В отговор на:
Вижте, aux, аз, значи, правописни грешки съм си поставила за цел да не правя и нека направим връзка от това нещо и за думичките на хулния бяс, които упорито се въртят на лентата.
Добре, разбирам Ви. Аз също не искам да правя правописни грешки, но опитайте се да сте по-благосклонна към не толкова „съвършено-правописните“ като Вас. Макар, че не искам да правя правописни грешки, аз в случая обръщам основно внимание на смисъла. Съжалявам за некомфортността която Ви причинавям с тях, но мисля, че сте достатъчно смислен човек да разберете, че това изобщо не е някакъв проблем нито целта на занятието тука. Поне от участията Ви във форумите аз бих предположил това.
Виждам, че дори се опитвате да свързвате тези правописни грешки и с идеите си за онзи „юродив“/нечист дух. В такъв случай, ето няколко Ваши правописни грешки. Предполагам, че са Ви достатъчни (две или три стигат по принцип) за да можете да хвърляте същите камъни по Вашата глава, но ако държите, предполагам, че мога да Ви намеря и още.
Сега, аз изобщо не държа на камъните, и ако оттеглите безмислените си и неоснователни заяждания за моите „страшни“ и „невъобразими“ правописни грешки то аз ще забравя, че съм видял Вашите.
(Макар и с неудоволствие и досада, но от необходимост...) Някои правописни грешки на ng:
----------------------------------
Тема Re: защо имало баннати [re: cuddly] Темата е видяна: 488 Автор ng (простор)
Публикувано 29.11.05 19:12
...
Ами аз обичам да казвам, че в клуб Правосвавие са с дебели задници.
------------------------------------
Тема Re: ЛИЦЕМЕРИЕТО НА ЛИЯ [re: Prokimen] Темата е видяна: 1566
Автор ng (простор)
Публикувано 03.12.05 23:20
...
Наблюдавах (от ежковия фарс на неуравновесен човек), че явно не смятате, че можете да участвате в комедии с прошки, които после няма да имат никаквко значение. Не знам как е правилно според евангелието да се прави.
------------------------------------------
Тема Re: За прощаването [re: Prokimen] Темата е видяна: 1566
Автор ng (простор)
Публикувано 04.12.05 00:24
...
Не може а) да противоречи на б).
Да взема да вдигна темата си с извиненеито? Хехе. Или наново да се извиня? Или да ЛЪЖА, че това са добри и честни хора, че ги смятам за такива? О, БОЖЕ!
-------------------------------------------------------------
Тема Re: айде да спрем. [re: cuddly] Темата е видяна: 1566
Автор ng (простор)
Публикувано 04.12.05 12:17
.....
А да си занесеш старите дрехи в църквата, това не може да е нещо похвално, а да се радваш, че си се оттървал от парцалите си, както аз имах два хладилника, както знаеш, единият стоеше в коридора и си удряхме там пръстите на краката, но го подарих на едно ромско семейство с пет деца, та нямам сега проблеми да ми заема това излишно място в коридора.
------------------------
Тема Re: ОТГОВОР НА АБИ [re: Prokimen] Темата е видяна: 1566
Автор ng (простор)
Публикувано 05.12.05 21:55
По въпроса, където казвате, че никога няма да се върнете в Православие - е, всички знаем, че и аз няма да се върна, така че можеше и мен да защитите покрай себе си. Прото щеше да ми стане драго, не че не мога сама да се защитя, де.
В отговор на:
"Секта" си има корен. Бог не е установил на земята Писанието, ако и да поучава да се вслушваме в него, а е установил Църквата, нали така?
Секта си има корен, но по-важното е че Св. Писание чрез Лука употребява тази дума и няма „юродив“/хулен-дух.
За Писанието, пише, че Богът е определил да се запишат думите му в Неговите книги на земята, а не човек. Затова това което казвате, не е вярно.
