Здравейте,
Имате удоволствието да прочетете компетентен отговор на служител на фирма "Интербилд" ООД. Дори нещо повече, тези позвънявания за промоцията ги осъществявах аз лично с колежката ми. Ако Ви е звънял мъж, значи съм бил аз.
Изключително съм горд, че новите клиенти по нашата промоция не мислят въобще така за качеството на услугите ни. Достатъчно красноречиво е това, че техниците едвам смогнаха с изпълняването на заявките за включване. Не е много лесно да обработваш огромния наплив от 50 заявки за нови клиенти на ден само от трите квартала, които бяха обект на промоцията.
Разбирам разочарованието Ви, че е трябвало да чакате, но за съжаление това с нищо не можеше да се промени от наша страна. Градът ни беше напълно парализиран. Хляб носеха с хеликоптери до кв. "Кайсиева градина", входовете на който бяха абсолютно парализирани за автомобили и никой не можеше да влезе в квартала или да излезе. В кв. "Младост" преспите сняг достигаха три метра височина, а в деня, в който се обяви бедственото положение, снегът покриваше вратата на офиса ни до ключалката. В такова време снабдявахме офиса с нафта, за да можем чрез нафтов генератор да пуснем сървърите си. Естествено, същия ден от 03:30 сутринта нямаше и помен от електрозахранване в офиса, но интернет имаше дори и без ток. Както и да е.
Така че за мен е по-голямо изнудвачество това, че бабите във входа ми звъняха на вратата и ми предлагаха хляб, който беше изкупен от тях от магазина, но на цената от 1.50лв.
Няма да позволя да твърдите, че не полагаме грижи за клиентите. Вярно, че имаше забавяне на работата през тази зима, но, съгласете се ако обичате, че не може техниците да тръгнат пеша със стълбите за Възраждане или Кайсиева градина и да включват клиенти към мрежите ни - не и в момент, в който е обявено бедствено положение, пътищата са проходими единствено с военни машини, а на магазина няма хляб.
В едно такова време аз бях от хората, които пеша идваха на работа, за да сме от малкото офиси, които работят. А това обаждане не е било изнудване, а просто беше представяне на предложение към Вас за по-бързо свързване към мрежата. Все пак ние полагаме инвестиции по свързването Ви и няма да е коректно ние да сме вложили във Вас сериозна сума, а Вие да се откажете на първия месец. Така или иначе, промоцията е представена по начин, който щеше да се изпълни дори и да не се бяхте съгласили на предплащане. Смисълът на обаждането беше единствено да Ви се представи алтернатива за по-бързо включване.
А сега ще Ви помоля да ме извините, ако обичате. В този късен час консултирам двама от хилядите доволни клиенти, които имаме.
Приятен ден Ви желая!
|