толкова бързо обезценяваща се кола? И ми се пишеш почти евреин? Или колата, която кара баща ти е толкова обезценена, че няма на къде повече?



Мондеото, което е било кола на годината в Европа е произведено в Европа, нали се сещаш? Мондеото, което се прави отвъд Атлантика си прилича с европейското най-вече по име. Нищо, че е първият модел на Форд, който почна да се произвежда, поне според рекламата, едновремено и в Европа и в Америка.

Виж, спорим за нещо очевидно, а каузата, която отчаяно се опитваш да защитиш, римляните са наричали "пердутта".
В Америка се правят калпави автомобили и това е причината автоиндустрията в Щатите да е в бездънно дълбока криза, независимо от отчаяната комунистическа защита на правителството. Изглеждаш и се надявам да си по-умен от онзи Мунчо, Клозетния, така че спри. Излагаш се!

Криво да седим, право да съдим

Тема Пилците се броят наесен.нови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано17.10.10 16:16



Двадесет години след контролираното смъкване на гащите от страна на Горбачев, Америка е на хала на тогавашния СССР. С тази разлика, че гащите, които смъква са мейд ин Чайна. Изтегли се позорно от Ирак, яде бой в Афганистан, където дава безмислени жертви, за които вече не смее да спомене в сводките, след равносметката за касапниците в Ирак. Икономиката затъва, външния дълг расте, доларът пада. Населението прогресивно обеднява. АйБиЕм компютърс, символът на някогашната американска технологична мощ е собственост на китайската Леново, ГМ - гордостта на автоиндустрията е национализиран, за да не загине негеройски, космическата програма е застопорена, поради липса на финансиране, а спътниците се извеждат в космоса с руски носители (срам и позор).
Тлеят и понякога лумват расови, национални и социални конфликти, центробежните сили набират скорост.
Това се нарича пирова победа.

Криво да седим, право да съдим


Тема БМВ ще правят хибриднови [re: Pимл@нин]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано17.10.10 17:42



И как никой досега не се е сетил да го направи. Спортна кола, която използва пусковите характеристики на електродвигателите и икономията на дизела. Получаваш екологична кола, която издухва всички с мощните бензини.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Разбрах вече, САЩ хубаво нещо не могат да направятнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано17.10.10 17:56



Направо си напиши като едно време "САЩ - враг номер един на община Тутракан"

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Разбрах вече, САЩ хубаво нещо не могат да направятнови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано17.10.10 17:59



Стига бе, не унижавай община Тутракан с подобни врагове. На умряло куче нож не се вади.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ти мани тованови [re: Analyser]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано17.10.10 20:28



Да, видях го това - някой си Антонов. Явно не е "някой си", ами си е баш паралия. От къде ги е натрупал си е друга тема.
Така, че там се промъкна сериозна руска жилка, а не китайска. Което едва ли звучи добре за свръхамериканските чувства на Кирчо ...

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор Шишapkи (***)
Публикувано17.10.10 21:36



Кажи ми колко от тез играчки са по улиците... :)))
Щото по хамериканските хибридите са вече навсякъде...





Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: Pимл@нин]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано17.10.10 21:43



има си и други начини - повишени данъци, ограничения за шофиране в големите градове и пр. Накрая само големите баровци ще могат да си позволят коли които миришат на бензин или дизел.

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Шишapkи]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано17.10.10 21:45



Щото по хамериканските хибридите са вече навсякъде...

и къде поточно, че аз нещо не съм ги забелязал?
Всъщност, все по-трудно ми е да видя каквато и да е американска кола.

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор Шишapkи (***)
Публикувано17.10.10 21:47



де да те знам де гледаш



Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Шишapkи]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано17.10.10 21:52



де да те знам де гледаш

Навсякъде - от автосалоните до улиците. Хубаво и ти да поглеждаш поне автосалоните. А тасм американското присъствие става все по-постно.

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.


Тема Re: Автосалонът в Парижнови [re: Aлaдин]  
Автор Шишapkи (***)
Публикувано17.10.10 21:56



Статистика по улиците не водя, само гледам. И не ходя по автосалони.... Но който и официален сайт на американски авто-производител отвориш, ще видиш хибриди - те са и по улиците... Това, че ти не ги виждаш, не значи че ги няма....



Тема Айде, айденови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано18.10.10 01:49



Германия не се срамува да събира Форд Фокус и Фиеста, пък ти вдигаш гири.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема И за какъв им е на американците хибрид?нови [re: Aлaдин]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано18.10.10 02:06



Средната заплата в Канада е към 25 литра бензин за час работа (при днешни цени). Защо им трябва да си усложняват живота като купуват кола с два двигателя?

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: И за какъв им е на американците хибрид?нови [re: Analyser]  
Автор Шишapkи (***)
Публикувано18.10.10 03:41



Хубаво е да се знае колко струва, но е и хубаво да се знае колко се харчи. А в САЩ се харчи много бензин.



Тема тъжно е да видишнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано18.10.10 03:54



как иначе мислещи и отворени хора, могат да бъдат коне с капаци, когато става дума за (пред)убежденията им.



Тема браво на жълтуритенови [re: Aлaдин]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано18.10.10 04:06



продават колите си по целия свят, а същевремменно

- европейците са убедени, че с изключение може би на (европейския) форд и джип американците правят боклуци.
- американците са убедени, че с изключение на германците, европейците правят трошки

според мене, нито американците могат да правят коли за в европа, нито европейците за в америка.

а жълтурчетатата правят и за едните и за другите и потриват ръчички.

п.п.
на мен лично американската идея за кола по ми допада, европейската ми напомня стария лаф "икономията е майка на мизерията".
за това и зелените да го духат.



Тема Re: Айде, айденови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано18.10.10 08:23



Ееееее, излагаш се!!! Наистина ли не знаеш, че немците са се съгласили и продължават да са съгласни да произвеждат Форд, за да не може никой да каже, че Опел е най-калпавата германска кола?



Криво да седим, право да съдим

Тема Реакцията ти ми е известнанови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано18.10.10 12:31



Ама просто за информация - най-популярната кола сред американските милионери е Форд. И то без да се смята Линкълна, който също е производство на фирмата.

Няма нужда да ми казваш, че са глупаци. За теб самия факт, че живеят в САЩ вече ги нарежда сред загубеняците, а който кара Форд е голтак.

You can get that idea of the rich guy in a fancy German car out of your head when you think of a millionaire: They actually drive a Ford, with the carmaker topping the millionaire preferred car list at 9.4 percent. Cadillacs run second on the millionaires’ favorite car list, and Lincolns third according to onmoneymaking.com. Car payments are an investment with little return, which is why someone looking to grow wealth avoids high-priced vehicles in favor of a more economical set of wheels.



"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.