Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:54 27.04.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема Re:към киренови [re: kиpe]  
Авторlandi (Нерегистриран)
Публикувано20.07.09 07:48



Не спря да се заяждаш и това ме кара да ти отговоря.Ренцоланди е лидер по продажби и технологично ниво и нивото му по технологични параметри е на това на принс.Този факт е доказан от независим изследователски институт,така че твоето мнение на гаражен майстор недокоснал се до тази система не значи нищо.Слагай си ширпотребата и не давай оценки на неграмотник.



Тема Re:към киренови [re: landi]  
Авторkиpe (Нерегистриран)
Публикувано20.07.09 17:33



Бях спрял да се заяждам но Видинското плямпало ме захапа и неможах да устоя на изкушението, за мен Ренцо е непознота система лично по твоя вина господин Танев, много добре знаеш че без твое съгласие никой не може да си купи дори кабел за връзка въпреки цената от 250 лева......да не говорим за уредби, така че е малко цинично да кажеш че съм недокоснал се до Ренцо, след като няма шанс да се докосна, и не само аз, никой не може да се докосне....такава ти е дистрибуцията на тебе, селска история ???
Неграмотните оценки ги дава дясната ти ръка Краси от Видин, поне го запиши на един курс по правопис, като пише глупости и плюе невярни неща без да се е докоснал до Дрийм джет поне да е правописно издържано, какво като живеете в провинцията....правописа е еднакъв навсякъде ?
За Принс....не можеш да го стигнеш и срещу тях да тичаш, не знам колко е независим този институт дето те лъже, лично на мен ми омръзна от недоволни клиенти с ново монтирани Ренцо газови инжекциони.
Всичките ги пращам ги при брат ти е Младост на тумби да им помага, плачат и проклинат до девето коляно и марката и майсторите, готови са да платят колкото им кажа само да им настроя системата да работи, незнам колко са хубави уредбите но това са факти, ако не вярваш мога да им събирам телефоните и да ти ги пратя да се увериш лично какво е качеството на Ренцо директно от крайния клиент ?
И още нещо което забелязвам, турско ланди залива София, незная дали е официален завод на марката в Турция или си е изцяло турски завод, но стоката носи марка Ренцо Ланди със всички сертификати за качество и много лоша изработка, така че името Ренцо постоянно девалвира.



Тема Re:към киренови [re: kиpe]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано20.07.09 21:57



Тук вече настъпи гущера по опашката

. Мислих да не чопля в раната ВИ,но явно го заслушавате.Пък ,ако ще и да ми епилирате мустаците.

Нека подъжниците на БСМ,които казват,че намат проблем с уредбите си да отговорят първо на следните въпроси,а после да се изказват, а именно :

1.Софтуера Ви е съвмвсна разработка между БСМ и АУТОГАЗ Итали ,както твърдите.И какво по точно правят италиянците? Или само са поръчали надписите .БСМ си е дал сорсовете (кодовете на софтуера ).
И едвали някои може да допусне написаното от тях да го дописва друг (когато един пише софтуер ,друг трудно му разбира логиката и е почти невъзможно такива съвместни разработки,ако не са в един екип постоянно) ,така че е по-добре да мълчите за това.
2.Щом е съвмесна разработка,защо тоз Дреем джет го няма на техния сайт.Или го предлагат под масата на най-доверени хора .
3.Нека да поясним ,за да разбере и това го интересува евентуалния клиент - всичко без механичните компуненти се поизвежда в България, защото трябва да знае какво купува.А така наречаната Италиянска система,клиента всъшност си купува Бардолини с друго име.
4.Електроните системи влагани в коли подлежат на специален стандарт и БСМ не е покрил изискванията на тоз стандарт,какво ме кара да мисля това: Тоз стандарт строго се следи от техническия надзор в страните от Евпопеиския съюз какво се монтира в автомобилите.Италиянците едвали биха си вкарали таралеж в гащите с система която не отговаря на стандарта. В стандарта има изисквани електронните компоненти да не са от стария тип (сиреч старчащи,пишаго така че да е разбрано от масовата аудитория) ,а да са полегнали ,тъи като риска от вибрации и прекъсвания на веригите е по-малък и не е необходимо да се заливат с смоли и други матреали ,с които да се укпепват и да се намали риска. След като си аправих тръда да си купя такава уредба и да е разглобя ,какво видях :голяма част от елементите са от стар тип(по евтини са и по лесно се монтират,по-евтино изделие) като никаде не са укрпени да се намали вибрацията им и възмошжноста от дефекти е голям. Преди Ланди,БРЦ и други производители използваха кондензатори до 105 градуса по целзии,но това водеще до изклъючване на системата при температури по голями от упоменатите и това се отчете като грешка .В ЕЦУ-то на БСМ кондензаторите са точно от тоз тип ,по-евтино,но не надежно.
5.Относно температа на газта в рейката и корекцията по нея-интерено е какво се случвамежду 21 градуса и 49 градуса и всеки ,голям смях пада при тез които малко чаткат от математика и разбират ,че грешката е голяма -така признато и написано от Вас значи, че датчика е поскоро за имидж.
Математичния анализ е прост и какъв е обема на газта която влиза в цилиндрите при 21 град. и при 49 град.след като в тези област не се прави корекция.Има прости фомули от физиката ,ако сте навити и си платите ще Ви ги разпиша,но после трябва да ме пишете в конструкторския си екип като съавтор.
6.Колите газнат при преминаване (прхвърляне) от бензин на газ ли е Не . Тогава защо по форумите има оплаквания?
7. Не се правете ,че неразбирате експеримента с изпарителя - при навиването и отвиването на винта за регулиране на налягането.
Кислородния датчик е за това да регистрира бедна или богата смес и да отрегулира веднага времето на подаване на горивито. При Вас няма ефект,а ето как трябва да бъде,ако има правилни корекции :
- при вдигане на налягането газовото ЕЦУ трябва да го отчете и да намали газовия импулс за да не се регистрира богата смес и аналогично при спадане на налягането да разшири (увеличи времето) газовия импулс и в това е смисъла на корекциите ,които Вие явно не разбирате или неискате да си признаете ,че ги нямате.
Уредбата от Полша - Зенит в първия си вариянт бе така ,но хората явно си работят и знаят какво правят, и не пестят пари, и си доразработиха системата, която е в Вашия ценови сигмент и се държи много по добре от Вашата .
8. За изпарителя Ви: това е единствения срещан до сега от мен редуктор, които на газов инжекцион работи при 1700 бара и които казва от сервизите, че трябва да е така ,явно нещо не е на ниво с инжекционните системи за газ.При опит тоз редуктор да се намали под 1200 бара ,тои забива и неработи коректно,но каде да го видиш,след като го няма в софтуера Ви .Монтираш го на друга система и онемяваш какво се случва
Сега ге поставах поне и правописа да ми е що годе четлив,няма кинти за секретарка

