|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
УАЗ и Нива - тва е. Нема други кат тях.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
"ГМ е продадоха на китайци"?!
[re: Aлaдин]
|
|
Автор |
nnnlo (lion) |
Публикувано | 13.10.10 00:09 |
|
Всъщност ГМ е продадоха на китайци и в този бранд не остана нищо американско.
И затова 61% от ГМ е собственост на американската държава :)
-United States Department of the Treasury (61%)
-United Auto Workers Union Voluntary Employee Beneficiary Association (17.5%)
-Canada Development Investment Corporation (7.9%)
-Government of Ontario (3.8%)
-Bond holders of Motors Liquidation Company (9.8%)
| |
|
Карайте колелета.
------
| |
|
А бе колело в дълбок или дори не толкова дълбок сняг - не е работа.
А и като тръгнеш на по дълъг път - пак не става.
Bеer? Mоre?
| |
|
За сняг не става, факт.
Ама за дълъг път - защо не?
------
| |
|
Ми щото багажника му е малък.
Bеer? Mоre?
| |
|
У раницата.
------
| |
|
Ако погледнеш само едната съставляваща на техните статистики, началната надеждност, дефинирана като количество проблеми на 100 коли през първите 90 дена, показва друга картина. Тук Форд е пред Хондаа Шеви пред Тойота. Или явно се работи по въпроса с качеството на американските марки.
Само моето любимо Фолксвагенче си е пак в дъното на таблицата.
Porsche 83
Acura 86
Mercedes-Benz 87
Lexus 88
Ford 93
Honda 95
Hyundai 102
Lincoln 106
Infiniti 107
Volvo 109
Industry Average 109
Ram 110
Audi 111
Cadillac 111
Chevrolet 111
Nissan 111
BMW 113
Mercury 113
Buick 114
Mazda 114
Scion 114
Toyota 117
Subaru 121
Chrysler 122
Suzuki 122
GMC 126
Kia 126
Jeep 129
Dodge 130
Jaguar 130
Mini 133
Volkswagen 135
Mitsubishi 146
Land Rover 170
ПС. И не се опитвай да доказваш, че резултатите са фалшиви. Автомобилното производство е бизнес за трилион долара и ако JD Power лъжат заинтересованите ще им разкажат играта.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
Мунчо, толкова си зомбиран, прост и тъп, че вече не можеш да анализираш и разбираш елементарни фрази, щом според облото ти мозъче, те по някакъв начин застрашават Кравария.
Аладин имаше предвид, че ГМ е продала бренда СААБ на китайците.
А това че ГМ е 61% собственост на държавата не е добър атестат за компанията. А и за държавата. Още повече, че национализацията беше принудителна.
Прост си, ама невероятно много си прост. И удивително тъп!!!! Повтаряй си го!!!
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Нивата наистина е изключително проходим автомобил. Заради удачната компановка, малкото тегло и късата база и чисто джипърското задвижване на колелата с раздатка. Става дума за двувратата. За дългата база чувам много лоши отзиви.
А УАЗ-ката си е военен джип със зависимо окачване и отпред, каквито са Г-класата, ТЛК-80. Ех, ако имаше и хубав дизелов мотор за нея...
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|