На човек насила не можа да му се даде. Скъсах се да ти подсказвам (според мен абсолютно в прав текст) една възможност, по която не чух никакъв коментар от теб - нито смислен, нито безсмислен - но ти не можеш да я вденеш. Не се обиждай - с толкова теоретична подготовка - толкова. И аз по твоята материя съм абсолютно бос, ама поне не се пъна.
Тук никой няма да ти каже първо да си мръднеш лявата ръка, после седем пъти дясната. Дават се идеи и предположения. Толкова - другото си е от тебе.
Няма да ти навреди да прочетеш още няколко пъти всичките ми постове в тая тема - така поне ще разбереш, че тоя дето няма идея тук е един друг.
От мен толкова. Подобно на колегата над мен - заради отношението! Пък за другото - като намериш книга, дето да е обяснено в нея, как работи инжекциона на твоята кола - имаш една почерпка от мен и признанието, че не съм бил прав. Сори колега, адски е стандартно, ама тоя път, по който си тръгнал, други са го минали отдавна (между другото и моята първа собствена кола също сам съм си я докарал от Германия и тя също струваше 100 марки, но доста преди 1999-та година) ...
Нищо лично и със здраве!
P.S. Бях се зарекъл да не пиша повече по темата, ама а да видим, дали ще сбъркам, както си променя мнението: кабели, капачка, палец - проверявал ли си ги (ама не дали са там, а дали прилича да работят правилно). Ако не знаеш как - значи и двамата сме те надценили, а аз сбърках като си дописах поста.
И без да се заждам - един въпрос: като си мислиш, че от един човек с твоите познания по електроника ей тъй с налучкване става автодиагностик, смяташ ли, че със същия успех един специалист по автомобилна електроника ей тъй с налучкване ще се справи с материята от "твоя занаят"?Редактирано от VladoR на 22.10.08 22:21.
|