Тема
|
2.3i ili 2.0 16V
|
|
Автор | rolin (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.03 11:16 |
|
Zamisljam se naposleduk da prodam mojto B4 (90 konja) i da vzema
pak B4 s edin ot dvata dvgatelja. Ta vuprosa mi e koj ot dvata preporuchvate.
I po princip dali si zasluzhava, razlikata ot 40-50 konja osezaema li e?
|
|
Тема
|
Re: 2.3i ili 2.0 16V
[re: rolin]
|
|
Автор |
vzp (непознат
) |
Публикувано | 05.02.03 12:39 |
|
Един съвет от мен.
При положение, че твоита кола е в отлично състояние и няма забележки и като плус от новата кола ще получиш повече коне без други екстри (климатик, ABS и т.н.) не се занимаваи.
По добре сабери повече пари и по натам щте си вземеш по ново AUDI и разбира се с по-мощен двигател.
|
|
|
Разликата от 2.0 е осезаема. Но 2.3 е стар двигател и не си заслужава да взимаш него на B4. Заслужава си поне 2.6 или 2.8. Както и да е на A4, защото от B4 на B4 няма да се кефиш много.
|
|
Тема
|
Re: 2.3i ili 2.0 16V
[re: rolin]
|
|
Автор | Razer (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.03 13:03 |
|
И аз така се колебаех кой от двата двигателя да избера и в крайна сметка попаднах на вентиловия защото намерих запазена кола с такъв двигател Мнението ми обаче е, че 2.3 е по-добрият избор по няколко причини. На първо място е по-еластичен, докато вентиловия трябва да се кара във високи обороти за да върви добре. Освен това е по-разтоварен и вероятно малко по-евтин за поддръжка. Разходът по книжка на двата двигателя на практика е еднакъв, моята през лятото харчеше към 11 градско, сега е с около литър и малко повече. В ускорението също няма разлика - вентиловият по памет теоретично се ускорява незначително по-добре. С две думи който и да вземеш няма да сгрешиш, но ако мога да избирам бих взел 2.3-ката. Що се отнася до вървенето според мен тези двигатели идеално пасват на купето на B4 като динамика за сравнително нормално каране, но не стават да се състезаваш. От друга страна след като B4-ката ти е 90 коня със сигурност ще усетиш осезаема разлика! Ако не ти пука за по-високите данъци и разхода вземай смело и няма да съжаляваш
|
|
Тема
|
Re: 2.3i ili 2.0 16V
[re: Razer]
|
|
Автор |
tsvet4O (новак) |
Публикувано | 05.02.03 13:40 |
|
Моето мнение е, че няма да съжаляваш, който и от двата мотора да избереш - разликата е осезаема дори между 2.0 / 90 коня/ и нашето Б4 - 2.0 115 коня... Возил съм се и на 2.3 / купе обаче/ и е нещо невероятно! Само дано попаднеш на здрав автомобил, за да не стане смяната кон за кокошка. Както вече бе споменато, ако твоята кола е в перфецтно състояние, е глупаво да я сменяш - риска да попаднеш на боклук е голям... А иначе пощността можеш да си я качиш с някакъв чип тунинг.. разбира се, само ако колата ти е перфектна! Във всеки др. случай - успех при покупко - продажбите!
|
|
Тема
|
chip tunning ??
[re: tsvet4O]
|
|
Автор | rolin (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.03 14:47 |
|
Za suzhalenie kolata kato sustojanie e perfektna :)
I maj naistina riska e goljam da vzema po-losha.
Imam i klimatik, i BRC gaz sus lambda emulator, na prakitka ne se useshta
dali karam na gaz ili benzin.
No me zainteresuva tva za chip tuninga, ne znaeh che se mozhe da se
pravi na takiva dvigateli. Predpolagam che shte raboti samo na beznin,
no pak e neshto. Znaesh li kude moga da naucha poveche: ceni, kolko shte
se vdigne moshnostta i t.n.
Mersi
|
|
Тема
|
Re: 2.3
[re: Spidercho]
|
|
Автор | rolin (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.02.03 14:51 |
|
Ami 2.6 losho njama, no go slagat predimno na kombita, da ne
govorim che naj-chesto i avtomatik.
Ako namerja 2.6 manual na sedan mozhe bi shte se hvurlja.
