Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:02 30.05.24 
Автомобили
   >> Off-road
*Кратък преглед

Страници по тази тема: << 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | (покажи всички)
Тема Re: Тунингнови [re: Дeдo Плaмeн]  
АвторBлaдo (Нерегистриран)
Публикувано07.04.08 10:24



Разликата от 300 до 1000 лева и от 5 мин до 3 часа са за да ти се признае гаранцията.Иначе препоръчвам да се регистрира колата с пернишки номер! Тунинга е моментален





Тема Re: разход на горивонови [re: Bлaдo]  
АвторЛИЙ (Нерегистриран)
Публикувано07.04.08 11:44



Владо,
Знаеш как е с хубавото, дните и моментите прекарани заедно летят неусетно.
Крайно време е да се организираме, не знам кой ще се наеме и да си направим
среща на притежателите на Каптива, кой знае може и да ни хареса


Моят номер е СА7478ММ, често пътувам до Бургас и Варна.Ако се засечем свирни да пием по кафе на някоя бензиностанция.
Относно чип тунинга, на предишните две коли съм слагал.
Разликата в ускорението се усеща първите 2-3 дни, после свикваш и това е.
Разхода на гориво намаля само на компютър иначе от пълно до пълно си беше
пак същият. Нямал съм грижи в резултат на чипа, но и не съм натискал често до дъно педала на газта. Най горд бях когато с турско Рено Меган,дизел 100 коня
от Пловдив към София на баира към тунела плавно задминавах шокирани притежатели на скъпи коли с около 190- 200 км/час.
Накратко - чипа вдигна мощността и на баир най-добре го разбираш като можеш да ускориш до МАХ спокойно, че и отгоре. Не е за препаръчване често да пилиш гуми от място, тогава натоварването на турбото е ужасно и може да се ходи на сервиз.
На който съм досадил- извинявай, бъдете здрави!



Тема Re: Тунингнови [re: Bлaдo]  
АвторДeдo Плaмeн (Нерегистриран)
Публикувано07.04.08 23:05



Това би било вярно ако става въпрос за официалните дилъри. Същите пари взимат обаче и фирмите за тунинг. А и няма как да се докаже къде е проблема когато става въпрос за гаранция. Чипа се монтира и демонтира за минути. Същото ще направи и дилъра. Едва ли ще обяснят на GM, че са правили тунинг.

За тези които се интересуват публикувам малко повече информация за един от вариантите (404 лв с доставката):

http://www.tdc-technologies.com/

The Chevrolet Captiva 2.0 110kW 150bhp 320NM with Common Rail Technology requires the PowerBox CR. We have the "standard" PowerBox CR and the digital PowerBox CRplus in stock. Both units are compatible with your vehicle.
The PowerBox CR and the digital PowerBox CRplus are so called "Plug & Drive" devices. You don't have to solder or cut wires. Both come with OEM connectors. The unit is installed directly to the common rail pressure sensor. The CR sensor is located in the high-pressure fuel line (common rail), which runs parallel to the cylinder heads. All of our products come with installation instructions (in English).

Here's the difference between the PowerBox CR and the digital PowerBox CRplus:

The PowerBox CR consists of a microprocessor and an integrated circuit that incorporates some capacitors and resistors. The analog components only control the adjustment. The microprocessor controls all data flow, so essentially we can call it a digital PowerBox. The power improvement is moderate when compared to the CRplus. The power gain is somewhat linear with acceleration and increases as speed increases gradually throughout the entire speed range. The PowerBox is adjusted by means of a built-in adjustment screw. The adjustment screw is either turned clockwise or counterclockwise to increase/decrease power. The unit's increased power and torque provides a modest increase in fuel efficiency - approximately an additional 5%. With some vehicles, the savings is even greater.

The PowerBox CRplus is fully digital and includes a signal variation switch with multiple settings, so there's never a problem finding the setting that's best for your vehicle. You can even turn the PowerBox off while it is still connected.

The CRplus has been programmed for optimal performance. Power gains vary depending on engine and ECU type. The power improvement is linear to acceleration; however, a greater boost is provided when there's an immediate demand for acceleration. This reduces the time required to pass other vehicles, and, in some cases, means less time exposure to oncoming traffic.

Despite its potential for tremendous power improvement, the CRplus has been programmed to provide better fuel efficiency. Its unique programming increases power when needed most. During acceleration, the injection time required to achieve higher speeds is substantially reduced. This minimizes fuel consumption. In fact, independent testing revealed fuel economy savings from 10% to 15% at signal variation settings between from "3" to "6."

The CRplus includes an extended wiring harness to provide greater reach for installation. Each unit comes complete with detailed illustrated instructions and is backed by our 3-year limited warranty.

The PowerBox CR/CRplus can not damage your engine or any other components in your car. This is how the PowerBox works:

The TDC PowerBox essentially reads the RPMs, acceleration signal, and pump output or rail pressure at a specific moment to determine a proportionate change in fueling that will remain within the external tolerances that have been programmed into the ECU. These are referred to as external signals. The ECU’s internal program primarily determines the amount of fueling that should be present at a specific point in time based on the external signals.

While the ECU’s internal program allows for some irregularity in the external signals (from interfaces outside of the ECU), the variance created by the PowerBox stays within allowable operating tolerances. Significant deviations in external signals produce engine error codes to warn the driver of a potential maintenance condition.

