|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
Гледам имат 25 вьпроса в конспекта им и това е.
Можеш ли да пратиш линк към този конспект, ако има сайт, който да го съдържа, или да го изпратиш на снимка?
Аз минах с 400 страници и отделно инструкторът ми даде да прочета едно книжле около 100-на, обаче аз дебелата книга още не съм я прочел цялата, само първите няколко глави с устройството на автомобила, контролните лампи и прибори, и разни други общи приказки.
| |
|
Еха честито. И карай внимателно и отговорно!
Това е много добра стъпка и ще ти е от голяма полза.
Аз не си спомням как и дали са ме преглеждали. Помня само теста за далтонисти
Шофьорския курс беше няй якото нещо за мен. Тогава бях на 17 г и с голям мерак учех, даже повече отколкото за училище. (карах курса през лятната ваканция с минимум часове при една бивша съученичка на баща ми, която беше станала инструктор. Имам рожден ден през есента, след това можех да карам сама.)
Дъщеря ми сега е на 17 и ще кара курс, но има рожден ден през лятото т.е. ще стане на 18 чак следващото лято и тогава ще може да кара. Затова не бързаме със завършването на курса.
| |
|
Навремето първо се вадеше медицинското и само с него можеше да започнеш курсовете. Аз имах късогледство на ръба на възможното, и затова ме изпратиха на допълнителен преглед в транспортна болница. Там беше на кантар дали да ме допуснат до възможността да карам курсовете, аз им извадих аргумента, че след като съм бил годен за военна служба с тези диоптри, би трябвало да мога и да шофирам и докторката накрая с тежка въздишка ми подписа медицинското.
| |
|
Моите изпити (няколко пъти ме късаха) бяха по Сливница, Люлините и около Руски Паметник, където имаше трамвай, тролей, пешеходни пътеки, огромни дупки от изронени павета и липсваща маркировка, направо разноглед ставаш. Изпитващият беше униформен катаджия, знаеше се, че ако му падне фурашката при потегляне, спиране или смяна на скоростите, това не е добър знак относно резултата на изпита.
| |
|
Благодаря!
Добри новини при теб. Супер!
Да ти видя прическата и гащите, моля! След това ще те изслушам!
| |
|
Хм, нямаше такова изискване за медицинско, когато се записвах на курс. Щеше да е страшна греда, ако накрая се беше оказало, че нямам право да шофирам с моите 2.5 диоптра късогледство. Мен в поликлиниката за късогледството само ме попитаха дали ще шофирам с очила или с лещи, каквото и значение да има това. Казах им с очила.
Нямам търпение да получа свидетелството. Ще карам Хонда Акорд бензин със 155 к.с. като за начало, а за по-нататък ще видим; мечтая си за едно дизелово беемвенце със 184, ама май ще си остане само на мечта. Кормуването беше на Хюндай Акцент със 100 коня.
| |
|
Благодаря ти. Така ще карам. Освен това съм се амбицирал да бъда кавалер на пътя, а не задник или нервак. Успех на дъщеря ти. Сигурен съм, че ще се справи от раз и ще бъде отличен шофьор в бъдеще.
| |
|
Аз се учих на Москвич 2140 - АЗЛК - ах защо ли те купих.
| |
|
Изпитващият беше униформен катаджия, знаеше се, че ако му падне фурашката при потегляне, това не е добър знак относно резултата на изпита.
На мен инструкторът още в началото ми даде едни разпечатки с всичко, което се счита за грешка. Не успях да ги наизустя, обаче знаех, че при неспиране на знак стоп, намеса на изпитващия, птп (вкл. докосване на бордюра с гумите при паркиране, на огледалата или бронята в друг обект или качване на колело на тротоара), преминаване на червено, навлизане в насрещното на кръстовище или кръгово и в забранена улица – изпитът приключва директно дори и с 0 наказателни точки (от максимум 10). Всяка грешка се оценяваше като основна (3 наказателни точки) или второстепенна (1 н.т.), като за 3 основни грешки оценката също е "НЕ". Пазя си ги тези бумаги, за да си ги преговарям в бъдеще.
| |
|
Кавалер само при пешеходците / пешеходките.
Предимство не се дава, когато е твое.
Иначе може да стане опасно.
Вчера на аутобана видях как шофьора на един камион не можа да види една кола в средната лента. За малко да я отнесе, аз тъкмо карах в ляво от тях.
При нас няма ограничения на аутобана, беше абсолютно невъзможно да намаля в случай че колата се обърне по таван в моето платно, само можех да ги задмина по най-бързия начин.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|