A na 2.8 cenata zaradi akciza shte e kofti.
A puk A4 pred bloka njakak si ne mi se durzhi :)
|
|
Тема
|
Re: chip tunning ??
[re: rolin]
|
|
Автор |
tsvet4O (новак) |
Публикувано | 05.02.03 15:57 |
|
Лощото е, че не съм сигурен дали е възможно изобщо, но не виждам причина да не е.. Не мога да ти кажа нищо конкретно къде правят такива неща в БГ, но със сигурност, ако успееш да сложиш такова нещо, минимално 30 коня ще качиш.. Честно казано на твое място НИКОГА не бих направил такава замяна.. И климатик, и газ... Опитай да качиш мощността по някакъв начин, ако е толкова важно, но не сменяй колата!
|
|
Тема
|
Re: chip tunning ??
[re: tsvet4O]
|
|
Автор |
Mugaga (ентусиаст) |
Публикувано | 05.02.03 16:21 |
|
Хе, хе .... 30 коня с този двигател няма шанс да качи само с чип тунинг
|
|
Тема
|
Re: chip tunning ??
[re: tsvet4O]
|
|
Автор |
Wizi (who else?) |
Публикувано | 05.02.03 16:36 |
|
batko, gram ideja si njamash javno ot chip-tuning...
|
|
Тема
|
Re: chip tunning ??
[re: Wizi]
|
|
Автор |
tsvet4O (новак) |
Публикувано | 05.02.03 18:36 |
|
Добре де, защо всички сте топлкова отворени днес???
2 пъти съм казал, че не разбирам от чип тунинг.. Просто изказах предположение... А вие всички, дето много разбирате, не давате ама никакви идеи на човека, а само критикувате моите... Да не стане Незнам как е, ама не е така!!!!
|
|
|
Относно двигателя 2.0 16V е за предпочитане от няколко гледни точки: 1 по- лек е от 2.3 независимо,че е по накичен, поддържа чип тунинг( за разлика от 2.3), и данъците до 2.0 и над 2.0( вслучая 2.3) са доста различни. За твоята настояща кола не съм сигурен, че може да се прави на моноижекцион( но не съм търсил инфо. специално), но със сигурност можеш да смениш главата на двигателя с такава от 2.0Е-пълен инжекцион, от 1.8Е, или от 2.0 16V, само буталата трябва със сигурност да са същите като на по-мощния мотор, сменя се и ECU-то, но това не е толкова трудно колкото въпрос да се намери инфо. в интернет.Аз лично се двуомя кое е по-евтино да се ремонтира карбураторния ми мотор, или от някоя Б4-ка да си сложа 2.0Е мотор,но това е друга тема.
Щом те влече
|
|
|
tezi modeli nyamat chip tuning.
dori izobshto moje li da se napravi tuning za malki pari?
moje turbo no po dobre da si kupish A4 i da se sastezavash s men
BMW Power
|
|
Тема
|
Sorry :)
[re: tsvet4O]
|
|
Автор |
Wizi (who else?) |
Публикувано | 05.02.03 20:32 |
|
Ne sum iskal da prozvuchi tolkova grubo.
"Atmosfernite" dvigateli podlezat na smeshen chip-tuning, prosto zashtoto edva li shte istiskash poveche ot 10-15 konja v povecheto sluchai no za smetka na tova shte ostavish edna torba s pari. Kogato dvigatelia ima turbo lesno mogat da se izvadjat 50 i poveche kone.
Njakoi hora smjatat che tova ne e "zdravoslovno" za dvigatelia, no az vizdam stranichni posledici glavno za suedinitelja, zashtoto uvelichavash i vurtjashtia moment bez sued. da e prigoden za tova.
Ako iskate bih mogul da se proiznesa i po vuprosa kakvo tochno predstavliava chip-tunig-a, ne che e neshto tolkova slozno, prosto ot lubopitstvo ako ima zelaeshti.
A tova, che njakoi tvurdjat kak tezi dva dvigatelja NE podlezat na chip-tuning oshte poveche dokazvat kolko im e chuzda tazi tema.
PS izbiite si ot glavata, che v BG moze njakoi da vi predlozi kachestvena takava usliga!!!!
|
|
|
sega i "blue print" moje da se napravi shte kajesh za tiya koli nali?
turboto e vredno za koli koito sa izminali 200-300 i poveche hilyadi km!
i ne si zaslujava
tova e druga tema veche
shta tryabva i spirachkite...gumite...okachvaneto vsichko da se smeni
po dobre da se kupi A4!!
