|
Тема |
Хм ... [re: checho] |
|
Автор |
r-н Двyтakтoв (two way engine) |
|
Публикувано | 06.04.05 13:22 |
|
|
Както вече писах, аз лично не съм клиент на Интербилд, а също така и не съм специалист по локални мрежи. Така че не бих могъл да коментирам повече твоя постинг. Само споделих какви са ми субективните впечатления. Очевидно е обаче, че всички подобни фирми - включително Интербилд - не могат да не полагат непрекъснати грижи за подобряване качеството на услугите си, защото при тази конкуренция, ако клиента не е доволен, ще потърпи известно време и ще отиде при друг доставчик. В тази връзка имам следните два въпроса, свързани с дейността на Интербилд:
1. Има заповед на кмета, според която всички кабели висящи по дървета, стълбове от всякакъв вид и между блоковете трябва да бъдат премахнати до 31.05.2005г. Как Интербилд ще разреши този въпрос?
2. Очаква се от 1 юни Кейбълтел най-сетне да пусне услугата трипъл-плей и във Варна. Как ще реагира Интербилд на това?
|
| |
|
|
|