|
Тема |
Re: Chip Tuning... [re: TheSaint] |
|
Автор |
Audimania (Judas) |
|
Публикувано | 09.02.03 11:34 |
|
|
Прав си за това, че не е само колата на дневен ред. А относно слагането на турбо трябва да се знае, че турбомотора не е чак толкова просто нещо. Този на баща ми го сваляхме за смяна на сегменти и гарнитури и отдолу в блока има монтирани едни дюзи които пръскат масло нагоре към челото на буталото за по-добро охлаждане, за тях в буталата има специални изрезки в долния край, а и горивната камера на буталото е много голяма. Въобще има разлика в атмосферния и турбо мотора. Турбо двг. са и с ниска компресия (тя става нормална и по-висока даже когато турбото нагнетява въздух, а макс. ефект е след определени обороти). Един пич беше писал в страницата си, че на Голф е монтирал турбо и двигателя блокирал след 34км., след което го отворил - буталата били със стопени чела, после сложил бутала от А4 1.8Т, това беше някакъв финландец, сумите за такива преработки са към 3000$ ( за България е безумие, по-евтино е да се купи цял нов мотор - в Автопазар е пълно с обяви за коли които се продават на части,все някоя от тях е с читав мотор ). Много интересна страница в това отношение е www.80tq.com
Щом те влече
|
| |
|
|
|