|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Еконт са мнооого зле!!!
[re: Дидo]
|
|
Автор |
Shankly (Човекозащитник) |
Публикувано | 17.02.07 23:21 |
|
Ами така е, както отбелязаха по-рано, голяма част от описаните проблеми опират до човешките ресурси и тяхното управление. Защото именно мениджърите са назначили тези хора, не някой друг. Но пък може да провериш след време, може нещата да са отишли към по-добро. И влизайте понякога на мястото на служителите, вие винаги ли сте перфектни на работното място?
"Какъв късмет за властимащите, че хората не мислят." (Хитлер)
| |
Тема
|
Re: Еконт са мнооого зле!!!
[re: Cлyжитeл - Oфиc Бypr]
|
|
Автор | Ekoнт ca нaиcтинa злe! (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.05.07 14:46 |
|
Абе отворко, много си "компетентен" ! Пратката като пристигне, обаждате се на клиента и той идва да си я получи! Тя пратката и да не е до поискване, пак се опитвате да прекарате хората да си я получат във вашия склад. Да не говорим че много често не знаете пратката дали е в склада ви или пие кафе с куриера!
| |
Тема
|
Re: Еконт са мнооого зле!!!
[re: oнзи]
|
|
Автор | Плaтил-изпaтил (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.05.07 17:19 |
|
Представителствата в провинцията същите влечуги. Уговарям пратка от провинцията за София по телефона - да! Всичко е много точно и ще пристигне навреме. А пратката наистина трябваше да бъде доставена навреме в уговорен час. Но не би. След много обаждания е доставена с голямо закъснение. Причината: ПОЛУЧАТЕЛЯ НА ЖИВЕЕ В УДОБЕН за тях район. Не използвайте тази агенция!!!
| |
Тема
|
Re: Еконт са мнооого зле!!!
[re: az]
|
|
Автор |
sokolot (непознат
) |
Публикувано | 14.08.08 16:20 |
|
Нямам думи.
До сега бях ползвал Еконт за маловажни пратки, които беше без значение колко бързо ще пристигнат.
От скоро обаче се налага да изпращам документи, за които е важно да пристигат под час и в рамките на месец Еконт ме издъниха 3 пъти.
1-во Една една пратка не пристигна изобщо. Първо казали на клиента, че не могли да намерят адреса!!!
После, че телефона не бил точен. Той им дал телефона и специално ми се обади да потвърди, че аз отговарям все още на него. Накрая след близо месец му върнали пратката обратно. И даже не му я занесли, а го накарали да се разкара до офиса им.
След това аз изпратих пратка на клиент в провинцията. След седмица се оказа, че куриера не само е пуснал пратката в пощенската кутия, а е трябвало да я предаде лично, ами е объркал и пощенските кутии. Хората, в чиято кутия било писмото били на море, и пак късмет, че сравнително скоро се върнали.
След тези случаи написах едно мило съобщение до централата.
И вместо да ми се извинят, взеха да разтягат някакви локуми.
В крайна сметка получих уверения, че повече подобни неща няма да стават.
И какво си мислите.
НА ДРУГИЯ ДЕН очаквам спешна пратка, която трябва да пристигне ПРЕДИ 13.00 . И какво си мислите? Пристигна в 16.30? По принцип 3 часа - голяма работа. Не и когато става въпрос за документи, които се внасят в държавната администрация и ти слагат вх. номер с ден и час....
Направо щях да се побъркам.
Благодаря много. За да се спестят 2-3 лева, щях да загубя 30 000, а клиента 20 пъти повече. От тук нататък забравям за Еконт.
| |
|
И мен Еконт ме разочароваха, ето случая: В понеделник, на 9.02.2009г. предиобед изпратих пратка от офиса на фирма “Еконт” в Карлово, до адрес в Бургас. Увериха ме, че най-късно до 13ч. на следващия ден пратката ще е получена. Е, днес е петък, 13.02.2009г. и още не е. Отидох в офиса да проверя какво става и там ехидно ми се подсмихнаха “ Не може да не е, сигурно има нещо гнило, я да видим”. По техните си описи за приемане и предаване / незнам до колко може да им се вярва/ не са намерили никой на адреса. След 2 дни е направен втори опит за доставка- и отново на адреса нямало никой и....толкова от хората. Аз съм съгласна, че е нормално когато очакваш пратка да си стоиш в къщи и да я чакаш, но всичко става. / А понякога човек получава и писма, които не очаква/. Нали с тази цел изискват задължително телефон на получателя? Какво пречи на куриера да звънне за 1 минута / няма да ощети кой знае колко фирмата/и да каже, че е на адреса, но не намира никой. Да се разберат с получателя- ако трябва човека ще отиде после от офиса да си вземе пратката, може да каже да я остави на съседите, може да е съвсем близо...има варианти колкото поискаш, само човек да пожелае. Но не – няма никой на адреса и точка! “Аз съм си свършил работата, след няколко дни пак ще мина за втори опит и до там.” Защо ги пишете тези телефони, питам аз? На мен тогава защо не се обадихте да кажете, че не можете да доставите пратката? Звъняли били три пъти и никой не вдигнал! Я моля Ви се, не бъдете толкова нагли! Никой не си направи труда да звънне нито на телефона на подателя, нито на получателя! Траят си там, дните си минават и БЪРЗИТЕ КУРИЕРИ 5 дни не могат да доставят едно писмо на 240 км. Че за това време с обикновена поща до Лондон щеше да стигне! Бясна съм, защото най-голямо доверие имах на Еконт, но вместо да го оправдаят, те изкараха мен виновна, че съм ги “ пратила за зелен хайвер”. Аз лично съм получавала пратки чрез други куриерски фирми – ВИНАГИ са ми се обаждали по телефона, дори да са пред вратата, а аз да съм в вкъщи. Ако ме няма са ме информирали, че имам пратка и сме се разбирали как да си я получа, дори са ме намирали на другия край на града и са ми я предавали там, само и само да спазят срока. Но това е когато фирмата е коректна и сериозна. И не пести от телефонни разговори. Чувала съм какви ли не “случки” с фирма “Еконт” от недоволни клиенти, много по-жалки и срамни от моята, но не се отказвах – продължавах да им вярвам. До днес! На мен ми лесно- ще прежаля “скромната сума”, която платих за “по-бързата” доставка, ще прежаля и времето и нервите, които изхабих и просто сменям фирмата. Но фирмата е тази, която губи повече и ще продължава да губи, защото така не се прави бизнес.
Редактирано от rnh2OOO на 13.02.09 16:37.
| |
|
Здравейте, да си кажа и аз болката - направих скъпичка покупка и понеже ми трябваше спешно, поисках да ми я пратят по куриер - съответно те избрали куриерска фирма Еконт - казаха около 10лв като цена. Първо излезе двойно за доставката в сравнение с това, което ми казаха - 22лв и второ и по-лошо: пратката ми пристигна все едно е ритана до крайната точка. Опаковката беше мръсна и изпокъсана и още ме е яд, че я приех, но нали бързах. Аз със сигурност няма да прибегна до услугите на тази фирма отново, не проявяват елементарно внимание към пратките - не е въпросът, че моята пратка е скъпа, а е въпрос на коректност към клиента, все пак си плащам.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|