|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
Ок, тук за шофиране без да затрудняваш движението ли става дума?
т.е. да караш с трафика — когато цялата маса се движи малко по-бързо от позволеното.
| |
|
Става дума за обичай на магистралата. Мен лично ме е шубе да изпреварвам в третата лента щото карат като бесни.
Като цяло в града карам с около 10-20 км. по-бавно от ограничението. На магистралата не съм бързак - обикновено карам в най-дясна лента с около 100 и изпреварвам само камиони.
| |
|
Ок, сега разбрах, че става дума за ограничение на магистралата, което нарушаваш при изпреварване? Това ли е?
Да, изпреварването трябва да стане бързо, а не да карате един до друг.
п.п. При нас карането на магистрала в дясно с камионите или в средата е опасно.
Когато камионите карат в колона и искат да се изпреварват един-друг, понякога не виждат единични коли в средната лента.
Но в ляво трябва да гледаш, да не бавиш другите. Когато караш с над 200 - 220 км/ч не можеш просто да намалиш скоростта, защото следващия след теб не може да реагира. (т.е. трябва да се престроиш в средата)
Под тая скорост е по-лесно, но трябва да има голяма дистанция.
| |
|
Неее, колите в третото платно се движат страшно бързо - понякога и с 200 и ме е страх да изпреварвам от второ в трето, някой бързак да не ме помете отзад. Това исках да кажа. Затова карам в дясно и изпреварвам в средно. В най-лявото не се осмелявам дори да стъпя.
| |
|
ok, но не разбрах защо по дяволите инструктура подстрекава учениците да нарушават правилника?
Това само в ситуация на изпреварване ли е или за какво става дума?
| |
|
Не - просто ми каза дай-газ, след като вече бях със 120 и не спря да ме натиска да давам газ докато не стигнах около 160. Очевидно е някаква практика - нямам идея.
| |
|
Тоя е идиот. Започвам да се чудя ако 1/3 или 1/2 от инструктурите са такива, то колко броя шофьори, които не могат да преосмислят идиотщината на инструктура, стават идиоти и опасност по улиците.
Явно техника на шофиране не преподава. А правилник по други ограничения преподава ли? Например при градско шофиране.
Поне сега след време можеш да погледнеш тия неща отстрани.
| |
|
Да, обясняваше ми за предимството при нерегулирани кръстовища и други такива. В града шофирането и инструктирането си беше наред.
| |
|
Моята паркира напълно автоматично, в началото е много стресиращо, защото минава на една боя разстояние от предната кола, което се вижда на камерите и парк асистентът пищи, та ще са скъса.
Имам 360 градуса камери и като паркирам виждам колата си отгоре и виждам и откъде ще мине, асистентът пищи дори и от бордюра, да пази джантите да не го допрат.
Освен това може и сама да следи пътя, да взима завоите, да държи дадена скорост, но да намалява ако предния намали - още по-стресиращо е в началото, защото скоростите са големи, освен това тя кара по в дясно, отколкото аз съм свикнал и все имам усещането, че ще излезе от платното - което няма как да стане, щото драйв асистентът дори и на мен не ми дава да настъпя линията и ми връща волана автоматично. Автоматичното каране е много полезно в задръстване - пускаш я на автомат и тя си спира и тръгва сама, а ти в това време можеш да четеш новините или да пишеш в дир-а.
| |
|
Пак добре, че както си си шофирал воланът случайно не ти е останал в ръцете.
Абе на тебе майтап ти се струва, ама тогава ситуацията беше абсолютно плачевна! На изпита, точно преди да седна да карам, инструкторът ми каза, смених съединителя и отлепва по-рано, да имаш предвид ... кво да му имам предвид, тя колата станала съвсем друга, преди педалът беше мек, а сега станал твърд и трябва слон да го натиска за да превключи ... естествено, не успявам да потегля, колата подскача двигателят угасва и милиционерът ме скъса още на трийсетата секунда ...
Явявам се след две седмици, инструкторът вика, москвичът е на ремонт, ще караш Лада, не се притеснявай, тя се кара по-лесно от москвича. Само че по онова време колите не бяха стандартизирани както са сега, и контролите им бяха на напълно произволни места. Сядам аз в ладата, катаджията ми дава ключовете, аз посягам към колоната да вкарам ключа и установявам, че там дупката за ключа я няма! Пълен шах, почвам да търся къде е шибаната дупка, милиционерът вика дай ключовете, протегна се и ги пъхна от другата страна на волана. Давай, тръгвай, че нямам цял ден да се занимавам с тебе! Хубаво тръгвай, ама къде е мигачът, мамка му?!? Почвам да търся мигачът, катаджията вика, абе ти изобщо курсове карал ли си, я марш оттука, скъсан си!
Нищо не знаеш ти ...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|