Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:15 26.04.24 
Автомобили
   >> VW
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: Bekтpa]  
Авторwili98 (Нерегистриран)
Публикувано24.10.05 11:13



Нещо май си сбъркал форума.
Но да те просветля:
Ако ще сравняваш, по-добре да сравняваш Голф с Астра, или Вектра с Бора?
Как ще ти дойде сравнението? Така нещата ще си дойдат по местата нали?

По въпроса за дизелите...
Съвсем случайно да знаеш VW когато представят TDI знаеш ли "железният" 1.7 тд на опел кой го прозивежда... ? Ами една малко японска фирма, но гледам запознато момче си ще се светнеш.

АХа за ръждата... Да след 98 е оправен проблема нали ама твоята Вектра да не би да е след 98? Ако е така БРАВО.
Аз лично мога да ти покажа 96 Астра /поне 2 / която вече я започва "окисляването" :)
А по въпроса ти: ДА VW са доста прехвалени, но това не значи че Орел не са..
И двете коли много идентично - поведение/разходи/поддръжка/чупене
Справка: където се сетиш
Ето ти една хубава справка, под която са се подписали господата от TUV която оправдава горното:
Рейтинг надеждност автомобили:
1994-1995 производство:
коли | Венто | Vectra | Golf | Astra
бр. откази |205| 197 | 205 |207

1996-1997 производство:
коли | Венто | Vectra | Golf | Astra
бр. откази |155| 145 | 155 |138

http://www.autoonline.com.ua/TUV/
Поразгледай тук, сети се кой кога е пускал нов модел, и ще видиш, че цифрите са почти 100% еднакви..
Всичко пич е въпрос на предпочитания.
Ти си караш Вектора и си супер доволен, аз си карам polo'то и съм супер доволен, а когато се появи някой такъв "дръгляджия" като си се качвам на произведеното през 2005 година РЕНО и го оставям да си мисли, че е направил най-сполучливият избор в живота си, и е прецакал някой чичко HANZ който се е излъгал да си продаде /а иначе толкоз здравият и перфектен/ автомобил за 3500 Е.

Със здраве в Германия където си караш, и следващият път на Аутобана просто си спомни за неписаната класацията на високоскоростният немски път, и когато видиш в огледалото VW с включен ляв мигач, просто се прибери, и го остави да премине, и ела пак да поспорим ---- олеква :)



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: wili98]  
АвторPetrov (Нерегистриран)
Публикувано24.10.05 11:44



Само незнам защо сравнявате Вектра с Голф или Бора. Вектра е в класа на Пасат. Голфа върви с Астра, а Бора със седан версията на Астра.



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: Petrov]  
АвторBekтpa (Нерегистриран)
Публикувано24.10.05 17:55



Прочети внимателно първият ми пост и мисля,че ще разбереш какво имам предвид.Ако и след това си чел ще видиш,че сравнявам двата автомобила ,защото съм ги имал,карал съм ги и мога да ги сравня по лични впечатления.Нямам нищо против модела Голф,а още по-малко към марката ФВ,но от практична гледна точка Вектрата е по-оптималния вариант.Имам възможност да си купя и Мерцедес,БМВ,Ауди и общо взето каквато си кола искам(от средния клас),но накрая като ударя чертата излиза,че не винаги по-евтиното излиза по-скъпо.В БГ още е на мода човек да се гъзари с кола,телефон,жена,дрехи и т.н. което тук на запад го няма.Имам познати в БГ които си накупиха разни БМВта и Аудита.Нямат пари за ядене обаче тежкари.Колите им стоят в гаражите и прашясват ,но 1 път в седмицата като излязат със скъпата кола се мислят за номер едно.Ей тоя БГ манталитет не мога да го проумея.За мен колата е да ми служи,а не аз да и робувам на нея.