BMW Power
|
|
|
dokato mi lepexa gumata na kolata edin ot dupnica doide s AUDI B4-ka 2.0 16V
quattro i mi kaza,4e e super dovolen ot toia dvigatel i mnogo vurvialo 220km/h bezproblemno i pove4e.Samo deto imashe problem s prednicata............
i mu napravixa balans na 4-rite gumi......
|
|
Тема
|
Re: Sorry :)
[re: Wizi]
|
|
Автор |
tsvet4O (новак) |
Публикувано | 05.02.03 22:47 |
|
Ok.
Razkazi za tuning-a, mislia, che shte e interesno....
|
|
Тема
|
Re: chip tunning ??
[re: rolin]
|
|
Автор | MlMO (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 01:06 |
|
Ami vlez v saita na jeff.bg i tam ima niakakuw link kum Bulgari zanimava6ti se s 4ip tuning!
4uval sum 4e chipa se use6ta nai iako pri koli s turbo,a na obiknovena niama da digne mo6nosta osezatelno i mislia 4e edin dvigatel e smetnat v zavoda da ima opredelen resurs pri dadena mo6nost!Ako kolata ti e nova da!Ama koli na po 200hil. i da gi purzish dopulnitelno?
Az pratih edin e-mail na onazi firma , koiato e v saita na jeff da kazat "adjeba"
za kakvo stava vupros i sled 3-4 dena mi pratiha otgovor da si dam nomera na dvigatelia i modela na kolata da mi kazat kolko pari no samo towa!
No na6to Audi ne e injection i taka i ostana.Ako razbere6 ne6to pi6i da se ogramotime.To ne se znae 4e moze i tazi firma da e v niakoi magazin na "SIMEON"
na 2 etaz deto praviat i nakladkite:)))) i drugi raboti !abe vse pak sme v BG.:))
|
|
Тема
|
2.0 16V
[re: Razer]
|
|
Автор |
essto (непознат) |
Публикувано | 06.02.03 09:04 |
|
2.0 16v e po-dobroto-vseki znae 4e vintilkite sa po-dobri ot drugite!az ot 2g karam takova i ne sum smenial abs nisto po kolata osven konsumativite!a daje e s sportno oka4vane!a ako ne si si nameril moito se prodava!viz po-nazad v kluba ima obiava.
|
|
|
Zna4i az pqk se zamisliam da smenia moito s poo malqk dvigatel zna4i praime si edna trampa i gotovo :)) e moito ne e B4 a e 90-ka ama oba4e e s vsi4ki vazmojni extri be koja..+ q! ta davai da trampime samo imai v predvid 4e danaka mi za tai godina e 186 lv. :) a ina4e 136-te konia si mi haresvat na men ama riadki gi polzvam vsi4kite :P
a ina4e ako iskash bqrza kola vzemi si 2.0 20v-to niama da sqjaliavash :))
daje dneska prodadohme edno takova na edin priatel...
see you soon
|
|
|
2.0 16V е по-добре от 2.0 8V, но не и от 2.3 10V.
2.0 нито ускорява по-бързо, нито е по-еластично, нито е по-икономично.
Редактирано от Spidercho на 06.02.03 14:32.
|
|
Тема
|
CHIP-TUNING
[re: tsvet4O]
|
|
Автор |
Wizi (who else?) |
Публикувано | 06.02.03 14:58 |
|
Ta, s dve dumi...
ECU (Electronic Control Unit) ima za zadachata da sledi izcjalo rabotata na dvigatelia, vzimajki informacia ot lambda sondata, injekziona, zapalvaneto (ignition), naliagane i temperatura na masloto, naliaganeto na turbinata, oboroti, pritoka na vuzduh i gustotata mu. Po tozi nachin, chrez predvaritelno zadadeni danni zapameteni na EEPROM v ECU kutijata, neprekusnato se stremi da napravi perfektnia balans mezdu idealnia vuzplamenitelen moment (ignition timing), nuznoto kolichestvo benzin v otnoshenie na tova kolko iska injekziona.
