Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:13 01.05.24 
Автомобили
   >> Off-road
*Кратък преглед

Страници по тази тема: << 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | (покажи всички)
Тема Re: 1 година с Каптиватанови [re: ЛИЙ]  
Автор DeathKnight (undead)
Публикувано14.02.08 11:44



е то е ясно че ще се похваля


само, че не ми трябва бърз джип - казах само бързо да набира, за да мога да изпълнявам някои бързи (според приятели безумни ) резки маневри. иначе с повече от 140 не карам.

П.С. снощи пробвах Jeep Patriot, 2.4 бензин автомат. изключително приятна ГРАДСКА колица (според мен е доста ниска, а други недостатъци са тромавостта заради автоматика и факта че е само с предно ) като цяло, обаче е много добра кола!

Днес е по-зле от вчера, но пък е много по-добре отколкото ще бъде утре...

Тема Re: 1 година с Каптиватанови [re: DeathKnight]  
АвторЛИЙ (Нерегистриран)
Публикувано14.02.08 14:54



Стига изпробвал коли, които не отговарят на твоите изисквания, само си разпиляваш усещането, грабвай Каптива и си гедай кефа

!



Тема Re: 1 година с Каптиватанови [re: ЛИЙ]  
АвторGosho (Нерегистриран)
Публикувано16.02.08 17:04



С представянето на новия модел Captiva, Chevrolet направи поредната крачка в своята европейска продуктова офанзива. Със своята динамична стилистика, версията на автомобила с пет врати е първият компактен SUV в европейската гама на Chevrolet, първият дизелов модел и първото возило, предлагано с електронна система за стабилност ESP.

Chevrolet Captiva ще се появи в европейските представителства на марката през това лято и ще предложи на клиентите привлекателна нова възможност в бързорастящия SUV-пазар. Със своите компактни размери (дължина/широчина/височина - 4 635/1 850/1 720 мм), агресивна и подчертано динамична визия, както и богата гама оборудване дори в базовата версия на изпълнение, новият модел е перфектно пригоден за вкусовете на европейските клиенти. Купувачите ще могат да избират между изпълнение с предно и с двойно предаване, с пет и седем места и гама от три двигателя с мощност между 136 и 230 к.с.

Могъщ, съвършен и динамичен - тези три определения дават много точен израз на експресивния дизайн на новата Captiva. Моделът комбинира солидността, характерна за SUV-моделите, със стилното излъчване на седан от средния клас. В изискания страничен силует преобладават подчертаните арки на калниците, големите колела (до 18 цола) и мощната линия в областта под долния ръб на прозорците. В оформлението личат множество прецизни детайли като наподобяващите брилянти триизмерни предни светлини, вградените в корпусите на външните огледала мигачи, вентилационните отвори в предните калници и масивната конструкция на дръжките на вратите. Типичните за класа SUV елементи, като изразените арки на калниците, външните защитни облицовки на каросерията и предпазните панели на дъното в предната и задната част придават завършен вид на привлекателната външност на новия модел. Преливането от “солидно-спортно” в “стилно-елегантно” излъчване продължава и в интериора. Приветливото обзавеждане прави впечатление с модерното си звучене, добрите ергономични характеристики и множеството комфортни детайли.

Премиерата си в новата Captiva отбелязва с първия дизелов двигател в европейската моделна гама на Chevrolet. Модерният четирицилиндров двигател с работен обем 1 991 см3 развива максимална мощност 150 к.с. В комбинирания цикъл на движение по стандарта MVEG, дизеловият мотор изразходва само 7,4 литра дизелово гориво на 100 километра пробег, което на свой ред означава, че със своя 65-литров резервоар Captiva може да измине 870 километра без дозареждане. В серийното оборудване е включен филтър за твърдите частици в отработилите газове, който не се нуждае от периодична поддръжка и специални добавки към горивото. Двигателят е с четири клапана на цилиндър и последно поколение система Bosch за директно впръскване на горивото Common-Rail, при която инжекторите впръскват горивото директно в цилиндрите под налягане до 1600 бара. Сред другите технически характеристики на двигателя с един горен разпределителен вал (SOHC) са цилиндровата глава от алуминиева сплав, балансиращият вал и турбокомпресорът с променлива геометрия (VGT).

Базовият бензинов двигател е редови четирицилиндров с работен обем 2,4 литра, два горни разпределителни вала, максимална мощност 136 к.с. и с максимален въртящ момент 220 Нм. Топдвигателят е 3.2-литров V6 с 230 к.с. и максимален въртящ момент 297 Нм. При нормален режим на шофиране, задвижващата сила се насочва изцяло към колелата на предния мост. В случай, че електронният управляващ блок регистрира нужда от по-добро сцепление, разпределението между предния и задния мост може да се променя плавно до достигане на съотношение 50:50. Наред с приплъзването на колелата, системата следи и много други сигнали като положението на педала на газта, оборотите на двигателя, ъгълът на завъртане около вертикалната ос и отклонението на волана. Системата за двойно предаване е напълно интегрирана с ABS и ESP.

