Давеле,
успокой се малко!.. :) Голф Кънтри никак не е извращение, напротив, това, за което е замислена колата си е ОК. Не забравяй, че рамата на Кънтри-то е дело на Daimler Steyr Puch, сега Magna Steyr, които не са пропуснати като партньори от НИКОЙ сериозен 4х4 производител, поне в Европа.
За Стефан:
Стефане, за две неща бих те коригирал:
1) Да не бъркаме куатрото (торсен дифенренциал) при Ауди със всички останали. Торсен-а си е уникален за мен самоблокиращ се дифенрециал, всички други ти поне знаеш как работят. А, и Субару също.
2) Не можеш да сравняваш Голф-а с Нивата. И при двете един от поне няколкото слаби момента са моторите. Но Нивата има клиренс от 22см. със заводски гуми, Голф-а определено не; Нивата е перманентно 4х4, има понижаващи (колко работят като такива друг въпрос), Голф-а не; Нивата има блокаж на междуосевия диференциал, Голфа въобще е далече от такъв.
Карал съм и двете. Голф-а за мен е за разходки около Говедарци, около язовирите в Родопите и бързо стигане от София до Рибарица. Ама с тази виско-муфа, определено не може да се ползва за нищо по-сериозно. Кажи ми какъв е ефекта от активирането на задния мост ( и то в проценти далеч под 50% от задвижването) чак след като предния е превъртял? За мен Кънтри-то щеше да е ПЕРФЕКТЕН ако беше с 1.9д на фолксваген и торсен (куатро) като при Ауди. Да, ама тогава цената със сигурност ще е съвсем друга, тя не е и никак малка и в момента..
Нивата е доста проходима, защото е лека. От което за мен следва, че е удачна за офроуд, но не такъв в продължителни тежки условия. Иначе за дълбока кал и т.н. - да. Това, което аз не харесвам в нея, както и при Уаз-а е, че трябва да ги държиш постоянно във високи обороти за да имаш въртящ момент. Всичко това при дизела никак не е нужно.. :) Но все пак целта оправдава средствата. За България е ясно на всички, че е предпочитан избор поради куп причини, една от които е цена.. :)
|