Браво на Silent! Много ми хареса това за цуплата пиклива! И да, била съм от другата страна, работя с хора, при това работя далеч по-престижна и квалифицирана работа от тази на цуплата, на която в крайна сметка затова и плащат, да бъде вежлива и да е в услуга на клиента. Да, всякакви хора има, но не си позволявам да се държа като говедо с тях. Най-малкото възпитанието не ми го позволява. При това във повечето случаи изобщо не съм длъжна дори да комуникирам с тези хора, защото често идват в неприемен ден и мога да ги отсвиря подобаващо. Да, има досадници, които от дума не разбират, но тази служителка е длъжна да се държи вежливо. Ако не може, да ходи да копа. Никой не е длъжен да понася киселите им физиономии...Толкова пъти ми се е случвало да попитам нещо с вежлив и дружелюбен тон, а да получа злобен поглед и да ми излаят възмутено отговора като на някакво си нищожество, позволило си да досади на важната персона, наречена продавачка или обслужващ персонал...е това е простотия, а не напълно нормалното възмущение, което Silent е изразил.
И наистина, образовайте си малко консултатните, защото когато и да съм ги попитала(в редките слечаи, когато успявам да открия някой от тях), за каквото и да съм питала никога не съм получавала свестен отговор...
Последния път питах за офис столовете, нещо не дочух ли, не доразбрах ли и си позволих да помоя да повтори, при което ми хвърли възможно най-унищожителния си поглед.
А колко време съм търсила безуспешно пълнители за кана Брита...вече няколко пъти ходя и без успех. Добре, че майка ми се беше запасила, та ми услужи. Това ми напомня и за безпомощността на консултанта, когато си купувах каната, просто го попитах каква е разликата м/у трите кани Брити с различни цени и опаковки. Добре, че се появи един случаен клиент, който беше наясно и ме консултира...Срам!
Това пък, че не може да пазарувам с детето Нямали застраховки...Е в другите магазини как имат! И поне направете нещо интересно, някакво кътче за децата. Преди няколко мес. гледам отвън - люлки, пързалка. Викам си Еее, най-накрая се усетиха от нуждата на тези съоръжениия предвид безмиростното недопускане на деца, приближаваме с дъщеричката ми, а тя маха радостно ръце и наддава радостни възклицания, че ще се пързаля...и хоп, виждам надпис: "Мостра, не ползвайте "или нещо от тоя род... Да не ви казвам какъв рев последва...
Така че, драги служители, вместо да нападате клиентите, вземете помислете как да направите така, че да им е приятно да пазаруват от вас, има много неща да промените, за да бъдете на ниво
|