Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:35 28.04.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Re: Ти беше от онези,нови [re: nnnlo]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 21:31



Ти си по отписванията...на петролната индустрия и печелещите от нея араби, руснаци, венецуелци.
Аз ти казах, че електромобилите са една перспектива...но все още далечна, шо касае масовостта и доминирането им над класическите автомобили. Хибридите също са перспектива, макар и по-близка, но все още перспектива?
И знаеш ли защо са по-близка. Именно заради акумулаторите, за които ти твърдеше, че вече не са проблем, защото ще са нано. По-точно заради липсата на подходящ акумулатор за 100% електро :)))))))


Така че не се изживявай като Делфийския Оракул. Помни, че си и винаги ще бъдеш простия и тъп Мунчо Клозетиански!




Казаха, че това е което ще произвеждат оттук нататък: хибриди. - т.е. ти твърдиш, че класическо Джаго от тук нататаък няма да има , що се касае до силовия агрегат? Защо ли нещо ми подсказва, че скоро ще има "майната му на Джаго".
Прост си, ама много си прост. И неспасяемо тъп!

Криво да седим, право да съдим

Редактирано от Bл. Ульянoв (Пyтин) на 11.10.10 21:40.



Тема За поредно нищо не си чатналнови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 21:34



Всички сме отписали хибридите. Ако наистина имаш хибрид, ще разбереш защо ги отписваме много ама много скоро.
Никой не отписва електромобилите - просто отписваме текущите електромобили. Заради акумулаторите. Виж водородната икономика май няма да я бъде.
Странно защо толкова вопли извопля на тема електромобили и хибриди а дума не мяцна за водородни автомобили на изложението?

Bеer? Mоre?




Тема Re: Помниш ли Тесла Родстърнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 21:48



Що бе - издуваш климатика. Е ще пътуваш два пъти по малко, ама какво му плащаш?

Bеer? Mоre?




Тема Re: Помниш ли Тесла Родстърнови [re: bira_more]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 23:17



Или пиеш нанахапче и ти е все тая. За пълнота на емоцията запяваш "А нам все равно" в госпъл аранжимент.



Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано12.10.10 01:42



Има, например, преди години разрушиха цял паркинг. На негово място сега има градина с цветя, дървета, и пейки. Развалят паркинги, за да правят зелени площи без коли.
Знам, че в Европа го има.

Ти кажи, кога ще го видим в България ? Кога ще видим, някой да разруши паркинг, за да направи градинка?



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано12.10.10 02:34



Ти кажи, кога ще го видим в България ? Кога ще видим, някой да разруши паркинг, за да направи градинка?
М да - за това си прав. Единственото което мога да дам като времеви маркер е - ще видим превръщането на паркингите в градинки горе долу когато разбереш че:
1. Топенето на сладководен лед плуващ във сладка вода няма да промени нивото и.
2. Когато разбереш защо атомното гориво (на база тежки изотопи) не е възобновяем източник.
Между другото аз не говоря за превръщане на паркинги в градинки, а за забрана на цели градски зони за коли с ДВГ. Има съществена разлика. В ЕС има градски зони, в която ако живееш не можеш да стигнеш с кола ако колата ти е с ДВГ, а само ако е с електромотор. И това е от години.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано12.10.10 02:57



Обяснявам JD Power cа критерия за всички автомобилни фирми. Всяка година те следят техните отчети и се стремят да намалят количеството на възникващите проблеми. Което не е лесно, като се има предвид, че отчета за 2010 включва и отказите за последните три години И през първите 90 дена след купуването на нова кола.

Ако си прочел статията, там ясно е обяснено, че независимо от подобреното качество на купувачите им трябват до 10 години за да си сменят мнението за качеството на автомобилите. И това е проблема с който в момента се сблъскват американците. Новите им коли са напълно конкурентноспособни, но имат лош имидж. За да се смени трябва време.

Та можеш да не им вярваш. Това се отчита в стратегиите на автомобилните производители. Доверие се губи бързо, но се завоюва бавно. Това е и причината да си купя Фолксваген Дизел. Те може да са с проблеми, но си държат цената далеч повече от американските коли. Не че са по-здрави или пък ремонта им е по-евтин. Просто такива като тебе не четат статистиките, а слушат какво разправят другите незнаещи.

"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Re: Извинявай, ама това са обективни сравнениянови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано12.10.10 10:23



Сега остана да кажеш че са и ЕДИНСТВЕНИЯ критерий, пред който, при всяка нова проява, управите на автомобилните компании падат на колене, технологичните отдели изпадат в транс, в всички младички секретарки групово хвърлят във въздуха сутиените и бикините си, пищейки екзалтирано.



Аз пък ще ти цитирам нещо друго. Една фраза, която без да претендира да е всеобхватна истина от последна инстанция, според мен е доста показателна.
И така става дума за едно популярно британско предаване, мисля че се казваше "Топ спийд" или нещо такова. Екипът, определено е от експерти в областта на автомобилите - бивши състезатели, автоинженери и т.н. А и британците определено разбират от коли.
Та повод за конкретната фраза беше сравнителен тестдрайв на няколко автомобила от високия клас. Доколкото си спомням имаше британски, немски и щатски. Оценките за първите два автомобила бяха добри, без да липсват някои дребни забележки, разбира се. Оценката за "бедния американски роднина" беше едно презрително "Абе, като за кола, произведена в колониите - става".

Завеса!

