Обаче, поне от моите познати, клиенти на Интербилд, няма нито един, който да е доволен - и като цени, и като качество на услугата ...
Никога не съм твърдял, че всички могат да са доволни. Недоволните клиенти следва да се обадят на телефона за техническа поддръжка, за да се вземат конкретни мерки. Ще помоля всяко недоволство да се обсъжда конкретно, като включва IP адрес на клиента, време, в което се случва проблема и неговата същност. За всеки точно подаден проблем се вземат мерки незабавно. Не се вземат мерки единствено ако проблемът не е заявен пред служителите на фирмата. Все пак сте интелигентни хора и знаете, че ако някъде имаме проблемно устройство, то не може само да вдигне телефона и да каже: "Алооооооо, абе switch-a на улица Х се обажда, ела да ме смениш понеже не работя".
Освен това по-горе има няколко мнения, възхваляващи Интербилд - толкова са еднотипни, че няма съмнение че ги е писал един човек, дали си ти, няма значение, но е мноооого плоско.
Съжалявам, че така се е получило, но пак ще повторя - мненията може да са писани от хора, които познавам лично, наши клиенти, НО! не съм давал инструкции какво да се пише, как да се пише и т.н. Аз просто пуснах линк към тази тема в канала ни в IRC #interbild и няколко човека ме попитаха: Да отговоря ли? и аз им казах да действат така, както пожелаят и ако решат да отговарят, да не лъжат и да напишат истината.
Вече казах - имаме достатъчна популярност в града и не се нуждаем от подобни гнусни и долнопробни изпълнения като тези, в които ме уличаваш. Ако искаш може да се срещнем и в твое присъствие да подпиша нотариално заверена декларация, че не съм съставял аз тези мнения горе, а са на различни хора.
Освен това в едно от по-горните си мнения пишеш, че било необходимо време да се открие проблемно устройство по мрежата. Е не знам какви професионалисти сте, обаче аз като дръпна кабела на суича, и след по-малко от 5 минути моя доставчик ми звъни да пита какви проблеми имам, значи има начини бързо да се види къде са проблемните устройства
Браво на твоя доставчик, но нали се сещаш, че "устройства" е прекалено обширно понятие. Не работим просто с купчина switch-ове, безразборно разпиляни по кутиите. Имаме и оптика все пак. Освен това дори и да бяха само switch-ове, пак проблемът може да е всякакъв. Не си говорим само за положение работи/не работи, а за много по-сложни проблеми, които се установяват трудно.
Примерче искаш ли? Хайде кажи ми каква беше причината аз през 2001г. като си пуснах LAN от Интербилд (още не работех за тях тогава), точно като по часовник от 19:00 до 07:00 да имам точно 50% загуби на нормален пакет в първите няколко дни. Как ставаше това? Дай ми възможна причина и после ще ти кажа отговора.
|