Е-В-Р-И-К-А!!!!.
Обещах да пиша ,след като открия дефекта.И така:преди да пристъпя към тотално разглобяване на цялата система за палене ,мой приятел работещ в един реномиран сервиз ме убеди да я закара там на колегите му по тая част-ще спестя името на (реномирания )сервиз.Съгласих се и под натиска на жена ми (никога не правете това) и най-вече работата в моя сервиз не ми даваше свобдно време за това.Сутринта взе рендето ,на няколко пъти се обаждаха да питат това-онова,и вечерта я докара:Стоиле няма правене-колегите цял ден си играха с нея ,неще и неще-съмняват се в стъпковия мотор-това е!.Направо пощурях бяха скъсали жилото от към педала,скъсали бяха и резбата за обтягането му,блока с бушоните виснеше като черво-това преля чашата.Дирекно в гаража и пристъпих към разглобяване,вече бях си начертал план по разясненията от линка дето ми даде revit_fan .Проверих датчиците по съпротивление описано в линка-всичко бе ОК.На ново при свален инжекцион проверих всяка тръбичка и маркуч от системата за вакум-всичко бе ОК.Проверих за лош контакт по елверигата на (куплонзите) късаещи всички датчици ,сонди,монди и така на татък.-ОК.Тогава ЛОГИЧНО се замислих че,когато мотора работеше и при опит да запуша входовете на въз.филтер-той не изгасваше а продължаваше да крънка-от някъде влизаше въздух.Нямаше от къде освен да са спукани колекторите,тогава свалих мембраната която стои на колекторите----ии оооо-Боже,клапана който тя регулира беше цялия в сажди и при отпуснато положение си стоеше на пълно отворен--Смучела е въздух от изхода и това е фатално при ниски обороти,клапана се отваря само при голями обороти и част от отработените газове се ползват на ново ,хем за икономия,хем изравнява налягането между входа и изхода при насищането във високите обороти .С най различни шпрейчета почистих клапата която вече в свободно положение бе напълно затворена.Зглобих всичко центровах мотора за празния ход,без жилото което днес ще поправям - запалих --Красота,мотора пееше след като позагря моторчето свали оборотите заработи на най-тихите ,без прекъсване кротко мъркаше-сипах си чаша от новото вино-отпих глътка и я поставих на въздушния филтер-не мърдаше .Напсувах на глас (майсторите) и сложих точка на проблема си.Специално благодаря на този форум и неговите участници,от тук се запалих и с ваша помощ си оправих колата,а на всички прехвалени майстори-Майната им!!!!.
|