Най-напред Апостолите Петър, Иоан и Иаков били удостоени да предвкусят от Царството Божие.
" И рече им: истина ви казвам: тук стоят някои, които няма да вкусят смърт, докле не видят царството Божие, дошло в сила. И след шест дни Иисус взе със Себе Си Петра, Иакова и Иоана и възведе ги сами на висока планина насаме, и се преобрази пред тях. Дрехите Му станаха бляскави, твърде бели, като сняг, каквито белилник на земята не може избели. И яви им се Илия с Мойсея, и разговаряха с Иисуса. Тогава Петър заговори и рече на Иисуса:
Рави, д о б р е е да бъдем тук; да направим три сенника: за Тебе един, за Моисея един, и един за Илия.
Защото не знаеше какво да каже, понеже бяха уплашени. И яви се облак, та ги засени, и от облака дойде глас, който казваше:
Този е Моят възлюбен Син; Него слушайте!
И отведнъж, като погледнаха наоколо, никого вече не видяха със себе си, освен едного Иисуса. А когато слизаха от планината, Той им заповяда да не обаждат никому, що видяха, освен кога Син Човечески възкръсне от мъртвите." (Марк 9:1-9)
П.П. Горко на онези вярващи в Христа Бог, за които Той ОЩЕ о т с е г а. За такива вярата е суетна, понеже излиза, че :
- Господ не е победил смъртта,
- че е оставил Дявола той да бъде цар, оставил го е да си "вири гагата" както си ще - тоест, че пълната Власт, която има в е ч е И като Човек, не струва "пукната пара".
- че НЕ е отворил Дверите на Царството, следователно излиза, че ние сме най-окаяни от всички човеци, понеже само през този живот се надяваме на Христа.
- най-после излиза, че след като Христос не е все още Царн а царете и Господар на господарите, не може да живее в човека, че човек не може да има ум Христов, понеже как да се вселява, след като има друг цар, следователно излиза, че Царството Божие не може да живее в сързата човешки още отсега, че ние сме под пълната власт на Дявола - който от княз се е въздигнал до цар на този свят.
Ето, до такава абсурдност води такова лъже_верие.
Редактирано от Eжko_ на 14.09.09 19:59.
|