Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:42 28.04.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Re: Има и друга причинанови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Roxy (joie de vivre)
Публикувано11.10.10 09:36



Разкажи повече за ниската автоматизация, защото от друга страна, те са сред първите във въвеждането й. Друг е въпросът докъде са стигнали в приложението досега.

Редактирано от Roxy на 11.10.10 09:37.



Тема Re: Има и друга причинанови [re: Roxy]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 10:20



Ами ти сама го каза. До къде са стигнали - до под кривата круша.. т.е. кривата палма на Обама :)))))

Ако човек си направи труда да сравни американското автомобилостроене с автопрома на бившия СССР от времето на социализма ще види много сходни моменти. Липса на конкуренция най-вече заради протекции. "Патриотизъм" на купувачите "Лада Самара - лучший автомобиль в мире". Евтини горива.
Резултатът - ясен. Пословично калпави автомобили.

Криво да седим, право да съдим


Тема За тази работа си има статистикинови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор Analyser (пристрастен)
Публикувано11.10.10 15:05



Ето ти класацията на фирмите по надеждност на колите продавани в САЩ. Направена е от най-реномираната в света фирма JD Power. И показва съвсем конкурентно ниво на американската техника.

Нещо повече. Моя Фолксваген е последен в класацията. И аз го знаех, когато го купих. Ама само те и Ауди дават 12 години гаранция от корозия. Пък в Торонто половин година хвърлят сол като ненормални, та това беше причината да се спра на него.

Та посмали малко тона.

Buick
Lexus
Lincoln
Mercury

Porsche
Honda
Toyota
Acura
Audi
BMW
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Ford
GMC
HUMMER

Hyundai
Infiniti
Jaguar
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
SAAB
Saturn

Subaru
Volvo
Dodge
Jeep

Land Rover
Mazda
MINI
Mitsubishi
Pontiac
Scion

Suzuki
Volkswagen



"Community, Identity, Stability"
632 A.F. (After Ford)


Тема Ти беше от онези,нови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 19:19



които ми се обясняваха, че хибридите били калпави, щото американците ги правели. Сега се оказа, че на изложението в Париж 70% от изложените коли са или хибриди, или 100% електрик коли, като моделите на Рено.

Какво излиза? Излиза това, че аз познах, а ти не! Познах, че светът върви към без-петролни автомобили. Без значение, дали става дума за японски, американски, или европейски коли.

Копмании като Ягуар и БМВ твърдо стоят зад това, че бъдещето на техните фирми е в електрическите двигатели.

Неудобно ти е, да си признаеш, че съм познал. При това, аз писах за тази масова промяна на автомобилите още преди две години. Ти тогава ревеше, че думите ми били фантазия. Но Париж 2010 се оказа, това което аз съм писал. А не ти.

Сега, след като знаеш, че светът върви към електрически коли, помисли си добре, какво ще стане петролната индустрия, какво ще стане с руската мечта за "безкраен" монополизъм на Европа и света.

Свършено е и с тази руска мечта. Чавес ще си гризе ноктите, арабите също.

Можем да кажем едно амин за петролните монополисти, след като БМВ имат хибрид с разход на гориво 1 галон / 70 мили. И това число ще расте още и още, т.е. все по-малко и по-малко употреба на петрол





Тема Помниш ли Тесла Родстърнови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 19:49



Беше една от първите спортни коли с 100% електрически двигател. Когато ти я показах, ми написа, че било американска глупост.

После писах за Nissan Leaf. Пак се отнесе по същият начин.

Мина време, Рено пускат това:



100% електрик. Ела сега, кажи на франсетата, че са тъпи като американците от Тесла.



Тема Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: Bл. Ульянoв (Пyтин)]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 20:19



Я скивай, какво ще ти каже главният дизайнер на БМВ.



Преди време, ти ми обясняваше, че теглото на колата нямало значение. Също и за аеродинамиката. И гордо обявяваше, че незнам физиката.
Очевидно, и главният дизайнер на БМВ незнае физиката, като мен. Защото основното нещо, на което той набляга е лекотата на колата.

Също, забележи, какво казват останлите инжежери на баварците. Всички говорят за електрическите двигатели

Редактирано от nnnlo на 11.10.10 20:20.



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 20:24



Всички говорят за електрическите двигатели
И аз така. И говоря, и даже мечтая да подменя двигателя на Нивата с електрически.
Добри двигатели има (електрически), ама няма акумулатори.
А това че всички говорят, означава че всички говорят.
Ако беше погледнал какви са прогнозите за продажбите на електромобили, би имал някакъв макар и твърде дребен шанс да разбереш за какво става дума.