Също така за да ни даде пример, през целия си земен живот Божият син е използвал Св. Писание (не, че само него) за да побеждава заблудата и лъжата на различни личности, които са се изправяли срещу Него, и винаги е утвърждавал неговия Божествен авторитет – например когато е изобличил сектата на фарисеите, че държи човешки предания (Марк 7).
След това виждаме, че неговите пратеници също използват Св. Писание и го признават за едно от основополагащите неща за познаването на единственият истински Бог. Разбира, се ако Богът не се открие на човека Писанието не може да му помогне, но отхвърлянето на Писанието пък е сигурен белег, че такъв човек няма нищо общо с Бога.
Чрез Писанието Божият син е изобличил заблудата на сектата на садукеите, че уж нямало да има съживяване от мъртвите.
Чрез Писанието Божият син е посочил, кои са главните заповеди на Моисеевия закон, когато са го попитали за това.
Чрез Писанието Божият син е посочил, че Той е помазаника, колкото и да не им се е искало да повярват това.
За да покаже основополагащата роля на Св. Писание, Божият син специално е отворил умовете на пратениците си да разбират Св. Писание (Лк24:45), и след това виждаме как те, разбирайки Писанието ,свидетелстват цитирайки с разбиране пророчествата, непобедими от доводите на невярващите в Божият син юдеи. Да, не само с Писанието. Но задължително и с него.
Отхвърляйки основополгащата роля на Писанието вие заставате срещу Божието свидетелство за Него.
За хората от Берия специялно е посочено, че са изледвали в Писанието дали думите на Павел пратеника са верни. И никой не ги е укорил. Напротив.
Ако живеехте в онова време и се изправихте пред Божият син и му кажехте „Ами виж сега, Бог не е установил на земята Писанието, ако и да поучава да се вслушваме в него“ подозирате ли какво щеше да Ви отговори? Можехте да го изпробвате също и с пратениците на Божият син...
„Да се вслушваме...“ Това звучи като да му даваме ухо, ама не чак да го вземаме толкова не сериозно... както Божият син и неговите пратеници...
Сега, това, че Писанието изобличава ученията на различни секти и отделни хора, това не ни дава право да го „отмахваме от сред“, а по добре е каквото сме се объркали и сме се отклонили от истинините дадени ни от Бога там, да се поправим според Св. Писания и да се върнем така при Бога, който е постановил Писанието си на земята за свидетелство на всички хора за Неговия син, който е спасителят на света (а и за други неща).
Божият син е разделил хората на такива, които го приемат и приемат думите му (сега записани в НЗ) и ги спазват, и на такива, които не го приемат и не приемат думите му. Тези които приемат думите на Божият син и вярват в Него Той ги нарича своя общност, а тези които не, ги нарича деца на сатаната.
Неговите думи са определящи за нашето бъдеще.
47И ако чуе некой моите думи и не поверва, аз нема да го съдя; защото не дойдох да съдя света, но да спася света. 48Който се отрича от мене и не приема моите думи има кой да го съди: словото което говорих, то ще да го съди в последния ден. 49Защото аз от себе си не говорих; но баща ми който ме прати, той ми даде заповед какво да река и какво да говоря. 50И знам, че неговата заповед е вечен живот. И така, това което говоря,го говоря както ми е казал баща ми.
В отговор на:
Вие обвинявате православието, че се е отделило от Писането. Туй е абсурд, който лично аз повече не искам да коментирам. Нагледах се и се наслушах на опошляване именно от инославни на Писанието.
Не става да наричате „православие“ нещо, което не се основава на Божието слово, а по-скоро му противоречи, като например това, че учи и практикува хора от земята на живите да се опитват да контактуват с невидими духове на умрели вярващи хора или с невидими съживени от мъртвите Божии хора. Доводите за това са доста и могат да се видят и в тази тема а и в други. А някои неща и тука:
Изглежда, че не е абсурд, и че нямате доводи подкрепени от Писанието, които да подкрепят това конкретно учение, и затова излиза, че то е заблуда, ерес или каквато и там друга дума. Ако не е така трябва да може да се покаже, чрез Писанието. Ако Писанието свидетелства в подкрепа за това учение, тогава добре, но иначе защо да го учим и правим?
