Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:46 24.09.24 
Взаимопомощ
   >> Клуб за борба с рака
*Кратък преглед

Страници по тази тема: << 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | (покажи всички)
Тема Re: РАК НА ГЪРДАТА тема №2нови [re: emily999]  
Авторnelly_83 (Нерегистриран)
Публикувано11.12.08 00:31



Ще се радвам.Моят е-майл е nelly_andreeva@abv.bg.До скоро





Тема има ли болни от Шумен?нови [re: vesela.bg]  
Автор doctor39 (непознат)
Публикувано12.12.08 21:55



Аз съм лекар и съм работил в Шумен. Това бяха едни от хубавите ми години. Вече живея в друг град, но в Шумен остана моята дъщеря и майка й. Преди два дена преживях истински шок, научавайки,че майка й е с рак на млечна жлеза, новооткрит. Има ли във форума и други жени с такава диагноза от ШУмен. Интересува ме какво да направим и до колко да вярвам на колегите в града? Имате ли група за взаимопомощ в града? Можете да ми пишете на e-mail kga1965@gmail.com.



Тема Re: цялата теманови [re: *jull**]  
Авторnelly_83 (Нерегистриран)
Публикувано14.12.08 23:25



Здравейте на всички,
Резултатите на майка ми от изследванията не са добри.
Хер2- 3+ (силна експресия), ЕР- отр., ПР- отр (доц.Милев).
Досега нямаме повторени резултати, д-р Светлана Христова от МА ни каза че ще бъдат готови чак след Нова година. Д-р Гавраилов ни посъветва да не повтаряме изследванията, а да бързаме с химиотерапията ,защото Хер2 е 3+ и е важно да не се появат разсейки ,а и на доц. Милев можело да му се има пълно доверие.
На комисията в онкологията в петък , на мама й назначиха 8 химиотерапии:
4 ФЕК+4 ТАКСОЛ.(не са ли твърде много &#61516;)