Благодаря за пожеланията! :)
Разходът е такъв, защото карам изцяло и само в града, по центъра. Висок е, това е сериозен недостатък на колата. През лятото би трябвало да слезе с 1-2 литра. Извън града е по-добре, слиза до към 12, особено ако караш извън БГ, с не-българско гориво. Колегите, които не карат с бензин като мен, а са на дизел, докладват по-ниски цифри. В сервиза на София Ауто са опитвали да слагат газови уредби, но е имало проблеми и са се отказали.
Проблемът с лампите на таблото според мен е от компютъра - няма друга проичина да светват от самосебе си и след като изключиш двигателя и извадиш ключа (ресетнеш паметта) да изгасват. В София Ауто пооправиха проблема в смисъл, че сега се случва много по-рядко, веднъж на 2-3 дни, докато преди светеха почти постоянно. Вероятно ще ги съдя, че не ми сменят колата, въпрос на време.
Като цяло съм доволен много. Неравностите не ги усещаме. Не мога да говоря много за проходимост, защото не съм оф-роудър, но през зимата нарочно я карах по наклонени, хлъзгави места в планината и много ми хареса колко е стабилна! За возенето... няма дупки, няма бордюри, спящи полицаи... не се усеща нищо! Това си е тежък, луксозен джип, не някаква радост за виладжията.
Има май някаква система за саморегулиране на окачването - впрочем за нея прочетох наскоро и не съм сигурен какво точно прави,но като гледам другата ми кола как се накланя на завоите, си давам сметка, че Каптивата стои хоризонтално, сигурно благодарение на тази система.
По-опитни казаха, че е много маневрена за класа си.
НЕ ми хареса, че веднъж скочих с ниска скорост от много нисък бордюр (едно островче на кръстовището на "Орион" в София) и въпреки това отдолу нещо се удари, застърга... оказа се, че под резервоара има защитна риза, която се бе огънала, в сервиза за 5 мин. я оправиха. Т. е. колата е доста ниска.
Друг проблем: така и не можах да намеря място за гредата, която прибира щората над багажника. Когато изправя третия ред седалки, тази греда се сваля и слага някъде из колата - например в краката напътниците, което ми се вижда глупаво.
Удобно е, че уредбата има аудиовход (стандартен стереожак), това позволява да пускаш музика от лаптопа или от МР3 плейъра, но пък няма USB вход, което е пропуск за такъв клас автомобил.
Впрочем, нещо интересно за всички: оказа се, че едно старо захранване за мобилен телефон стана на лаптопа ми и освен това 12-те волта захранване му стигнаха, така че вече мога да го ползвам, без да мисля за батерията - примерно пускам на децата филми или музика.
Май се увличам, когато говоря на тази тема, затова спирам :)
We can't help everyone, but everyone can help someone.
Ronald Reagan
|