Samia proces na chip-tuning predstavliava prochitane na tazi baza danni zalozena v EEPROM-a i sled tova biva optimizirana. Rabotata na injekciona, naliaganeto (pri turbo) i vsichko ostanalo biva sledeno prez celia raboten rezim i promeneno v razumni granici za da moze natovarvaneto na dvigatelia prez celia raboten diapazon (oboroti) da e dopustimo.
Realnia rezultat pri atmosvernite dvigateli e da se izvadjat ot 8% do 12% poveche kone i vurtjasht moment. Pri kolite s turbo varira ot 20% do 40%.
Vsichko tova e begul prevod ot super dulga i podrobna statija za chip-tuning predstavena ot edna firma izvurshvashta tazi dejnost. Za hora s po-goliam interes i povechko svobodno vreme mogat da nadniknat . Samata firma se kazva H&S Elektroniks i mozete da vidite kakvo predlagat za razlichnite modeli i firmi.
|
|
Тема
|
CHIP-TUNING + BG = 0
[re: Wizi]
|
|
Автор |
Wizi (who else?) |
Публикувано | 06.02.03 15:12 |
|
Tochka 4ta ot vuprosnata podrobna informacia moze da bude tochen otgovor, zashto v BG nemoze da ima kachestven chip-tuning. A imenno, zashtoto horata objasnjavat kak tova e prozedura specifichna za vseki edin avtomobil otdelno, zashtoto se vzima v predvid dali e s 4 ili 5 skorosti ili avtomatik, dali e sus zadno, predno ili 4x4, dali ima klimatik i pr. i na momenta se pishe nova baza danni za konkretnia avtomobil. Ako vupreki vsichko tova njakoi na teritoriata na BG e dal edna torba s pari za EEPROM programator + da e nael super kaduren avto-razbirach (sustezatel s opit eventualno) moze i da ima njakakuv uspeh... Az lichno do momenta ne sum chul njakoi da se e pohvalil s takova neshto.
Horata, koito sa shvanali napisanoto do momenta vjarvam shte se setjat kolko bezpolezno e chovek da si kopuva gotov EEPROM s taka ubeditelnata ugovorka predi tova, che e tochno za tehnia avtomobil. Rezultat shte ima, no shte e dalech ot istinata da e neshto kachestveno.
Koj kakvoto go vleche de...
|
|
Тема
|
Re: 2.3i ili 2.0 16V
[re: rolin]
|
|
Автор | nick (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 15:33 |
|
2.3 motora e dosta po-dobur ot 2.0 nezavisimo dali e 8/16 V
no moje da imash problem ako si reshil da mu slagash gaz - triabva da ti e chitava gorivnata sistema, da osiguriava neprekusnato postoianno nalagiane dori sled izkljuchvane na gorivnata pompa za da moje da imash balans na klapata, t.e. ne triabva da imash nikude izpuskane, ot injectorite primerno, da ti raboti regulatora na naliagane, pompata, acumulatora i prochie - tuj kato obiknoveno gazadjiite izkljuchvat gorivnata pompa kato preminavash na gaz
kato injection e po-star (mexanichen e), no puk ECU-to mu primerno meri atmosfernoto naliagane, dokato pri 2.0 ne sum zabeliazal da ima takuv datchik, koeto doniakude obezmislia ideiata za merene na kolichestvoto vuzduh koeto vliza v dvigatelia, zashtoto ne znae kolko e plutnostta mu - no tova e prosto primer
2.0 ima tragichna rabota na motora pod 3000 oborota, na po-visoki oboroti se durji dosta dobre triabva da se priznae
vurtiahstiat moment na 2.3 e po-goliam ot 2.0 i kato cialo 2.3 e po-elastichen
edinstvenoto koeto shte ti napravi losho vpechatlenie na 2.3 e che v nachaloto bavno navurta oboroti v sravnenie s normalen 4 cyl motor
spored men e dostatuchno da chuesh zvuka na 2.3 motora za da razberesh za kakvo stava duma i che ne moje da se sravniava s 4 cyls
no ako iskash mojesh da napravish slednia experiment (govoria za kola s quattro i hubav suedinitel)
kachi oborotite primerno na 3500 i pusni riazko suedinitelia kato ednovremenno nastisnesh gazta do dolu
2.3 shte te zalepi za sedalkata i shte produlji da uskoriava uvereno, a pri 2.0 se useshta seriozen nedostig na moshtnost i kolebanie
|
|
Тема
|
Re: CHIP-TUNING + BG = 0
[re: Wizi]
|
|
Автор | Razer (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 16:01 |
|
Не съм много в час с чип-тунинга, но си мисля че няма причини в БГ да не се прави добре. Програматорите за EEPROM съвсем не са толкова скъпи, даже и да става дума за нещо по-специално цената на програматора според мен е последното нещо което трябва да се взема предвид. Що се отнася до самите данни преди време гледах някакво предаване за чип-тунинг в БГ и хората разправяха че получават отделни файлове за всеки конкретен модел и вариации на автомобила от чужбина, където вече са извлечени с помощта на сериозни тестове. Предполагам, че високата цена на услугата се дължи именно на тези данни, които вероятно не са евтини. Та не знам дали това беше истина или само реклама, но мисля че теоретично и тук може да се прави добър чип-тунинг.
