Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:39 28.04.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Re: Ти беше от онези,нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 20:55



Мунчо Клозетиански, ти пак умишлено или по-вероятно поради малоумие не си в час. И в междучасие не си даже... защото си извън двора на училището.

Хибрид и електромобил са много, ама мнооооооого различни неща. А с теб си говорехме и тогава и наскоро за електромобили. А сега отиди да поровиш в клозетните кошчета за вестникарска статия, която да ти изясни разликата.

Много от показаните хибриди и електромобили в Париж са прототипи? Знаеш ли какво е прототип? И каква е разликата между него и серийния автомобил? Огромна!!! Да не говорим за МАСОВ сериен автомобил.

Така че съветвам те да не харчиш и без това крайно оскъдните си доходи за надгробни цветя на петролната индустрия. Префразирайки един от малкото умни хора, родени в Америка "Слуховете за нейната смърт са леко преувеличени".

Вместо да си пънеш малкото и обло мозъче с това каква хипер-ултра-мега глупост да напишеш тук, вземи да понаучиш по няколко думи на руски, испански или арабски. Че както върви изкупуването на Америка за жълти стотинки от собствениците на "гърчещата се в агония" петролна индустрия, току виж ти се наложи да чистиш кенефите на някой руснак, венецуелец или арабин. И ако не знаеш поне няколко думи - отиваш на царевичните или памучните плантации да превиваш гръб под плющящия бич на надзирателя :))))) Всъщност...там поне ще си на чист въздух, така че решавай :)))))

Прост си, ама мноооооооооооого си прост. И тъп!

П.С. БМВ е европейска фирма, а ние, в цивилизована Европа, измерваме обемите в литри, а разстоянията в метри...километри. Изобщо ползваме системата Си. Не като вас диваците в Кравария


Иначе автомобил с разход 3.5 ЛИТРА на 100 КИЛОМЕТРА не е нищо ново в ЕВРОПА и съвсем не е необходимо автомобилът да е хибрид, за да постигне подобни показатели.
Днес засякох моя расов германец - 5.5 извънградско. Без да е хибрид, просто турбодизел с директно впръскване на горивото. При това е с нископрофилни широки гуми и съвсем не е лек...към къде 1800 кг. Така че... 3.5 на 100 е доста лош показател, нещо си се объркал.

Криво да седим, право да съдим

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 22:54.



Тема Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 20:55



Фирмата не пита "харесва ли ти колата", а прави съпоставки на дефектите през първите 90 дена (начална надеждност) и след три години. Резултатите са в цифров вид и показват колко проблема е имал даден модел на 100 автомобила. И си е баш фактор за автомобилостроителите. Във всеки случай тези дето са в първата десетка по надеждност не пропускат да го споменат в рекламите си.

Виж, ако говорим за "кола на годината" - в Европа, САЩ, Канада и т.н. - тя е чисто субективна. Определя се от стотина журналиста, след като пробват колите.

Като искаш цифрови сравнения, ето ти ги. Така получаваш реална картина. Лидера Порше има 110 проблема, Фолксваген - 255. Пък сега те са една и съща фирма. Или недей да разчиташ на общи приказки и тупания в гърдите.



Porsche 110
Lincoln 114
Buick 115
Lexus 115
Mercury 121
Toyota 128
Honda 132
Ford 141
Mercedes-Benz 142
Acura 143
Hyundai 148
Cadillac 150
Infiniti 150
Subaru 155

Industry Average 155

SAAB 158
Saturn 164
BMW 165
GMC 165
Chrysler 166
Kia 167
Volvo 167
HUMMER 169
Jaguar 175
Chevrolet 176
Nissan 180
Audi 182
Dodge 190
Pontiac 192
Mazda 195
Scion 201
Mitsubishi 202
MINI 203
Jeep 222
Volkswagen 225
Suzuki 253
Land Rover 255




"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 20:57



Стандратите ги менят всяка минута. Виж, от сега ти казвам, че ако искаш да си запазиш Нивата, ще трябва да използваш Технологията на Флинстоун. Режеш две дупки в пода и буташ с краци. Купи си по-здрави чепици, за по-дълъг майлидж.

Редактирано от nnnlo на 11.10.10 20:58.



Тема Re: Помниш ли Тесла Родстърнови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:01



Не е луд онзи, който изяжда трите зелника, а онзи, който му ги дава.