В отговор на:
Какво сте, не стана ясно.
Това въпрос ли е? Ако искате, можете да прочетете как Божият син нарича тези, които вярват в Него и ще намерите отговора.
В отговор на:
И не се моля с Татко наш, какви са тия неща, къде ги видяхте, туй да не е Библията Ви с правописните грешки?
В оригинала пише „Татко наш“, или буквалистично: „Баща наш“, но понеже на нормален български език, когато някой се обръща към баща си, казва „Татко“, то затова е „татко“.
Какво, не ви ли харесва българският език?... (ретор.)
В отговор на:
При нас всичко е ясно. Не ми се дърдори излишно.
Трябва да Ви кажа, че като гледам погрешните схващания, които съидейниците ви се опитват неуспешно да прокламират и да защитават с нелогичните си, погрешни и неосновани на Св. Писание доводи, по скоро излиза, че изобщо не Ви е ясно всичко.
Вие може и да си имате някаква заучена система, но това, че някой Ви е казал нещо и Вие на драго сърце сте го приели, не означава непременно, че то е в съгласие с Божиите книги.
В отговор на:
Не, не разбрах къде били според Вас светците в тела, след като Ви питам, но нека не диалогираме повече.
Казах Ви, че вече Ви написах къде въз основа на Писанието, предполагам, че са онези съживени святи хора. Но добре, сега пак ще го копирам тук за Вас:
ng, в пасажа, в който е описано това не е казано къде са отишли след като са се явили на мнозина. Но тъй като Богът ги е съживил в тела, то би трябвало да отидат след това горе при Бога, както и Божият син след като е бил съживен е бил взет горе при Своя баща.
В отговор на:
Аз съм в тия клубове за общение с вярващи, а не за врагове, дето не е ясно и какво точно изповядват, а влизат с негативизъм.
ng, не разбирам защо го казвате това. Макар, че аз не съм Ви враг, да не би да искате да кажете, че първо трябваше да Ви попитам дали може да напиша нещо и чак след Вашето разрешение и удобрение да го напиша?
Мислите ли, че аз съм Ви виновен, че са Ви научили на разни учения и практики, уж Божии, които Вие сте решила да приемете ей така, но които Вие не можете да посочите в Св. Божии Писания, и на които на практика Писанието противоречи?
Ами щом вашата ... (както и да е) Ви е научила това или онова, и е най-най-правата (нали знаете, че всички секти така казват), покажете ми на мен неучения и заблудения, според Вас, как в Писанието пише, хората от земята на живите да инициират (еднопосочен) контакт с невидимите духове на умрели Божии хора, или с невидимите съживени Божии хора при съживяването на Исус от мъртвите, с цел посредничество пред Бога или дори с някаква друга цел.
Засега видяхме, че не можете да посочите подкрепа за тези учения и практики в Божиите книги.
И също така наблюдаваме, че започвате да се опитвате да подронвате авторитета на Божиите книги, предполагам за да изкарате Вас и Вашата ... все пак прави и истинни.
Богът не бил постановил Писанието...
Наскоро пак четох за онези там, мормони, които учат и заблуждават с разни работи, които не ги пише в Писанието и противоречат на Писанието. И те за да имат някакво основание за ученията си, са си изнамерили там техните си допълнителни книжки, които да цитират.
Да очаквам ли сега, че като не можете да посочите в Писанието основание за Вашите учения и практики и Вие ще започнете, като онази секта, да се позовавате на разни други книжки освен на Божиите книги? Е дано да бъркам и да си останете твърдо с Божиите книги каквото и да става.
