|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
Мунчо, става дума за ВЪНШНА намеса и финансиране. Бугати е част от ВАГ. То е един вид екстра за концерна.
Както кенефът, който ти чистиш, е екстра към закусвалнята. Издръжката му, вкл. твоята мизерна заплата е грижа на черния маймуняк - собственик на фастфуда, а не на общинската администрация. И в този случай всичко си е по пазарному. Но ако по някакви причини мерията или държавата започне да ти плаща заплатата или пък изобщо да национализира клозета, то тогава това ще е антипазарна мярка. Моли се да не стане така, защото тогава ще си изгубиш работата най-вероятно, тъй като имам чувството, че не всичко с престоя ти в Кравария е легално.
Прост си, ама много си прост. И тъп чистач на клозети!
Криво да седим, право да съдим
| |
Тема
|
Re: "ГМ е продадоха на китайци"?!
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 16.10.10 23:32 |
|
Явно ме съм разбрал правилно съобщенията в медиите. Действително Спайкър Карс е холандска фирма (в което няма нищо лошо), а не китайска. Може би при наддаването е имало и китайски инвеститори.
Но все пак, нещо интересно. Задай си въпроса как една фирма като Спайкър Карс може да закупи СААБ, без "външна" помощ? Та общата сума на активите на Спайкър Карс е едва 64 млн долара, а официално е платила на ГМ 74 млн.д. в брой и още 326 млн в преференциални акции...
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
| |
Тема
|
Re: Да те светна още
[re: Analyser]
|
|
Автор |
Aлaдин (търпелив) |
Публикувано | 16.10.10 23:40 |
|
Каквтото и да обясняваш за тази класация тя изглежда доста съмнителна. В нея не се сравняват модели коли , а МАРКИ автомобили. Което какво означава? Ами, че с марката БМВ има и мотоциклети, а с Пежо или Форд има освен леки коли и още пикапи, бусове и дори велосипеди (за Пежо). Не е невъзможно някой да се хване и да им описва дефектите които дават, ама резултата от това какво показва?
Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.
| |
|
Аз дадох средната температура в болницата
Просто по марки са десетина класа - малолитражки, семейни, спортни, полулуксозни (каквото и да означава това), луксозни и така нататък. Което е по-обективно, понеже се сравняват аналогични модели, но не е за форум. Ако ти се рови, ето ти сайта
Иначе някой ще го отнесе, ама няма да са американците. Улянов, Ленин разправя че в Северна Америка имало протекционизъм, ама истинския е в Азия. Не са им чак толкова съвършени колите на японците, че да не пускат нито една неяпонска фирма да произвежда в Япония. Понеже като се махнат митата ще трябва да се съревновават с европейците и американците наравно.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
Голям пакет акции от холандската фирма се държеше от руски олигарх от клана на Путин. И Големия Черен Човек, дето сега управлява ГМ, заяви че ще продаде СААБ-а само ако руснаците нямат достъп до технологиите.
Та се наложи холандците на само да плащат за марката, но и да купят всички акции от руснака. Откъде са намерили пари, те си знаят.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
но и да купят всички акции от руснака. Откъде са намерили пари, те си знаят. - А познай от първи път дали купуването на акции, не е било фиктивно и парите не са били от някоя офшорка, дето пак е собственост на същия руснак.
Преди време имаше една американска щуротия наречена КОКОМ. Ембаргова програма за недопускане на високи технологии и високотехнологични продукти в страните от източния блок. Имаш ли представа колко лесно беше да се заобикаля? С помощта на подставени фирми и малко "неточности" в документите. Например, минавайки през такава фирма, ембарговият процесор на Интел 80486 с малка "грешка" в обозначението в документите се превръща в 80386, който е неембаргов.
А глуповатата администрация на Рейган си мислеше, че "лошите комунисти" нямат достъп до високите технологии. И тъй като под слънцето няма нищо ново, и няма никакви индикации днешната американска администрация да е по-умна от тогавашната, то технологиите на СААБ сигурно вече са преведени на руски.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Като се махнат кои мита? Тези за внос на европейски и японски автомобили в щатите ли?
Да се продават калпавите американски коли в Япония ще е много трудно, дори и да няма вносни мита. Дори и само заради това, че японците имат по-жестоки изисквания за продуктите за вътрешния си пазар, отколкото тези за износ. Май са единствената страна с подобни мерки. Т.е. няма никакъв шанс за сериозни продажби на американски таратайки в Япония.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Форд Мондео. Фирмата е била пет пъти кола на годината в Европа. Последния в 2007.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
|
Това че червените успяваха да краднат, чрез подставени фирми някой ембаргов продукт не означаваше, че имат достъп до технологиите за производство. Понеже точно това беше стратегическата цел на програмата - контролирано технологично изоставане на комунистическия лагер. И си работеше много добре, иначе Горби нямаше да повярва, че американците са способни за създадат СОИ и да събуе едностранно гащички, като ликвидира ядрените ракети със малък и среден обсег на действие.
"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)
| |
Тема
|
Re: Ало, "специалистът" по всичкология
[re: nnnlo]
|
|
Автор |
Pимл@нин (а posteriori) |
Публикувано | 17.10.10 15:52 |
|
Нивата, ще трябва да използваш Технологията на Флинстоун. Режеш две дупки в пода и буташ с краци. Купи си по-здрави чепици, за по-дълъг майлидж.
Не, не такива неща няма да има. Ти сигурно не помниш как въведоха задължителните катализатори? Еволютивно. Просто в един момент спряха да произвеждат коли без катализатор, но никой не забрани движението на вече произведените коли без катализатор. :-) След това времето върши своето.
Електрическите коли наистина са бъдещето, но за ширпотреба. Още доста време много хора ще си карат мощните бензини. Аз лично, също само в краен случай бих купил елкола. Има само един начин да ме принудят - да забранят със закон употребата на двигатели с вътрешно горене.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|