|
|
Тема
|
Re: Eto ti ..
[re: Too FAST]
|
|
Автор | rolin (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 17:31 |
|
Ami ne, mersi.
|
|
Тема
|
CHIP-TUNING + BG
[re: Razer]
|
|
Автор |
Wizi (who else?) |
Публикувано | 06.02.03 17:33 |
|
OK, za programatora shte se suglasja lesno... Edin priatel imashe tochno takava ideja za kojato i ti spomenavash: idva kolata, iztochvat i software-a v BG i go prashtat barabar s vsichki danni koito sa nuzni na momenta pri firmata v chuzbina deto razbira ot takiva neshta. Te tam prenapisvat software-a i go vrushtat obratno. Na praktika tova si e 100% kachestven tuning, no pak shte struva MNOGO zashtoto horata v chuzbina ne rabotjat za zulti stotinki kato nas v BG.
"Предполагам, че високата цена на услугата се дължи именно на тези данни, които вероятно не са евтини."
Neshto mi se struva, che ne si shvanal neshtata... tezi danni se promenjat v realno vreme na momenta ot samite hora/samata firma. Njama NISHTO veche gotovo koeto da ti lepnat i da te pusnat da si hodish sled 20min. Vsichko e INDIVIDUALNO!
"мисля че теоретично и тук може да се прави добър чип-тунинг."
Teoritichno da, ako primerno Nicky Zlatkov ili njakoi drug tolkova razbirash sedne da se zanimava s tova... njama da mu e problem da napravi neshto spoluchlivo.
|
|
Тема
|
Re: 2.3i ili 2.0 16V
[re: nick]
|
|
Автор | rolin (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 17:41 |
|
Dosta detailno, mersi mnogo.
Samo ne razbrah kak 2.3 hem e s po-dobur vurtjasht moment pri niskite oboroti,
hem bavno nabira oboroti. Ili imash predvid za forsirane samo?
Po pricnip tva koeto me drazni pri moja dvigatel (90ks) e che e mnogo muden do 2000 oborota.
A po princip golemija vurtjasht moment pri niski oboroti e harakteristika na diesela, nali taka?
|
|
|
Благодаря! Общо взето и аз така си представях нещата....
Съединението прави силата! Audi Quattro
|
|
Тема
|
Re: Sorry :)
[re: Wizi]
|
|
Автор | M (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 18:38 |
|
Wizi.. mnogo hubavo si napisal to4no kakvo vklu4va 4ip tuninga.. ama i az sam ot tia deto tvardiat 4e ne vsi4ko koe e injection podleji na 4ip tuning :)
i ako 2.0 16V naistina podleji i spored mene na 4ip tuning.. ne bih kazal sashtoto za 2.3i.. ne 4e toi ne podleji savsem, ama rezultata sha e pove4e ot smeshen.
pri nego edinstveno shte mojesh da pipnesh mapvaneto vazduh/gorivo v razli4nite rejimi, a neviarvam s tova da izkarash rezultat koito si struva usiliata.. sorry ma KE-Jetronic
a pak koito mi napravi 4ip tuning na Scirocco-to (1.8i KT dvigatel) shte go pozlatia :)))
ama parvo sha trea da mi nameri 4ipa det sha smenia :)
|
|
Тема
|
Re: 2.3i ili 2.0 16V
[re: rolin]
|
|
Автор | M (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 18:53 |
|
napravi kakvoto ti kazvat!
