|
Тема |
Re: виско-муфа [re: yaro] |
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
|
Публикувано | 11.05.05 14:05 |
|
|
Точно така си е.
Ако е с виско муфа, на практика не е постоянно 4х4, защото при нормални условия движещ е само единият мост. Чак, като пробуксува, почва да се предава въртящ момент и към другия мост. И двата моста обаче са си постоянно включени към раздатката. Затова е full-time 4х4.
При part-time 4х4, единият мост е разкачен механично от раздатката и за да го включиш, трябва да ръчнеш лост, да натиснеш копче и тнт. Тогава обаче двете оси са принудени да се въртят с една и съща скорост, и знаем какво става, като се кара така по асфалт и стабилна настилка.
А за да има хем постоянно предаване на въртящ момент и към двете оси едновременно, хем да може да се кара на асфалт, си трябва истински диференциал и няма друг начин.
Само Дизел
|
| |
|
|
|