Разбира се, никой не ви е насилил да участвате в тази тема. Предполагам, че това което Ви кара е Вашата искрена вяра в Бога и Вашето нормално желание за истина и за добро (което у много хора го има),
както и, да, названието „секта“, което адресира сформированието, към което се причислявате и така подлага на съмнения правотата му.
Но защо тръгвате от предпоставкате, че всичко, което Вие кажете е вярно, а всичко друго, независимо, че се основава в Св. Писание не е вярно?
Това, че не можете да докажете с Писанието основанието за вашите вярвания, не прави тези вярвания по-истинни, нали?
И това, че тези учения и практики се държат точно от Вашето сформирование (и не само), не прави тези вярвания задължително истинни, нали?
Божият син е осветлявал заблудите на разни хора със светлината на истината на Божиите Св. Писания: Писано е ,... Не сте ли чели, ... Пише,... и т н.
Щом ученията Ви и на Вашето сформирование са най-най-според Бога тогава покажете ни го чрез Св Писание, както Той е показал основанията за своите твърдения - Кой Е Той - чрез Св. Писания (добре, не само чрез тях, но твърдо и чрез тях).
Ако не можете, тогава защо претендирате, това което претендирате?
В отговор на:
В самата тема съм описала безнадежността й в реплика към попето. Вярвайте в каквото си щете. За мен няма никакво съмнение коя е истинската вяра, защото я изповядвам от юности моея и никой aux или друг някой ник, влизащ неиндивидуално, точно като хулен бяс с двете си три приказки да дрънка изопачено Господнята молитва не може да ме впечатли, нито пък съм търсела такива контакти.
Нали разбирате, че тежестта на Вашето мнение не може да се сравнява с тежестта на Св. Писание.
Разбира се, да, ще вярвам в Бога, който е дал Св. Писания на хората, за да са им светлина в пътя им. Това искам.
И Вие вярвайте това, което искате.
Има много хора, които също като Вас, от младостта си изповядват неща, които вие наричате „гадни ереси“ и това, че ги изповядват от младостта си, явно не ги защитава от заблудата. Но според Вас, Вас ви защитава...
Не става, нали. Вашето дълговременно изповядване не може да бъде сигурен критерий за Вашата правота, както и за тяхната.
Нима основаването на Писанието е хулен бяс? Какво ли ще да е отхвърлянето на Писанието...
Не съм казвал („дрънкал“...) изопачено молбата към Бога дадена ни за пример от Божият син.
Така пише както Ви го казах. „Татко наш, който си в небесата, да бъде свято името ти ...“ и т н
Той е баща на духовете, на тези, които е родил повторно, чрез водата и Духа, поради вярата им в Божият син (Йн 3, доЕвр12:9).
„И понеже сте синове, Богът прати Духа на Сина си в сърцата ви, който вика: Абба, [т.е.] Татко, 7За това не си вече раб, а син; ако ли си син, то си и наследник на Бога, чрез помазаника “
доГал
В отговор на:
Тука имаме един симпатичен скептик, пишещ под ник ~!@#$%^&*()_ и с него една нощ си говорех, че не мога да разбера протестантската позиция за светците - беше в отговор на негов въпрос към мен. Ами как ще я разбера, като няма единна такава?
Недоволството Ви е отправено в погрешна посока. Казах ви вече, че не съм протестант.
От друга страна, това, че Вие (може би) имате единно мнение с някои други хора, за разни неща в никакъв случай не Ви защитава от заблудите. Просто при отрицателен резултат ефектът би бил, че не един, а повече ще се заблудаят. И в това няма нищо хубаво.
Напр. една секта беше също единна, че и май по-голяма, но пък Вие ги окачествихте като „гадна“ какво беше там...
В отговор на:
Всеки се сгърбил над Библията си в апартамента си, пише тука щури изводи, всеки с всеки си противоречи за основни концепции. Според Вас защо така се получава?