Ако немски или британски екип от автомобилостроители получи подобна оценка, сигурно ще последва тотална групова отставка от бигбоса до чистачката. Самураите вероятно ритуално ще забият късите мечове в стомасите си.

Не разбрах все пак защо ВАГ дава 12 г. гаранция на купетата, а Форд, ГМ, Крайслер - не.
Не разбрах и как така в цитираните от теб списъци веднъж Буик е пръв, веднъж Порше. Ти ли проявяваш небрежност или уважаемите служители на Джеймс Дейвид Пауър трети.
Не разбрах и как, мерейки качеството и надеждността на отделни модели, накрая се формира списък с марки. Тюрлю гювеч от моделите на една марка ли се прави или с някакви теглови коефициенти. Ако последното, то кой и как ги определя.
Не ми отговори и какво представлява, като цяло, методиката, по която събира и данните си Джей Ди Пауър. А от нея зависят много неща, нали? Трябва ли да ти припомням вица за надбягването на 100 м, между Хрушчов и Кенеди, мир на праха им? Или онзи за изпитните въпроси за стогодишната война?
Най-накрая не разбрах и как американските автомобилни компании, произвеждащи уж напълно конкурентноспособна продукция, работещи на най-големия пазар за автомобили и защитени с протекциите от страна на правителството си, митнически, данъчно-акцизни..., експлоатиращи, традиционния за скудоумните си купувачи, американски фанатичен патриотизъм, все пак я докараха до там, че да бъдат спасявани с държавни финансови инжекции от десетки и стотици милиарди долари, което си е жив комунизъм. А ти казваш профсъюзите били криви че много защитавали отрудения американски пролетариат. Нещо повече, едно солидно парче от ГМ, а именно Адам Опел АГ за малко не беше купено не от кой да е, о Яхве, а от консорциум, собственост на омразните руски мечки.
А от другата страна на океаните, европейските и японските им конкуренти, в огромното си болшинство, съвсем успешно се справиха с кризата и са в кондиция вече без да получават държавни помощи. Единствено за Пежо-Ситроен, която е отчасти държавна, се чу за нещо като субсидия, но в ЕС се вдигна такъв шум, че май нещата не стигнаха до реални инжекции. ВАГ дори успя да придобие не кой да е а Порше, говори се и за закупуване на Алфа Ромео от италианците. При това, забележи, германците от ФВ никой не ги защитава с мита от италианските Фиати и Алфи, френските Ситроени, Пежо и Рено, че и дори от очевидно безумно евтините румънски Дачии.

Ти толкова ли подценяваш купувачите, които не пият от благотворния извор на цитираната от теб рейтингова компания, а робуват на някакви десетгодишни наслоявания. Хайде, ако не други, но поне евреите, известни със своята хитрост и практичност, би трябвало масово да се хвърлят да купуват Буици. Ама нъц. За драстичен скок на продажбите на тази марка в Израел не се е чуло.

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: За тази работа си има статистикинови [re: Analyser]  
Автор Щиpлиц(щaндapтeнфюpepSS) (прогресор)
Публикувано12.10.10 17:31



Добре си го написал

Спомням си Джентълменът Скромний беше правил обширен анализ на американския автопром за 90-те години. И то от инженерна гледна точка...Все пак на тях като инженери от БОИНГ им предоставят като спецове макар и по космическа техника и полети- но са достатъчно кадърни за да дадът като инженери качествен и независим анализ на автомобилните изделия...
Та там доста логично и с доказателства в тоя анализ беше описано от инженерна гледна точка как американските коли са по-качествени от останалите коли и бяха намесени и мащаба на пазари сума ти други фактори...
Доста интересно четиво



Тема Бих добавилнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Aлaдин (търпелив)
Публикувано12.10.10 18:24



едно солидно парче от ГМ, а именно Адам Опел АГ за малко не беше купено не от кой да е, о Яхве, а от консорциум, собственост на омразните руски мечки.

Естествено, че няма да го продадат. Първо защото това е най-печелившия бранд за ГМ. И второ, заради него се нацоцаха с държавна помощ от немското правителство.
Учуден съм че в класацията фигурира на доста предна позиция една марка със затихващи функции като СААБ. Всъщност ГМ е продадоха на китайци и в този бранд не остана нищо американско. Може би ще живне.
Още за "класацията" - добре , че в нея липсваха марки като Понтиак и Лада. Първата защото всеки втори американец щеше да ти се закълне, че е най-готината кола. А се оказа най-губещия бранд на ГМ и те го ЗАКРИХА.
А колкото за Лада Класик ... ами ако тя беше инспектирана от "специалистите", сигурно щеше да даде най-малко дефекти. Ми то в нея няма какво да дава дефекти! Всякакви изгъзици (т.е. екстри) просто не са включени в пакета. Освен това може да издържи голям студ и кални пътища.

И последно, като видях Джип ми стана тъжно. Преди време, 3 години карах едно Чероки (служебно). Мога да ти се закълна (както и всички колеги), че това е колата която ДАВА НАЙ-ЧЕСТИ откази. Пълен боклук!
На практика Тойотата, която ползвахме като оборотна (докато Черокито е в бокса), навъртя повече километри. Накрая шефовете го подариха на полицията.
Пълния цирк стана една зима, когато закъсахме в кал и сняг в една нива при минус 5. Колегата ми (професионален шофьор повече от 15 год) повика един УАЗ 469 който ни измъкна като едното нищо. За срам на всички мутри дето се фукаха с Черокита ...

Всичко българско и родно -
любя, тача и милея.



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.