4ui samo zvuka na 2.3i kato zastapish do dolu pedala (da otvori i dvete klapi)... ubiistven e! strahotia.. o boje.... napravo sha svarsha ot kef
no imai predvid 4e makar i 5cyl sa si pove4e kubicite i vintilaciata e malko po-zle i zatova po-zle se forsira ot 2.0 16v, no pak zadarjaneto e po-goliamo na niski oboroti i zatova uskoriava uvereno, bez da se zamislia. v sashtoto vreme 16v dvigatelia blagodarenie na pove4eto klapani prodaljava da se vintilira dostata4no dobre i v po-gornite rejimi, koeto mu pozvoliava da dostiga po-visoki oboroti.. e da ne zabraviame oba4e 4e si ima ograni4itel de :))
|
|
Тема
|
Re: CHIP-TUNING + BG
[re: Wizi]
|
|
Автор | Razer (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 19:08 |
|
Ами може и да не съм ги схванал съвсем, признавам си. Аз си представям, че всеки модел има фабрично сравнително малък брой варианти на софтуера зависещи от нещата, които беше изброил (двигател, скорости, предаване и т.н.) и в този смисъл си мисля че няма нужда оригиналния софтуер да се праща никъде защото тунинг фирмата вероятно го има и може да го намери само по тези данни. Доколкото разбрах хората в БГ притежават набор от променени софтуери и като отидеш при тях просто заменят стария софтуер с новия в зависимост от данните на автомобила, а ако нямат такъв действат по схемата на твоя приятел и наистина излиза скъпо! Ако е така определено огромната част от цената е за интелектуалната собственост в лицето на новия софтуер, защото самият запис е нищо. Ако обаче се налагат, както казваш, индивидуални настройки съм напълно съгласен че надали тук могат да направят нещо свястно.
|
|
Тема
|
Re: CHIP-TUNING + BG = 0
[re: Wizi]
|
|
Автор | GT-MAX :P (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.02.03 21:39 |
|
Като си ПРЕПРОГРАМИРАТЕ софта да вземете в предвид и цвета на колата
Аз примерно не пиша в клуб медицина по простата причина че съм лекар и ще стана смешен. Вие си правете извода.
|
|
Тема
|
2.0 16v ne e praven za Germania
[re: M]
|
|
Автор | stax (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.02.03 05:20 |
|
samo pomislete, zashto edin dvigatel se proizvejda 9 godini ne promenian, i zashto 2.0 16V ne se pravi ot Audi za Germania, ami prashtat vsichkite takiva za Italia(miasto s druga zakonova uredba)..........sigurno , shtoto v Italia ima dobri specialisti po 16V rezachki
|
|
Тема
|
Re: 2.0 16v ne e praven za Germania
[re: stax]
|
|
Автор | M (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.02.03 09:43 |
|
vsashtnost naistina.. zashto 2.0 16v ne e praven za Germany?
i VW Corrado ot parvite s KR dvigatel (1.8 16v) e praveno samo za Italy
a KR Golfove i Scirocco sa si praveni i za Germany
|
|
|
... e che osven ot medicina i kolite sa ti neshto chuzdo, taka che sam si pravi izvodite kolko smeshen stavash tuk ;)
|
|
Тема
|
Re: 2.0 16v ne e praven za Germania
[re: M]
|
|
Автор |
Mr.Overclock (Ония) |
Публикувано | 07.02.03 14:13 |
|
Samo Audi Copue 2.0 16V ima praveno za nemskia pazar, no zashto? Koito znae da kaje:)
Напрао цепим мрака!!!
|
|
Тема
|
Chip Tuning...
[re: Mr.Overclock]
|
|
Автор | Meguro (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.02.03 23:26 |
|
на 2.0 115кс след чип тунинг конете стават 130, въртящия момент - от 166 става 178 Нм ... усеща се! цена 340 евро с монтажа!!! Днес го направих, след някой друг ден, като я покарам малко, ще споделя повече впечатления!
В4, 1992, 2.0Е, 130кс ("понастоящем")...
|
|
Тема
|
Re: Chip Tuning...
[re: Meguro]
|
|
Автор |
Wizi (who else?) |
Публикувано | 08.02.03 12:37 |
|
+15 konja i samo +12Nm.... neznam kakvo tochno shte usetish tolkova kato razlika, shtom si dovolen, zachi krajnia rezultat e na lice, koeto e naj-vaznoto!
|
|
Тема
|
Re: Chip Tuning...