Bеer? Mоre?




Тема Re: За тази работа си има статистикинови [re: Analyser]  
Автор Bл. Ульянoв (Пyтин) (пристрастен)
Публикувано11.10.10 20:25



Статистика правена от американска фирма, чрез допитване сред американци (зомбирани и патриотично настроени в стил л...а ще ядем, но американски да са)... И ти очакваш да повярвам в нейната обективност? Смях в залата.
Да не говорим, че очевидно са събирани баби и жаби, защото се сравняват не модели автомобили, а марки. Което е несериозно. Но за пред американци става. Буик е на първо място по надеждност, ура, Бог пази Америка.

Аз явно ненапразно съм провел в предния си пост паралел между американската и съветската автопромишленост. Руснаците също се късаха да се хвалят, какви прекрасни коли се произвеждат в АЗЛК, ВАЗ и даже ЗАЗ. И статистики са вадели, предполагам.

Адашът Путин наскоро прави един дълъг тестдрайв на последния писък на руското автомобилостроене - Лада Калина. И естествено много ласкаво се изказа за колата. Само дето на едно от клипчетата от този тестдрайв, които гледах, се виждаше че една от трите жълти Калини върви не на собствен ход, а на платформа за пътна помощ.
Та колко му е и онзи черния, да се повози на някой свръхнадежден Буик. Естествено след като попие челния руски опит и си осигури още два-три за смяна по пъти. И евакуационни коли, разбира се.



А ако искаш да имаш малко по-обективен поглед върху нещата, направи си труда да сравниш какъв е процентът на неамериканските автомобили в Америка и какъв е на американските в света. И тогава пак ще си приказваме.

През 50-те и дори 60-те години в Европа и не само, се смяташе за престижно да се кара американска кола, а с малки изключения като бръмбърът и микробусът на ФВ, европейски автомобили в Америка нямаше. За японски, корейски и др. никой не беше и чувал. В момента в Америка е престижно да се кара Порше, Ауди, БМВ, МБ, Лексъс... А на щатски автомобили в Европа карат или вманиачени американофили като тукашния Мунчо ("като" е употребено умишлено, да не би някой да остане с погрешно впечатление, че този, тукашния екземпляр може да си позволи реален автомобил, пък бил той и евтина американска трошка) или хора, държащи да са екстравагантни по специфичен начин. Единствено изключение - джиповете, където Чероки и производните му, незаслужено все още ползват славата на името - легенда от Втората световна война Jeep, но определено отстъпват значително пред европейските и японските производители.

Твоята Джета е още един пример за технологичното превъзходство на европейските производители пред щатските. Нали знаеш на какво се основава тази 12 годишна гаранция на купето, която дава Фоксваген-Ауди гезелшафт?

Криво да седим, право да съдим

Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: bira_more]  
Автор nnnlo (lion)
Публикувано11.10.10 20:31



Чекай малко ве. Ако няма пазар, защо в Париж почти всички коли са електрик?

Освен това, тук не става дума "говорене", а за напълно нови технологични стандарти. Затова, няма значение дали колата е американска, японска, или европейска. Новите стандарти са наложени административно и глобално. Точно за това, всички автомобилни фирми преминават на електро. Тя нямат друг вариант.
Разликата между САЩ, Япония, и Европа е само в нюансите на законодателството, и изпълнителите на държавните поръчки.

Всъщност, всички правят едно и също. Затова, оттук нататък, твоята Нива е извън стандартите. Защото не се вписва в глобалната политика за преминаване към електричиески двигатели.

Скоро ЕС ще ти натресе нов данък за Нивата, защото нанотехнологичната индустрия вече има по-голямо влияние върху политиката.



Редактирано от nnnlo на 11.10.10 20:33.



Тема Re: Ало, "специалистът" по всичкологиянови [re: nnnlo]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано11.10.10 20:53



Ами моята Нива е по стандартите. А като ги сменят - ще ги сменят, ама преди да са ги сменили, стандартите са такива каквито са.
Ако няма пазар, защо в Париж почти всички коли са електрик?
Не знам - не съм ходил в Париж не знам какви са им колите. Все пак това което съм чувал че по улиците на Париж няма електромобили, освен някакви изключения.
Виж - чел съм че има италиански градове, в центъра на които можеш да караш само и единствено електромобили. Дори и хибридите не са разрешени. Но беше отдавна, и няма да мога да извадя линка.
Странно дали в САЩ в момента има град чийто център да е забранен за коли с ДВГ.

Bеer? Mоre?





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.