Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:14 11.08.20 
Взаимопомощ
   >> Клуб за борба с рака
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
Тема Да споделянови [re: sv3]  
Автор Юлия 48 (бабата на Рая)
Публикувано25.10.08 10:16



Преди малко ми донесоха и другите изследвания.Няма да се впускам в подробности,само ще кажа,че са много зле.
Билирубина му е 130.6 ,калия и той е много висок,тази сутрин за първи път халюцинира.

Ако една жена не гледа към теб, това съвсем не означава, че не те вижда.
М. Арсание


Тема Re: Да споделянови [re: Юлия 48]  
Автор diana1OO (Димитрова)
Публикувано25.10.08 15:30



Бъди силна,мила! Стискам палци и за двама ви, да се подобрят нещата!



Тема Re: Да споделянови [re: Юлия 48]  
Автор vesela.bgМодератор (гърмян заек)
Публикувано25.10.08 19:00



Ох, дано да е временно състояние...нали надеждата умира последна...

Нема начин да нема начин!


Тема Re: Да споделянови [re: vesela.bg]  
Автор Marи (член)
Публикувано25.10.08 19:37



Трябва да се подобрят нещата! И аз така мисля,че е временно.Бъди силна и търпелива.



Тема Re: Да споделянови [re: vesela.bg]  
Автор animari (непознат )
Публикувано25.10.08 19:40



Здравейте , Юли и всички които се тук.Аз пиша и чета постоянно заради моят татко той е с карцином на белия дроб . И ние днес / преди малко/му поставихме система Гюкоза5% и Рингер но след извесно време взе да му става лошо и мед сестрата му измери кръвното беше 130/60 а иначе винаги е било идеално 120/80 . Много ме изплаши това.Някои може ли да ми каже защо се получи така и ако му взема от др разтвори за които пишете дали пак ще стане така? Той вобще не се храни само малко плодове хапва и вода неиска казва че много му е подут стомаха. А от вчера има главоболие и вижда двоен образ ! Много ме е страх и се чуствам безсилна исках да пробваме с гаста но....може би стана късно незная!





Тема Re: Да споделянови [re: animari]  
Автор *jull** (())
Публикувано25.10.08 22:57



Пробвайте с газта, никой не знае кога е късно и кога не! А за двойният образ - направете рецептата по Димков с хлебния квасец, корените от бъз и смлените кестени!

Стискам палци!





Тема Re: Да споделянови [re: *jull**]  
Автор animari (непознат )
Публикувано25.10.08 23:25



Благодаря ти Джул ! заначи и ти мислиш, че причината е ясна ! Още утре ще пробваме с тази рецепта . Дано има подобрения, че милия и той се уплаши от тази ...........крачка назад . А аз все му повтарям, че като укрепне ще правим пак химиотерапии. И той имаше надежда, че ще оздравее ! А и това хранене ...няма никакъв апетит !





Тема Re: Да споделянови [re: Юлия 48]  
Авторeli-di (Нерегистриран)
Публикувано26.10.08 22:09



Здравей Юле,
Първо кураж и сили, мила. При баща ми също имаше на моменти отнасяне и халюциниране, просто по думите на лекарите хемоглобина бе паднал много ниско и не се получаваше добро кръвоснабдяване на мозъка. Картината се усложнявала и от интоксикация вследствие разпад на тумора/при баща ми имаше рецидив неоперабилен, след карцином на пик.мехур/
Успяхме да се справим със ситуацията чрез вливане на системи /Рингер и други подсилващи и антибиотик. При нас се получи сепсис. Говори с лекаря. При първото му отнасяне и халюциниране го вкарахме в болница и след престой и вливки се пооправи.



Тема Re: Да споделянови [re: animari]  
Авторgali4 (Нерегистриран)
Публикувано27.10.08 11:51



Анимари, спадането на кръвното се дължи най-вече на болкоуспокояващи - ако давате такива на морфинова или на фентанилова основа. Действай с вливанията - Рингера и Глюкозата са просто физиологични разтвори и при напреднали стадии не вършат особена работа - вливай по-силните и богати на белтъчини храни! Успех!
галя



Тема Re: Да споделя - до Юлетонови [re: Юлия 48]  
Авторgali4 (Нерегистриран)
Публикувано28.10.08 12:58



Юле, а халюцинациите може би се дължат на евентуално падане на захарта - следите ли нивото й - и мама така на няколко пъти й падаше около 2-3 единици и се отнасяше - мислехме, че е от морфина, но лекарят ни каза, че е от кръвната захар - слагахме система с физиологичен разтвор и нещата се нормализираха бързо.
Галя




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2020 Dir.bg Всички права запазени.