Тази кола да си я кара някой откачванчо като теб. Само че с пари.
Да спира за продължително зареждане на всеки 100-200 км, да се поти вътре през лятото без климатик, и да мръзне през зимата без отопление.
Пък и Рено...знаеш ли... Лично аз не бих си купил кола, на емблемата на която е изобразено някакво извратено кубистично подобие на женски полов орган

.

Прост си, ама много си прост!!! И още толкова тъп!!!

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:06



Хахахахаха, аз съм ходил... сравнително скоро бях. Няма електромобили по улиците, само прототипи на изложението :)

В центъра на тези италиански градове, забраната за използване на класически автомобили е заради агресивните по отношение на мрамора от старинните сгради съединения, които се образуват във въздуха, от изгорелите газове.
Ама то пешеходно-велосипедни зони си има навсякъде.

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:09



Неговата си е баш в стандартите, ама не знам с твоите скъсани потурки и протрити обувчици дали можеш да се появиш някъде, без да те сметнат за екзотична атракция.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ти беше от онези,нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 21:10



Там е проблемът, че ти беше отписал и хибридите, и 100% електрк. Доколкото си спомням, Тойота и Хонда бяха първите серийни коли от този тип. Но ти понеже имаш тикове от САЩ, все на там биеш.

Прототипи викаш. Моделът на Ягуар не е прототип. Дори самите представители на Ягуар не споменаха, че е прототип. Казаха, че това е което ще произвеждат оттук нататък: хибриди.

А навремето, всички се смееха на Тойота Приус. Дойде времето на истината



Редактирано от nnnlo на 11.10.10 21:11.



Тема Re: Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:19



Пак сумираш баби и жаби. Говориш за модели, а после долу в списъка се появяват марки!!!

В първият ти списък лидер беше Буик, тук Порше. Е, как да вярвам при подобни разминавания. Пък данните в цифров вид...звучи много авторитетно на прима виста, обаче като се замислиш...ами в какъв още да са, след като те са си числови :)))))

Би ли споделил, ако имаш информация естествено, как по-точно фирмата събира данните и от къде? От собствениците, от официалните сервизи на производителя или от гаражните тип "Анкъл Джо". Защото има голяма разлика. И което е по-интересно, нито един от трите източника няма да даде обективна информация. Сещаш се, надявам се, защо.
Интересно би било също да се види в методиката, за какви проблеми става дума? И как се съпоставят те. Защото и изгорялата крушка в плафона на багажника е повреда и блокиралата кормилна система, пръснатият спирачен маркуч, скъсаният колянов вал, също.
Как се сравняват проблемите, възникнали в Нисан Патрул, юркан 90% на тежък офроуд от трапера Джо, с проблемите на Тойота Ярис, с която леля му Джоана ходи на църква в неделя през две преки?


Порше и ФВ са под обща шапка на ВАГ. Под нея, между другото, освен това заедно с Ауди, Сеат, Шкода са и Бентли и за ужас на наш Мунчо Бугати.

Но общите черти между ФВ и Порше се изчерпват май единствено с общата платформа на Кайен и Туарег. Е пообменят си и по някоя и друга технологийка от време на време. Но брендовете са съвсем различни. С всичките му последици.

Криво да седим, право да съдим<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 23:06.</EM></FONT></P>

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 23:15.



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:23



Егати стандартите, дето се менят всяка минута. Горките производители, свят ще им се завие.
Да не бъркаш стандартите с водата в тоалетните казанчета, когато неграта във фаст-фууда, чиито отходни места хигиенизираш, са яли развалени хамбургери?

Прост си, ама много си прост. И тъп!!!

Криво да седим, право да съдим


Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 21:29



Стандартите за чистота на кенефа който миеш може и да ти ги сменя шефа всяка минута, ама има други стандарти дето са за доста години, и преди да ги сменят са единствено валидните.
А ти мен не ме мисли. Аз имам достатъчно кинти да си сложа и електромотор на Нивата. Ама когато му дойде времето и нито минута преди това. Хем ще издъня до дъно текущия мотор, хем цената на електромоторите ще падне, хем ще се появят по читави акумулатори.
Между другото нали знаеш че Нивите са доста разпорстранени из Швейцария и някои райони на Франция и Италия?

Ти кажи има ли поне един град в САЩ който да е ограничил движението на колите с ДВГ из някой свой район? Щото такива градове и в ЕС и в Япония има.

Bеer? Mоre?





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.