|
Тема |
Re: Metro [re: fan] |
|
Автор | Aз (Нерегистриран) | |
Публикувано | 19.09.04 18:55 |
|
|
Четох дълго този списък и накрая и аз ще се наредя.Имам си карта още откакто ги има метро.В началото имах проблеми с нея.Издадена ми е по постоянен адрес в софийска област,но тъй като живея в Пловдив (към момента на 15 минути от Метро) пазарувам тук.Да ама в началото редовно имаше проблем с връзката към софийското и много пъти ми се е налагало да пазарувам с картата на чакащия след мен.Един път пък ми заявиха,че е невалидна защото не съм пазарувала 1 година, а всъщност бях идвала преди няма и месец.
В Метро ми харесва,че можеш да пазаруваш спокойно без да те следват очите на продавачка.Често пъти съм влизала само да разгледам има ли нещо интересно или пък премеря някоя дреха за да видя как ми стои.Хич не ми харесва когато вляза в някакъв магазин особено за дрехи и от вратата ме посрещат с "Добър ден какво търсите?",а аз просто разглеждам и дори нямам пари за да си купя каквото и да било.Обикновено веднага си излизам без да гледам нищо.
Та конкретно за Метро.Има си много предимства.Аз лично ходя редовно веднъж месечно и не съм имала проблеми с изключение на една случка,която ме накара да се почувствам ужасно.Какво се случи: отивам да пазарувам с едно кратко списъче.Взимам каквото ми е нужно.Харесвам си една блуза и тя също е сред покупките ми.Плащам на касата и се отправям към входа ,защото съм си оставила раницата в шкафче намер 12..и някой си.Подреждам си всичко в чантите и отивам да върна жетона за да си взема 5-те лева депозит и като минавам през вратата тя започва да пищи.Едновремено с мен минаха още двама.Накараха ни да минем всеки сам.Аз бях последна и се оказах причината за пищящия звук.Много се учудих защото знах,че не съм направила нищо нередно.Веднага един едър господин в черен костюм поиска да види чантите и фактурата,само че с един ужасно осъдителен и дръпнат тон,който ме накара да се чувствам като престъпник.Взеха ми нещата преровиха всичко и не откриха нищо нередно освен че касиерката е забравила да махне от блузата "осигуровката" против кражба.Върнаха ми нещата и ме пуснаха да си вървя.Не чух обаче никакво извинение за грубото и впоследствие оказло се безпричинно държание.Чувствах се наистина отвратително сърцето ми блъскаше в гърдите и се наложи да остана за около 5 минути на едно място за да се успокоя.Наистина ми беше много гадно и не от това, че ме проверяваха (нали това им е работата), а от държанието им-грубо и осъдително и накрая не се извиниха.Бях забравила за тази случка,но като прочетох всичките оплаквания се сетих.Наистина трябва да следят как персонала се отнася с клиентите.
Е това е.Чао от мен и не забравяйте да живеете усмихнато въпреки всичко. Иначе за къде сме
|
| |
|
|
|