|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
Защото знаят, че задниците им са оцапани. Като кенеф, преди хигиенна акция на Мунчо.
Колкото до държавната помощ за компаниите, не се изказвам срещу самата нея, а срещу лицемерието да ратуваш фанатично на думи за свободен пазар и конкуренция, а реално да действаш антипазарно. Защото чистият пазар, означава фалити за некадърните и липса на външна намеса и финансиране.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Защото чистият пазар, означава фалити за некадърните и липса на външна намеса и финансиране
По тази философия, "Бугати" също са умряли. Ако не е VW да им бута пари, този бранд няма да го има. Това е дереджето и с "Ягуар", и всички други лукс-марки.
Редактирано от nnnlo на 14.10.10 00:06.
| |
|
парите на wv са си пари на wv, може да прави с тях каквото си иска
парите на държавата идват И от моите данъци
| |
|
- в десетката нито една американска!!! Когато фактите говорят, дори и тъщите мълчат. Пък били те и от племето Моисеево.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
"Те взимат 11 автомобили на обща стойност 1 000 000 паунда и ги тестват"
Или "класацията" на десетте автомобила е била преди да почнат сравненията
В отличие от точния и методичен статистически подход към всички марки и фирми продавани в САЩ на JD Power, който не се оспорва от нито един производител на автомобили, за да не си правят черна реклама.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
Ти да не мислиш, че тази класация се оспорва от някой?
точния и методичен статистически подход към всички марки и фирми продавани в САЩ - на който ти не можа да посочиш нито методиката, нито критериите. До тук единственото вярно във фразата е продавани в САЩ, което автоматично прави резултатите съмнителни като цяло.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
ама мен не ме интересуват марките продавани там. За какъв ми е да знам колко дефекта показват Фиат или Шкода.
Между впрочем, мисли преди да пускаш "класации". 11 коли, дето струват 2 милиона долара не говорят нищо за масовата продукция. Иначе Бразилия щеше да е световен лидер, понеже те имат своя кола сред 10-те, пък японците нямат.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
По същата логика мен не ме интересуват колите продавани в Щатите и в Канада, понеже живея и карам в Европа. :) Само че темата на дискусията не беше какво те интересува теб и какви коли се продават в Канада и щатите, а на какъв хал е автомобилното производство в Америка. А халът е ясен, след като две, от трите големи автокомпании, са на държавна рехабилитация, като едната и то най-голямата принудително национализирана на 2/3. При това става дума за държава, в националната идеология на която, икономическия либерализъм е основен стожер и верую.
Дадох пример за тази класация защото тя е точно толкова обективна, колкото и цитираната от теб. Дори малко по-..., защото британците не са чак такива "коне с капаци" като "стюпид янки" и проявяват чувство за реализъм, като не класират задължително родните произведения на първо място
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Продажбите на автомобили в света са за около един трилион долара годишно. От тях към четиристотин милиарда се осъществяват в Северна Америка. Или оценката на качеството на колите на ТАКЪВ пазар е достатъчно обективна, защото там присъстват всички сериозни играчи.
Да го сравняваш с 11 елитни коли - щото даже Мерцедеса там е с AMG или с издълбан подпис на специалиста който го е тюнинговал - е не подигравка, а порнография.
Иначе за Фолксвагена мога да приема скептицизма ти. Моята Джета е правена в Мексико. И въпреки, че е сглобявана по метода СKD (Complete Knock Down), което означава, че туземците получават абсолютно всички части от фирмата производител, може да се спори дали същата направена в Германия би давала толкова проблеми.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
Единствената истинска оценка, е тази на купувачите, съответно и на продажбите. Автомобилите, както и всяка друга стока се произвеждат, не за да се пъчи производителят, че е в челото на класации, а за да се ПРОДАВАТ и то с ПЕЧАЛБА. И колкото по-големи са продажбите и по-голяма е печалбата, толкова по-успешен е производителят.
Немците, както се оказва, успяват успешно да продават колите си, дори и в Америка, където са подложени на дискриминационен натиск от американското правителство. Японците също. Че и корейците даже. А американците, не успяват. Факт. И затова се налага съвсем по комунистически американското правителство, с парите на американските данъкоплатци, да спасява калпавите си автомобилни компании. Такава е била присъдата на купувачите. Включително на онези 40% между северните части на Атлантика и Пасифика. А класациите, те са...повече за ... душата. И понякога за спасяване остатъците от самочувствието на падналите... духом...и в борбата.
А ти, уважаеми, също си направил своя избор. Забивайки още едно гвоздейче в ковчега на американската автоиндустрия.
Между другото, има още нещо, доста показателно, в случая с твоята Джета. Ако ти е интересно и ако смяташ, че това няма да засегне фатално американофилските ти чувства, ще ти споделя.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|