Да си кажа и аз мнението:
Първата ми кола беше голф 2 ГТД 1991, 1.6 турбо интеркулер, карах го много и само на ръчна, след година мотора свърши, почна да гори много масло и търбото замина,окачването също си отиде,беше изгнил, единственото хубаво- беше икономичен, и много вървеше :).Моторите тд са им зле чистия дизел бива
Втората ми кола беше Ауди 80 1,8 моно, от купето возията и здравината на окачването нямам оплаквания, мотора е слаб, тромав, неикономичен,само там ремонти, а като го взех беше добре,гумички,клапани,повдигвачи съм правил.
Третата голф 3(не се отказвам от марката, заблудн фен съм), ужас за година и половина и 30000 км. смених всичко по окачването,амортесиори,изгни повече от опел, крика ми влезе в прага,гарнитура на клавата,всички гарнета,и още имаше за правене но се отказах.
Служебен 1 пасат 2 87 1.6 карб. годин мотор. нищо друго по колата не е направено като хората, същите ремонти като на 3-ката, окачване, ламарини.радиатор. и други.
Служебен 2 пасат 2 89 1.6Д, няколко пати нова предница,сегменти,глава,спирачки, един + много икономичен.
Служебен 3 вектра 89 1.6 моно каре,бенз помпа,и нищо скъпо, много ръчка, бифшо такси на 290000 жилото на км се е било скъсамо, колата от смяна до смяна не пипаше маслото.
Няма да хваля и да критикувам, опитвам се да съм полезен, лично аз нямам добри впечатения от VW но пък съм карал се старички, мои познати също не са очаровани но си ги карат, вършат работа и има много турски части за без пари. Аз лично си намерих кола за моя стил на каране, няма да правя реклама не е от нито една от 2-те марки, но е убийствено здрава особено мотора държи яко на ръчка, което не мога да кажа за нито един vw:)
Хайде съз здраве, надявам се никой да не се засегне, все пак най-големия + на голфа е че го има навсякаде и всеки маистор ти го ремонтира набързо
|