[re: Wizi]
|
|
Автор |
TheSaint (x moder) |
Публикувано | 08.02.03 14:04 |
|
Както казава The One, пробвай да покараш Голф 1,6 75 к.с. и после се качи на 1,8 90 к.с. и виж дали няма разлика...
Иначе за 700 лв. не можеш ли да си намериш читав 2,3 мотор, не е ли по-изгодно него да смениш вместо да тунинговаш?
|
|
Тема
|
Re: Chip Tuning...
[re: TheSaint]
|
|
Автор | stax (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.02.03 22:54 |
|
gore-dolu sashtite pari mi iskaha za turbo kompresor ot A200 2.2 sas slaganeto i komputara(v tova chislo maslen radiator) i spored "majstora" poneje turboto bilo samo 0.8 ili 0.9 atm shtialo s okolo 30-40 konia naj-mnogo da kachi i pochti bez problemi za skorostnata kutia i glavata na NG-to 2282cm3 bila kato 20V-ta
I v toia red na misli za "upgrade" "umbau" 700 lv ne e malko para za 15konia samo, no ot druga strana pak za tez pari niama da mojesh da si kupish i slojish drug dvigatel(navarta mi se misalta i za skorostnata kutia para shte triabva)
|
|
Тема
|
Re: Chip Tuning...
[re: stax]
|
|
Автор |
TheSaint (x moder) |
Публикувано | 08.02.03 23:49 |
|
Nasti беше пуснал преди време оферта, за 2,3 мотор + ск.кутия ако не се лъжа за 800 пари...
Абе и аз много си мислих по едно време за кон.филтри, гърнета, смяна на глава, смяна на мотор, компресор, NOS, ама се осъзнах овреме.
Все пак живеем в БГ, а и пред нас не расте дърво с пари...
Освен това има много други неща които ме кефят, не ща да работя за колата си само.
Редактирано от TheSaint на 08.02.03 23:50.
|
|
|
Прав си за това, че не е само колата на дневен ред. А относно слагането на турбо трябва да се знае, че турбомотора не е чак толкова просто нещо. Този на баща ми го сваляхме за смяна на сегменти и гарнитури и отдолу в блока има монтирани едни дюзи които пръскат масло нагоре към челото на буталото за по-добро охлаждане, за тях в буталата има специални изрезки в долния край, а и горивната камера на буталото е много голяма. Въобще има разлика в атмосферния и турбо мотора. Турбо двг. са и с ниска компресия (тя става нормална и по-висока даже когато турбото нагнетява въздух, а макс. ефект е след определени обороти). Един пич беше писал в страницата си, че на Голф е монтирал турбо и двигателя блокирал след 34км., след което го отворил - буталата били със стопени чела, после сложил бутала от А4 1.8Т, това беше някакъв финландец, сумите за такива преработки са към 3000$ ( за България е безумие, по-евтино е да се купи цял нов мотор - в Автопазар е пълно с обяви за коли които се продават на части,все някоя от тях е с читав мотор ). Много интересна страница в това отношение е www.80tq.com
Щом те влече
|
|
Тема
|
Re: Chip Tuning...
[re: Audimania]
|
|
Автор | VGK (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.02.03 17:52 |
|
I NG-to ima takiwa djuzi
|
|
Тема
|
Re: Chip Tuning...
[re: VGK]
|
|
Автор |
MEGURO () |
Публикувано | 09.02.03 20:20 |
|
наистина 15кс и 12 Нм не са много, но се осеща и най-вече на ниски обороти сега е по-добро ускорението. Ще ходя тия дни до Варна и като се върна ще кажа как седи въпроса с разхода! Надявам се наистина да е по-нисък...
|
|
Тема
|
Re: CHIP-TUNING + BG
[re: Wizi]
|
|
Автор |
Falin (непознат
) |
Публикувано | 12.06.07 18:52 |
|
zdrasti BG, iskam da vi pitam ima li nqkoi koito da si e kupil ili da sa mu clojili vuprosniq CHIP na kakuvto i da e DISEL, po konkretno me interesuva BMW 330D, E36 325td, 318tds.... 4ao
|
|