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: Bekтpa]  
АвторA3 1.8T (Нерегистриран)
Публикувано24.10.05 18:12



Абе, колега влезнал си VW , хвалиш някакво дърво като вектрата плюеш по VW и очакваш тук да приритват от възторг ??? Второ за живущ в Германия не е много за хвалене че караш вектра 99г. Повечето от нас живеят в България и въпреки това някои караме доста по-добри коли. Аз не харесвам също Голфа и не карам Голф но в крайна сметка въпроса е и до възможности.
Трето сравняваш кола 99г била тя и опел с Голф2 и Голф3. Ами погледни четворката като двигатели, обзавеждане и т.н. и въпреки че Голфа е от по-нисък клас лично на мен ми харесва много повече, като пак ти казвам че не харесвам Голф
Може би скоро си си купил колата и сигурно тръпката е още много силна, ама това е опел бе човече, за к"во говорим.



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: Bekтpa]  
Авторmadfet (Нерегистриран)
Публикувано24.10.05 21:20



Най-после няколко реални мнения в този форум.от 20 дена се опитвам да обесня на този с вектрата че сравненията които прави са нереани ама той не вектрата е най-хубавата кола.как може да сравнява опела с мерцедес,бмв или ауди. за англйската поговорка "не съм толкова богат за да купувам евтини коли" явно не е достигнала до Германия.



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: madfet]  
АвторBekтpa (Нерегистриран)
Публикувано24.10.05 21:27



madfet,ти от кое село беше,че забравих?



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: A3 1.8T]  
АвторГoлфap (Нерегистриран)
Публикувано25.10.05 12:02



http://dreal.net/wiki/index.php/Голф_2



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: Bekтpa]  
АвторГoлфиepecт (Нерегистриран)
Публикувано25.10.05 14:12



Ами ето защо:

Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станах 185

6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..





Тръба от тоалетна боядисана в металик и сложена на ауспуха дава още 15 коня. Двойна такава - 25.7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

8) Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

11) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.


Седалките "Рекаро" са стандартно оборудване във всеки Голф 2. Те се ползват още и в във военните изтребители F-15 TomCat и F-16 Fighting Falcon. Опцията "катапулт" спасява при опасни гонки / ластици.12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300

13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

14) Задължително за истинските притежтели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: " голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева " и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче" , кит и вестници за визуален тунинг.

[редактиране]Най-бързият модел в София
След дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf III 2.0 GTI 16V черен металик отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK.

"Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо."
- споделя Ахмед Мерчев след катастофата на светофара на МЕИ-то.
[редактиране]Най-бързата кола в страните членки на ЕС
След 2007 година Golf II с пернишка регистрация ще бъде най-бързата кола в страните членки на Европейския Съюз.

[редактиране]Пазарен дял
Търгува се предимно през иБей. С цел да се избегне прочитане на обявите от незапознати новаци се намира с фразата за търсене : "външна тоалетна" или "курник" в категория Аксесоари за дома.

[редактиране]Разпознаване на членовете

Собственик на Голф 2 от Люлин на ежегодния голф-парад в Берлин.Тъй като Голфаджиите са много задружен народ помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира):

1. Спиране на ръчна зад колегата.

2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.

3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.

4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.

5. Жест "наздраве" - с празна ръка.

6. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния.

7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си може да се вика силно и продължително: "УУУУУУУУУ".

8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.

9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.

10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.

[редактиране]Известни личности с Голф
Голф 2 е престижна марка, коята е привилегия, а не право. Известни хора, които притежават или ще притежават Голф 2:

Светлин Наков
Шефът на САП Лабс (ще получи Голф 2 ако успее да наеме 1,000 човека до края на 2006-а година)
Румен Гайтанов - Вълка, шеф на софийските фирми за извозване на боклук "Волф" и "Дитц", кара поръчков МакЛарън Голф 2 на стойност 450,000 евро. И двете фирми са пред фалит, поради липса на работна ръка - повечето работници се преместват в САП Лабс веднага след отварянето на офиса на германския гигант.
Взето от "http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%84_2".



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: Bekтpa]  
Авторmadfet (Нерегистриран)
Публикувано25.10.05 20:43



Шайзендорфф..(лайнянотосело)не ме питай от кое село съм, а се огледай дали си измил кенефите добре в немско. (щом караш вектра 99)



Тема Re: Още ли карате Фолксваген Голф?нови [re: тиxo]  
Авторzdr (Нерегистриран)
Публикувано27.10.05 21:02



Ей неуки хора се навъдиха, научи се да пишеш първо, човека споделя, необижда никой. А ти? Неграмотно го напаш..... все едно си собственик на VW




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.