Ходовата част е с окачване тип McPherson отпред и четиризвенна конструкция на задния мост. Спирачките на всички колела са с вътрешновентилирани дискове и модерна система ABS. Системата е част от серийното оборудване, за да гарантира, че Captiva винаги ще следва стриктно зададената от водача траектория. В зависимост от конкретния пазар и нивото на оборудване, разработената съвместно с германските специалисти от Continental-Teves система ще предлага и редица допълнителни функции като хидравличен асистент при внезапно спиране HBA (Hydraulic Brake Assist), система за контролирано спускане по наклон DCS (Descent Control System) и система за активно предотвратяване на преобръщането ARP (Active Rollover Protection).
ot mobile.bg



Тема Re: 1 година с Каптиватанови [re: Gosho]  
Автор hi2b (непознат )
Публикувано18.02.08 19:57



Privet na vsicki,
gotino forumche, tupo malko che prochetah vsicko obstojno chak sega, zabolq me glavata veche dva chasa cheta, no pyk nesyjalqam. Kolata e nalichna i q kaparirah predi sedmica, dogovora s interlease e gotov, i nqmam turpeniq da q dokopam teq dni i da q opna ne edin burz prehod.
V momenta researchvam razumno li da se pusna ot Sofia do Berkovica, no prez Petrohan s gumite deto idva, mislq che sa letni nqkakwi a pyk go davat prez petrohan vsicki koli s verigi. E ne e chak tolko tragichno shtoto za kamionite moje bez verigi, no bez i remurketa. Tq kolata e 2 tona oshte malko i moga da mina za kamion.


Shte drasna nqkoj red kak se durji iz zavojte. Stiskajte palci, no kato se znam kak me e shube i karam ponqkoga kato ohliuv naj-veroqtno shte se vurna sled puviq zavoj ...



Тема Re: 1 година с Каптивата [re: Gosho]  
Авторysata (Нерегистриран)
Публикувано19.02.08 01:27



Абе гошо момче лошо ти направо ми счупи глупомера.Е гати и рекламата да не и се вържиш.



Тема Re: 1 година с Каптивата [re: Gosho]  
Автор DeathKnight (undead)
Публикувано19.02.08 09:56



от мнооого време не вярвам на "похвалните слова" които ни заливат отвсякъде

просто е НЕВЪЗНОЖНО да съществуват такива абсолютно "перфектни" стоки (коли и др.), че пък и еФтини...
колата съм я пробвал, доста неща ми се изясниха (и съответно сериозно се разколебах). ако преди коледа бях на крачка да я купя на място още, то сега вече каптивата остава само като много краен вариант...

Днес е по-зле от вчера, но пък е много по-добре отколкото ще бъде утре...

Тема Re: 1 година с Каптивата [re: DeathKnight]  
АвторGosho (Нерегистриран)
Публикувано19.02.08 11:25



Няма да се вържа- аман от евтини реклами по вестници и списания.
просто копирах.



Тема ЗАДНА ЧИСТАЧКА [re: Gosho]  
Авторnikirst (Нерегистриран)
Публикувано19.02.08 14:19



Здрл
Айде сега всички колеги да бъдат така любезни и да обяснат как ПО ДЯВОЛИТЕ се сваля задната чистачка?... В инструкциите нищо не пише... дърпам, натискам... нищо. Полудял съм
Иначи за протокола и аз да кажа: 6 месеца от както я имам, вече 12300км, никакви оплаквания, в сервиза(Дженеръс Ауто) съм ходил само веднъж за задължителната смяна на масло на 7500км и зимни гуми Fulda (идеални). Никакви лампи по таблото никога не са ми светвали, освен зимата като приплъзва на завои по леда. Единствените "проблеми" са, че ми падна батерията на пепелника и ми се разчепка задната чистачка. Разхода показва 14.0 / 14.1 от месеци. карам я само в София. Само веднъж съм ходил до Варна и веднъж до Пловдив. и двата случая с по 4 човека. Тогава разхода беше 9.9 / 10.1;. Kолата е 2000 дизел manual.



Тема Re: 1 година с Каптивата [re: DeathKnight]  
АвторLakeN (Нерегистриран)
Публикувано20.02.08 09:06



DeathKinght,
kolata koqto iska6 da vzeme6 za tezi pari nqma da q nameri6.......... iska6 kola koqto e dosta nad tvoite vazmojnosti, shte si q vzeme6 ama nqma da e NOVA. za tiq pari moje6 da vzeme6 nova i vse ne6to nqma da i haresa6...
imam kola v nai-visokiq klas Q7 imam i SHEVI V6 i moga da ti kaja razlikata ne e tolkova golqma, a cenite sa dosta razli4ni. I captivata varvi s 200km/h i daje pravi sme6ni po4ti vsi4ki koli po patq ot po-visok klas.
ne te podcenqvam, prosto te savetvam - vzemi si kola koqto ti e na sarceto, dori da ne e nova.... uspex





Тема Re: 1 година с Каптивата [re: LakeN]  
Автор DeathKnight (undead)
Публикувано20.02.08 10:03



хм, може би аз нещо не съм в час, но все пак си мислех, че за 60-65000лв. все ще мога да си намеря хубава нова кола.... явно, обаче задачата се оказа мисия невъзможна



Днес е по-зле от вчера, но пък е много по-добре отколкото ще бъде утре...


Страници по тази тема: << 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.