|
Тема |
Re: Синхро или Кънтри? [re: TRANSPORTlOR] |
|
Автор |
Bushman (maYJor) |
|
Публикувано | 03.05.05 12:44 |
|
|
Синхро-то само по себе си не може да превърне Голфа в SUV, а и едва ли има такива претенции... Както и Ауди Куатро, МВ 4-матик, БМВ ix, повечето Субара и доста други, това си е лека кола, на която /понякога/ въртят 4-те колела. Освен по-добра устойчивост, това дава и някаква проходимост, но в никакъв случай не превръща колата във всъдеход, нали така?
Ако става въпрос за Голф Кънтри - виждал съм такива наточени, с роулбари, прагове и халогени и най-важното - доста вдигнати. Увеличеният клиренс, съчетан с независимото окачване отпред и сравнително малкото тегло, вероятно правят колата достатъчно проходима. Нямам лични впечатления, но мисля, че при еднакви гуми такова едно Кънтри може да конкурира Нивата на проходимост. Не се сещам за никакво предимство, което да прави Нивата по-проходима от един Голф Кънтри, със същите гуми и клиренс, разбира се.
The storm is coming...
|
| |
|
|
|