|
Тема |
Re: Metro [re: pipi] |
|
Автор |
Troika (практикуващ) |
|
Публикувано | 15.01.04 19:13 |
|
|
Пазарувам в Метро - Варна и нямам проблеми. Не са свръх компетентни продавачите-консултанти, но винаги когато съм имал проблем не са ми правили физиономии или да ми говорят глупости. Примерно купувам уред, който не ми харесва как шуми - след 2-3 мин дойде момче от щанда за ел. уреди, каза - ОК, и го смени с усмивка. Атмосферата на работа ми се струва поносима. ходих за гаранционна карта, при влизането си още видяха каква марка уред нося я приготвиха картата, като след 10-15 сек вече излизох от офиса им, след като си пожелахме приятна работа. Вообще не разбирам защо има такова отношение в София към клиентите. Може би от Метро трябва да си организират обучение на персонала, но пък се съмнявам, че не го правят, все пак са в час за играта "модерен бизнес" и това си е нормално да се практикува.
|
| |
|
|
|