For example, if the tolerances of a particular manufacturer are set to allow a 20% variance, then an additional amount of fueling (up to that amount) can occur, although the ECU knows that the actual speed/RPMs of the vehicle demands 20% less fueling. With the diesel engine, additional fueling is possible due to the availability of excess air during combustion, so you can add more fuel and still achieve optimal combustion. The amount of over-fueling that takes place is determined by the external parameters mentioned earlier. The TDC PowerBox is programmed so that the margin of over-fueling is always proportionate to the engine load and demand for acceleration; this ensures maximum operating efficiency.

We don't recommend using the PowerBox on new vehicles with less than 3000 miles.



Тема Re: Тунинг [re: Дeдo Плaмeн]  
АвторOM (Нерегистриран)
Публикувано08.04.08 11:11



Дeдo Плaмeне, благодаря за материалчето. Обясненията са много добри, отдавна търсех да прочета нещо по-подробно за това как работи чип-тунинга. Ако го правиш при дилъра обаче физическото изпълнение вероятно няма да е точно същото. На мен ми казаха че просто ще препрограмират управлението на двигателя. Склонен съм да им вярвам, те сигурно имат оригиналните файлове на "компютъра" на двигателя и би трябвало да е достатъчно само да сменят някои параметри в програмата вместо да слагат допълнителна "кутийка" отвън.
Все пак това не намалява съмнението ми относно съкращаване живота на турбото.



Тема Re: Chevrolet Captiva [re: ДeдoTpифoн]  
Автор genius1 (непознат )
Публикувано13.04.08 06:15



Здравейте, от 2 дена и аз съм в клуба. Взех си чисто новичък Captiva дизел с автоматична скоростна кутия. Много и се кефя на количката, друго си е да и махнеш найлоните макар че ме навиваха да дам почти същите пари за нещо втора употреба. Че въпроса ми е следния... От сервиза на Бургаския вносител ми казаха че първата смяна на маслото е след 15 хиляди км. или 1 година. Верно ли е това? Ще съм ви благодарен ако ме светнете по въпроса.
Пожелавам дълго и безаварийно шофиране на всички Каптивисти!





Тема Re: Chevrolet Captiva [re: genius1]  
Авторpirat78 (Нерегистриран)
Публикувано13.04.08 08:06



Dobre doshal v kluba,az go smenih na 7500 nqkade.Az sam sas sahtata pochti godina,nqmam oplakvaniq,dage mislq da e smenq s noviq model captiva.bezavariino karane.



Тема Re: Chevrolet Captiva [re: pirat78]  
Авторl.Netsov (Нерегистриран)
Публикувано15.04.08 10:25



И аз обмислям доста сериозно до 1-2 месеца да си взема една Каптива. Прочел съм всички мнение, и въпреки че очевидно колата има недостатъци, от икономическа гледна точка това е най-подходящия автомобил. Младо семейство, което тепърва се очаква да има деца кучета и тем подобни, 7 местен автомобил мисля че е перфектен избор. Още повече като се има напредвид и цената, Без ДДС е около 40000лв, и като се включи възможността за изкупуване от дилъра след няколко години колата става почти безплатна. Да притеснителен е разхода, но в градско в София и обикновенните автомобили харчат по 9-11 на сто така че не мисля че е кой знае каква разликата, А и след като си се спрял на Джип едва ли си очаквал по малко. Кю7 на ауди данеби да харчи по малко, сигурно е 20/100. или Х5, стискайте палци да се сдобия и аз :)



Тема Re: Chevrolet Captiva [re: ДeдoTpифoн]  
Авторrichi (Нерегистриран)
Публикувано15.04.08 21:32



vseki avtomobil si ima nqkakav nedostatak,kolkoto da e xubav toi.ta dori i Mercedes.Taka 4e ne se ot4aivaiu,davai smelo napred.



Тема Re: Chevrolet Captiva [re: pirat78]  
Автор ДeдoTpифoн ()
Публикувано15.04.08 21:46



Опа! Внимателно с тези неща! В книжката си има таблица със срокове за поддръжката на различните системи. Първата смяна на масло е на 5000 км. - тогава проверяват дали всичко е ОК по цялата кола.
Да си я караш със здраве! Аз вече се убедих, че за който обича такива коли - големи, яки и удобни, това е колата :)

We can't help everyone, but everyone can help someone.
Ronald Reagan


Тема Re: Chevrolet Captiva [re: l.Netsov]  
АвторЛИЙ (Нерегистриран)
Публикувано16.04.08 11:19



Здравей бъдещ колега Каптивист,
От това, което пишеш е видно, че си разумен мъж. Не се поддавай на писанията
на колеги, които се бъзикат на тема Каптива, просто ги е яд, че не ги карат те самите

. Както писах преди време, харесваш си нещо и го взимаш, ако имаш късмет ще му се радваш с малко забележки, ако ли не, тръгваш по сервизи или мърмориш докато я смениш. Не става дума за Каптива, а за всяка кола.
Нали знаеш защо коментираме красивите жени със закачливи подмятания - щото не може да се опознаем със всички тях.
Смело напред и късмет!




Страници по тази тема: << 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.