P.S.Защо в препоръките за експлоатация на уредбите Ви пише,че над 5000...5500 обороти колите трябв да се карат на бензин .?


Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO

Редактирано от nqkoi1 ® на 20.07.09 22:03.



Тема Re:към киренови [re: kиpe]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано20.07.09 22:27



А за твое сведение господин Т.Видев си има и дясна и лява ръка и едвали е опрял до мойта леко размазана ръчичка .
Всички мнения са си само мой и не са обвързани с никоя друга личност.
Но явно Вие сте от хората ,де Ви доставя огромно удоволствие да забръквате и други хора в дискусия ,която тях едвали ги касае или са й чували за нея .
Несъвършенствата на една техническа система и дебатите около нея,едвали е повод да се обиждат и нападат личности и хора.Това според мен е присъщо за хора, които незнаят как да си решат проблемите свързани с работата им и препочитат да назовават с съществителни и прилагателни имена ,вместо да се изкажат по съществото на дискусията....Но коментар!

Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO

Редактирано от nqkoi1 ® на 20.07.09 22:59.



Тема Re:към киренови [re: nqkoi1 ®]  
Автор golemne6tastnik (непознат )
Публикувано21.07.09 10:56



Не ви познавам тука изобщо и не мога да оправя кой с кого и за какво се кара. Но пък съм любопитен за:

В отговор на:

P.S.Защо в препоръките за експлоатация на уредбите Ви пише,че над 5000...5500 обороти колите трябв да се карат на бензин .?



Това вярно ли е? Че пише това... И, ако е вярно, защо наистина? Ако може някой от противниците на господина nqkoi1 ® да отговори.

Благодаря :)



Тема Re:към киренови [re: golemne6tastnik]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано21.07.09 11:20



Всичко казано ит мен го имам на снимки, но незнам как да го кача тук,ако може някои да ми каже как става качването в тоз форум на снимки ,аз ще го направя.



Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO

Тема Re:към киренови [re: nqkoi1 ®]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано21.07.09 12:39



Ами трябва да си качиш снимките някъде в нета. Например - на

. После тук като искаш да сложиш снимка - кликаш долу на IMG. Точно между [image] и [/image] (без интервали!) пействаш адреса на снимката (като я качиш в - трябва да ти дадат адреса; ако не - като в видиш на екрана - десен клик > Properties и там има URL). Това е - нищо сложно.

____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.

Тема Re:към киренови [re: walkman™]  
Автор nqkoi1 ® (плямпало ®)
Публикувано21.07.09 13:02



[image]http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=13683711[/image]

Не питаи старо,а патило.
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO



Тема Re:към киренови [re: nqkoi1 ®]  
Автор golemne6tastnik (непознат )
Публикувано21.07.09 13:05



Ок, приемаме това за автентично. Сега може ли някой да отговори на другия въпрос - защо е така?



Тема Re:към киренови [re: nqkoi1 ®]  
Автор walkman™ (advanced lamer)
Публикувано21.07.09 13:22



Лека корекция - това, дето си дал, е адреса на страницата. Него го поставяй между [url ] и [/url] (без интервали). Тогава става това:

и с кликване се отива на тази страница. Адреса на снимката се вижда, като и кликнеш с десния и дадеш Properties. Там се вижда: Address (URL): http://media.snimka.bg/3714/013683711-big.jpg. Ей този адрес слагаш (copy/paste) м/у [image] и [/image], и се получава това:






____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.

Редактирано от walkman™ на 21.07.09 13:26.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.