Това, което в случая наблюдавам, че ученията за използване на хора преминали оттатък за посредници противоречите на основни учения на Св. Писание. Но да, не сте само Вие. По принцип няма човек, който да не бърка, нали? Но както знаем, Богът одобрява тези, които като сбъркат и Бога им покаже това, след това се поправят и после вървят по правилния път.
В отговор на:
Какво ви е на Вас единното и вселенското, ако няма да можете да намерите - щото няма да можете - един човек с едно към едно разбирания като Вашите в този клуб - говоря от инославните. Всеки дрънка различно за Второ пришествие, за какво ли не.
За съжаление, вярващите в Бога, не са съвсем близо до това, което е било в началото, когато първите Божии пратеници са били още живи (не че тогава е нямало проблеми). Но мисля, че е много наивно да търсите вседнага вината само у другите.
В отговор на:
Секта - като инсект, да речем. Нещо отделно, насечено като насекомо, нееднородно. Това е гмежта, която инославните, в ужасните си ереси, в които тънете, представлявате. Може само да ми е тъжно, че няма да се спасите.
Хм, фарисеите май не са били толкова разделени и пак са наречени секта...
Ако не покажете в светлината на Св. Писание тези „ереси“ тогава защо са ереси? Какво конкретно имате предивд?
В отговор на:
Както Ви казах, заговорих се с Вас заради диалога си със скептика. И, да, не разбрах къде са според Вас светците в тела. Според православието са небесни жители и, уподобявайки се на Бог, можем да инициираме контакт с тях и смятаме, че те ще послушат "мнозина".
Тия ограничености на инославните, които разсъждавате от земна гледна точка даже за самия Бог - като данката в този тред, който смята, че Бог би се въплътил и в Св.Елисавета, ако Св.Богородица не би приела и опошлява дръзко връзката на Бога с човечеството, утилитарно нареждайки, едва ли не, на самия Бог какво да направи в случай на човешко неподчинение - та тия ограничености и очовечаване на Бога, наместо да се обожаваме ние, това в православието го няма просто. Както и всички други лутания, които чета, по основни практически въпроси на вярата и духовния растеж.
(по горе Ви писах за съживените в тела святи хора) В Св. Писание не пише изрично къде са, но тъй като са съживени по подобие на Божият син, то понеже Той е горе, то и те трябва да са там.
А за тези учения и практики, както Одолам (или Cave ?) вече Ви писа в предишни теми:
Защото зная че това ще ми излезе за спасение с вашата молитва и с помощта на Духа на Исус помазаника, 20според постоянното мое очакване и надежда че няма да се посрамя в нищо, но с всеко дързновение, както всекога и сега, ще се възвеличи помзаника в телото ми или чрез живот или чрез смърт.
Защото за мене да живея е помзаникът, и да умра придобивка. Но ако живея в плътта, това ми е плод на делото (т.е. иначе не е) ; и що да избера не зная. Защото в утеснение съм и от двете;
понеже имам желание да отида и да съм с помазаника, което би било много по-добро; но да остана в плътта по-нуждно е за вас. И за това уверен, зная че ще остана и ще пребъда наедно с всички вас за вашия във верата успех и за вашата радост; да се преумножава чрез мене вашата похвала в Исус помазаника с моето дохождане пак при вас.
доФил.
По подобен начин говори и Симон.
Вярващите в Исус имат полза (в случая) от Божиите пратеници само докато те са живи.
Това, е „ограничението“, което Богът е поставил за своите създания, и което Божие ограничение, някои - как го казахте - „инославни“, не искате да признаете.
Иначе, за лутането като гледам какви са последствията на Вашето „всичко е ясно“, не мисля, че е уместно да говорите така, понеже Вие не предлагате нищо добро, а едно заблудително „спокойствие“, при наличие на толкова много проблемни неща.
А може би трябва да се потърси изход?
.
|